Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-22
Kielce: usługa wykonania materiałów informacyjnych, promocyjnych i szkoleniowych w ramach SPO RZL oraz ZPORR
Numer ogłoszenia: 200766 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, fax 041 3641666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.kielce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa wykonania materiałów informacyjnych, promocyjnych i szkoleniowych w ramach SPO RZL oraz ZPORR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa wykonania materiałów informacyjnych, promocyjnych i szkoleniowych w ramach SPO RZL oraz ZPORR
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.22.50.00 - Usługi projektów graficznych Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, iż warunki postawione powyżej zostały spełnione, gdy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie złożone na podstawie formularza stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ oraz w zakresie warunku postawionego w pkt.1 Wykonawca winien przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność oryginałem przez Wykonawcę aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Witosa 86, 25-561 Kielce.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 10:00, miejsce: ul. Witosa 86, 25-561 Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 27.11.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich - Działanie 3.2c Informacja i Promocja SPO RZL w województwie świętokrzyskim oraz w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego - Działanie 4.3 Informacja i Promocja działań w ramach realizacji projektów ZPORR w 2007 r.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa wykonania materiałów informacyjnych, promocyjnych i szkoleniowych w ramach SPO RZL.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj Ilość (szt.) Kwota Brutto (PLN) I. Materiałów informacyjnych i promocyjnych 1. Biuletyny 300 4 800,00 II. Artykuły promocyjne i reklamowe(tzw. gadżety reklamowe) 2. Plakaty 110 1 100,00 3. Papier firmowy EFS 4000 1 400,00 4. Segregatory 150 2 175,00 5. Kalendarz naścienny na 2008r (3 dzielny). 110 2 200,00 6. Kalendarz biurkowy na 2008r. 110 1 500,00 7. Biuwar - notatnik na biurko z kalendarzem 2008 r. 110 1 650,00 8. Komplet piśmienniczy 1 150 3 600,00 9. Komplet piśmienniczy 2 150 3 600,00 10. Wizytownik na 80 szt wizytówek 110 1 760,00 11. Reklamówki z nadrukiem 1000 2 200,00 12. Linijka z kalkulatorem 110 1 430,00 13. Torba naramienna z logo 120 6 000,00 14. Torba na zakupy z logo 110 1 320,00 15. Portfel nylonowy 110 990,00 16. Portfel z portmonetką skórzany 50 3 500,00 17. Portfel skórzany 50 4 250,00 18. Etui na klucze z portfelikiem 110 880,00 19. Teczka z zamkiem na dokumenty A4 110 825,00 20. Teczka A4 z zamkiem 110 4 070,00 21. Przybornik biurkowy z zegarem 70 1 190,00 22. Stacja pogodowa-termometr, higrometr i zegar 30 2 100,00 23. Pojemnik biurkowy na długopisy z radiem FM 50 1 000,00 24. Ołówek automatyczny 110 605,00 25. Długopis 1000 4 000,00 26. Etui na CD 110 1 100,00 27. Smycz z nadrukiem 199 995,00 28. Plecak z miejscem na Laptop 110 7 700,00 29. Kubek termiczny 180 2 340,00 30. Cukierki reklamowe z logo(kg) 200 5 000,00 31. Komplet do soli i pieprzniczka 50 1 250,00 32. Linijka z lupą 500 1 500,00 33. Organizer 110 2 640,00 34. Brelok metalowy 1 110 880,00 35. Brelok metalowy 2 110 880,00 36. Brelok z minilatarką 105 840,00 37. Wskaźnik laserowy z długopisem i latarką LED 85 1 530,00 III. Materiały szkoleniowe SPO RZL 120 kompletów 6 300,00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa wykonania materiałów informacyjnych, promocyjnych i szkoleniowych w ramach ZPORR.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj Ilość (szt.) Kwota ogółem (PLN) I. Koszty przygotowania materiałów promocyjno - informacyjnych ZPORR 700 17500,00 1. Biuletyny 700 17500,00 II. Artykuły promocyjne i reklamowe(tzw. gadżety reklamowe) 3855 49500,00 2. Cukierki reklamowe z logo(kg) 200 5000,00 3. Portfel 100 7000,00 4. Brelok 100 1100,00 5. Brelok z otwieraczem i nożykiem 100 1700,00 6. Torba na ramię 170 7650,00 7. Plecak miejski 170 5100,00 8. Komplet piśmienniczy 1 100 2400,00 9. Komplet piśmienniczy 2 100 2400,00 10. Długopis reklamowy 500 4000,00 11. Organizer 100 2400,00 12. Reklamówki z nadrukiem 1000 2200,00 13. Przybornik biurkowy z zegarem 100 1700,00 14. Wskaźnik laserowy z długopisem i latarką LED 100 1800,00 15. Klipsy do notatek 850 3400,00 16. Etui na CD 165 1650,00.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Ludomira Różyckiego w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Bezpieczny Stok i Świętokrzyskie (B.O.)
- Zakup stołu operacyjnego do zabiegów ortopedycznych z wyposażeniem dla potrzeb Kliniki Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- MODERNIZACJA SYSTEMU POŻAROWEGO, OŚWIETLENIA AWARYJNEGO ORAZ DOSTOSOWANIE BUDYNKU DO PRZEPISÓW PPOŻ
- Sukcesywne dostawy środka hemostatycznego, kleju tkankowego i oleju silikonowego dla potrzeb Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą odczynników ddPCR dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydanie publikacji pn. "Przyroda województwa kujawsko-pomorskiego".
- Kompleksowe przygotowanie 3 (trzech) publikacji z badań naukowych wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego
- Usługi poligraficzne wraz z dostawą na potrzeby Muzeum - Zamek w Łańcucie Zamówienie z podziałem na 3 (trzy) części
- Usługa druku wraz z dostawą materiałów promocyjnych - plansze, naklejki dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
- Świadczenie usługi graficznej dla Małopolskiej Nocy Naukowców 2024 i 2025 wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich
- Działania promocyjne w ramach przedsięwzięcia pn. "Kampania edukacyjno-informacyjna - Sołtys ambasadorem Czystego Powietrza"
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.