Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-23
Warszawa: Dostawy kaszy, mąki, płatków owsianych i ryżu do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Grodzisku Mazowieckim 220/7P/13
Numer ogłoszenia: 200694 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy Warszawa Służewiec , ul. Kłobucka 5, 02-699 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8473341, faks 022 8437366.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy kaszy, mąki, płatków owsianych i ryżu do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Grodzisku Mazowieckim 220/7P/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy kaszy, mąki, płatków owsianych i ryżu do Aresztu Śledczego w Warszawie-Służewcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Grodzisku Mazowieckim: 1. Kasza gryczana, Orientacyjna ilość w kg - 2150 kg, Kod CPV 15613100-9, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 30 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 60 dni. 2. Kasza jęczmienna, Orientacyjna ilość w kg - 5150 kg, Kod CPV 15613100-9, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 30 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 60 dni. 3. Kasza manna, Orientacyjna ilość w kg - 1900 kg, Kod CPV 15613100-9, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 30 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 60 dni. 4. Kasza pęczak, Orientacyjna ilość w kg - 2150 kg, Kod CPV 15613100-9, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 30 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 60 dni. 5. Mąka pszenna, Orientacyjna ilość w kg - 5900 kg, Kod CPV 15612100-2, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 30 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 60 dni. 6. Mąka ziemniaczana, Orientacyjna ilość w kg - 780 kg, Kod CPV 15620000-0, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 30 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 60 dni. 7. Płatki owsiane, Orientacyjna ilość w kg - 2150 kg, Kod CPV 15613380-5, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 30 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 60 dni. 8. Ryż biały długoziarnisty, Orientacyjna ilość w kg - 9000 kg, Kod CPV 15614100-6, Wymagana gramatura jednego opakowania netto w kg: do 30 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 60 dni. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających powyższy warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających powyższy warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających powyższy warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających powyższy warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających powyższy warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana ceny może nastąpić na wniosek zamawiającego lub wykonawcy, potwierdzona podpisanym przez strony aneksem do umowy, nie częściej niż raz w miesiącu po ukazaniu się Obwieszczenia Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w stosunku do poprzedniego miesiąca. 2. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić zamawiającego o zmianie ceny z wyprzedzeniem co najmniej 10 dni. 3. Zmiana ceny nie może być procentowo wyższa od wskaźnika, o którym mowa w punkcie 1. 4. W przypadku zmiany wskaźnika, o którym mowa w punkcie 1 w sposób malejący, wykonawca również zobowiązuje się do zmiany ceny w dół według tego wskaźnika.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Warszawie-Służewcu
ul. Kłobucka 5, 02-699 Warszawa
Tel.:22-847-33-41,Fax:22-843-73-66
Strona int.:www.zp.sw.gov.p
Poczta el.:as_warszawa_sluzewiec@sw.gov.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy w Warszawie-Służewcu ul. Kłobucka 5, 02-699 Warszawa Telefon: 22-847-33-41, Fax: 22-843-73-66 Godziny urzędowania: 8-16 Pokój nr: 20..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i mrożonek
- Dostawy margaryny i oleju roślinnego oraz produktów przemiału ziarna
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego we Wrzącej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Samorządowego we Wrzącej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Stradomi Wierzchniej z podziałem na 5 części
więcej: Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.