Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00649503/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie wsparcia rehabilitacyjnego osobom niepełnosprawnym w ramach Warsztatów Terapii Zajęciowej we Wronkach w 2025 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004613395
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 23
1.5.2.) Miejscowość: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 67 254 00 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgopswronki@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mgopswronki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80d02078-8932-44dc-993e-1a5ec47085951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie wsparcia rehabilitacyjnego osobom niepełnosprawnym w ramach Warsztatów Terapii Zajęciowej we Wronkach w 2025 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80d02078-8932-44dc-993e-1a5ec4708595
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00682255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00631755/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 udzielanie wsparcia rehabilitacyjnego uczestnikom Warsztatów Terapii Zajęciowej we Wronkach w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649503
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGOPS.2410.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 32420 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia rehabilitacyjnego osobom niepełnosprawnym, uczestniczącym w terapii zajęciowej realizowanej w Warsztatach Terapii Zajęciowej we Wronkach, ul. Powstańców Wielkopolskich 23, 64-510 Wronki.
2. Usługa realizowana będzie w okresie od dnia 02 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. lub do momentu wyczerpania maksymalnej (z uwzględnieniem prawa opcji) ustalonej w postępowaniu wartości zamówienia, w zależności od tego, które z wyżej wskazanych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
3. Zastrzega się, że zamówienie nie będzie realizowane wcześniej niż przed dniem zawarcia umowy ws. zamówienia.
4. Wymiar usługi:
1) zamówienie podstawowe: do 187 godzin zegarowych, przeciętnie ok. 17 godzin zegarowych wsparcia rehabilitacyjnego w miesiącu kalendarzowym (11 m-cy funkcjonowania WTZ, w lipcu 2025 planowana przerwa wakacyjna);
2) zamówienie w ramach prawa opcji: dalszych (maksymalnie) 120 godzin zegarowych wsparcia rehabilitacyjnego w okresie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rehabilitacja w domu Tomasz Waszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872006738
7.3.3) Ulica: os. Staszica 4 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Wronki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REHABILITACJA W DOMU TOMASZ WASZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
REHABILITACJA W DOMU TOMASZ WASZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie gminy Łapy".
- Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Brudzeń Duży, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025
- Usługi polegające na realizacji usług szkoleniowych, doradczych oraz specjalistycznych, edukacyjno-społecznych w szkołach Gminy Stężyca
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (Zamówienie podzielone na 10 części)
- 271.1.2025 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałych na terenie Gminy Pruszcz na rok 2025 z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.