To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-18
Lubartów: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 200689 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165473 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku Numer ogłoszenia: 165473 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowią dostwy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ. ( w podziale na zadania): Zadania 1 - 6. 1). Zestawy do kaniulacji naczyń, przyrządy do przetaczania płynów i krwi. 2). Igły i strzykawki. 3). Pojemniki na zużyte igły, strzykawki 4). Wzierniki, poliuretanowe zgłębniki z prowadnicą. 5). Rurki intubacyjne i tracheostomijne. 6). Probówki. 1a. Dotyczy Zadania Nr 6 - Probówki - Przedmiot zamówienia powinien posiadać: - Możliwość pobierania krwi dwoma metodami: aspiracyjną i próżniową. - Brak powstawania w probówce zjawiska hemolizy i mikroskrzepów. - Stałe scalenie igły z łącznikiem (adapterem). - Możliwość współpracy z tradycyjnym systemem wkłuć (wenflon, cewnik, kaniula dotętnicza) oraz możliwość podania leku przy wykorzystaniu wkłucia igłą systemową. - Probówki wykonane z tworzywa sztucznego. - Probówki z odkręcanymi korkami, na każdej z nich naklejona czytelna etykieta na dane pacjenta. - Szczelność probówek w każdym położeniu i transporcie oraz podczas wirowania. - Termin przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesięce, licząc od daty dostarczenia towaru do Zamawiającego. - Możliwość utylizacji przez bezpyłowe spalanie do dwutlenku węgla i wody, potwierdzone stosownymi dokumentami. - Wszystkie elementy oferowanego systemu (za wyjątkiem probówko-strzykawek, adapterów do rozmazów) mogące mieć kontakt z krwią (igły) powinny być pakowane pojedynczo w opakowaniach gwarantujących ich sterylność w formie gotowej do użycia po wyjęciu z opakowania, bez konieczności łączenia różnych elementów. - Wszystkie elementy oferowanego systemu zamkniętego powinny pochodzić od jednego producenta. W przypadku zaoferowania elementów od różnych producentów należy przedłożyć oświadczenia tych producentów, iż oferowane elementy są ze sobą kompatybilne. - Oferowany asortyment powinien posiadać kod barwny zgodny z międzynarodowymi standardami. Wykonawca zobowiązuje się użyczyć (nieodpłatnie) statywów do OB na czas trwania umowy. 2.Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 33140000-3 - materiały medyczne; 33192500-7 - probówki. 3.Dopuszcza się składanie ofert częściowych. 4.Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych. 5.Zamawiający wymaga aby: termin ważności na dostarczany przedmiot zamówienia wynosił min. 24 miesięcy licząc od daty dostawy towaru do siedziby Zamawiającego. 6.Zamawiający wymaga, aby sprzęt sterylny jednorazowgo użytku oraz sprzęt biologicznie czysty jednorazowego użytku spełniał następujace kryteria: Każdy asortyment musi być zapakowany oddzielnie ( pojedynczo) Na każdym pojedynczym opakowaniu musí byc umieszczona data ważności. Na każdym pojedynczym opakowaniu musí być zaznaczone, że jest to produkt sterylny, jednorazowego użytku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.25.00 - Probówki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 Zestawy do kaniulacji naczyń, przyrządy do przetaczania płynów i krwi.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35415,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39293,10
Oferta z najniższą ceną: 39293,10 / Oferta z najwyższą ceną: 42747,48
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 3 -Pojemniki na zużyte igły i strzykawki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o. o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6836,34
Oferta z najniższą ceną: 6836,34 / Oferta z najwyższą ceną: 6836,34
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 4 - Wzierniki, poliuretanowe zgłębniki z prowadnicą.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o. o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4784,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5428,08
Oferta z najniższą ceną: 5428,08 / Oferta z najwyższą ceną: 6352,56
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 5 - Rurki intubacyjne i tracheostomijne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o. o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4597,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5778,22
Oferta z najniższą ceną: 5778,22 / Oferta z najwyższą ceną: 10834,56
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 6 - Probówki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cebo Sp. z o. o., ul. Sławkowska 45, 32-332 Bukowno, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36364,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37353,96
Oferta z najniższą ceną: 37353,96 / Oferta z najwyższą ceną: 37908,54
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz mieszkańców Miasta Lubartów
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 170101, 170102, 170103, 170107, 200203, 200399ex, 200199ex, oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 170380, 170604, 130208*, 200132, 200110, 200111
- Wykonanie oraz dostawa tablic rejestracyjnych w 2025 roku oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.