To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-01
Nowa Sarzyna: Budowa chodnika na terenie sołectwa Łętownia w ciągu drogi powiatowej nr 1084R na odcinku 2 km (etap I i II)
Numer ogłoszenia: 200765 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179801 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 17 2413177, faks 17 2413111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika na terenie sołectwa Łętownia w ciągu drogi powiatowej nr 1084R na odcinku 2 km (etap I i II).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa chodnika na terenie sołectwa Łętownia w ciągu drogi powiatowej nr 1084R na odcinku 2 km (etap I i II). 1.2. Zakres zamówienia: 1.Branża ogólnobudowlana: -przygotowanie terenu budowy, -zakup materiałów, -dostarczenie materiałów i urządzeń na teren budowy, -uporządkowanie terenu budowy 2.Branża drogowa: Teren, na którym budowany będzie chodnik jest terenem płaskim, zabudowanym, w całości zlokalizowanym w miejscowości Łętownia. Przedmiotem zamówienia objęta jest budowa dwóch etapów chodnika dla pieszych oraz kolektora ściekowego krytego w pasie drogi powiatowej nr 1084R (działka nr 796/2) położonej w miejscowości Łętownia tj: -Etap I od km 0+00,00 do km 321,22-321,22 mb, -Etap II od km 0+427,02 do km 636,97 - 209,95 mb. Chodnik szer. 2,00m wykonany będzie z kostki betonowej szarej gr. 6 cm jednostronny tj. usytuowany po prawej stronie drogi powiatowej. Na zjazdach na posesje nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze czerwonym. Ściśle z budową chodnika rozwiązany zostanie problem związany z odprowadzeniem wód opadowych poprzez: -poszerzenie pasa ruchu drogi powiatowej przez zastosowanie pomiędzy istniejącą krawędzią jezdni, a planowanym chodnikiem ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej szerokości 30 cm. Przedmiotowy ściek obniżony będzie w stosunku do jezdni o 1 cm i odprowadzał będzie wodę opadową poprzez wpusty deszczowe do kolektora krytego opisanego niżej zlokalizowanego pod chodnikiem. Jego budowa spełniać będzie podwójną rolę tj. odprowadzać będzie wody opadowe z jezdni, a poszerzenie jezdni zwiększy bezpieczeństwo kierowców i pieszych. -budowę kolektora pod chodnikiem, którego dno zagłębienia będzie na głębokości około 1,10 m w stosunku do krawędzi istniejącej jezdni. Średnica kolektora krytego fi 500 i fi 600 (od km 0+69,28 do km 0+195,26). Z kolektora krytego wody opadowe zostaną odprowadzone poprzez istniejące przepusty pod drogą powiatową do rowu otwartego. -wykonanie wzdłuż granicy pasa drogowego od km 0+73,80 do km 0+157,00 ścieku korytkowego odprowadzającego nadmiar wód spływających z sąsiadujących łąk. 3.Inne obowiązki i koszty: Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy również: -opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z zaopiniowaniem go przez Burmistrza Miasta i Gminy i zatwierdzeniem przez Starostę Leżajskiego; -obsługa geodezyjna (tyczenie oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza), -koszty utylizacji odpadów, -zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje sie do ich naprawy. -Zabezpieczenie ogrodzeń i wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego. 1.3.Dokumenty jakie będą wymagane w trakcie odbioru końcowego: 1.Do zawiadomienia Wykonawca załączy operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzą następujące dokumenty: -inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza przyjęta do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Leżajsku - 3 egz. -projekt budowlano-wykonawczy z ewentualnymi zmianami naniesionymi przez projektanta; -oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu zamówienia z projektem budowlanym, warunkami zgłoszenia, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami; -atesty i certyfikaty na zastosowane materiały; -potwierdzony przez Inspektora nadzoru kosztorys powykonawczy; -zestawienie rzeczowo-finansowe wybudowanych etapów chodnika; -protokoły odbioru robót ulegających zakryciu. 2.Dokumenty winny być ponumerowane i poukładane wg spisu treści; kopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem. 3.Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie końcowy odbiór przedmiotu umowy lub wezwie do uzupełnienia dokumentów lub innych wymaganych do odbioru dokumentów w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru zawiadamiając, o tym Wykonawcę. 4.Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów wymaganych do odbioru wstrzymuje podpisanie końcowego protokołu odbioru robót. 1.4.Podane w przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.5.Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 1.6.Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. 1.7. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "FERAMENTA" Krzysztof Piela
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "FERAMENTA" Krzysztof Piela
- Zakład produkcyjno - Usługowo - Handlowy FERAMENTA Krzysztof Piela, Błonie 74, 36-053 Kamień, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 555219,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 310122,95
Oferta z najniższą ceną: 310122,95 / Oferta z najwyższą ceną: 441919,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI NOWA SARZYNA
- Wykonanie placu zabaw na działce gminnej nr ewid. 4002 w Sarzynie
- Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia na potrzeby Szkoły Podstawowej w Sarzynie
- Przebudowa drogi gminnej nr 104730R - ul. 1-go Maja wraz z łącznikiem do drogi powiatowej nr 1240R w miejscowości Nowa Sarzyna
więcej: przetargi NOWA SARZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Budowa drogi wewnętrznej Nr 53 w miejscowości Witowo
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Błogosławie w gminie Zakroczym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.