eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuchówPełnienie funkcji Szkolnego Lidera Programu Rozwoju Szkoły

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Tuchów: Pełnienie funkcji Szkolnego Lidera Programu Rozwoju Szkoły
Numer ogłoszenia: 200770 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Bohaterów Bitwy pod Łowczówkiem w Tuchowie , ul. Reymonta 19, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 14 652 58 19, faks 14 652 58 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.tuchow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Szkolnego Lidera Programu Rozwoju Szkoły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Pełnienie funkcji Szkolnego Lidera Programu Rozwoju Szkoły w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących szkołach powiatu tarnowskiego: 1) Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Tuchowie; ul. Reymonta 19, 33-170 Tuchów (ZSP w Tuchowie), 2) Zespole Szkół Licealnych i Technicznych w Wojniczu; ul. Jagiellońska 17, 32-830 Wojnicz (ZSLiT w Wojniczu), 3) Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Zakliczynie; ul. Grabina 57, 32-830 Zakliczyn (ZSP w Zakliczynie), 4) Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ryglicach; ul. Tarnowska 23, 33-160 Ryglice (ZSP w Ryglicach), 5) Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Żabnie; Rynek 26, 33-240 Żabno (ZSP w Żabnie), 6) Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciężkowicach; ul. Łuczkiewiczów 12, 33-190 Ciężkowice (ZSOiZ w Ciężkowicach). Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Część III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1, 80.21.00.00-9, 79.42.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla żadnego zadania zamówienia. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy dla żadnego zadania zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do IDW - część I SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do IDW - część I SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do IDW - część I SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować lub mieć możliwość dysponowania następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia Lider Szkolny (jedna osoba dla każdej Części), posiadający wykształcenie wyższe i kwalifikacje pedagogiczne, co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku nauczycielskim, znajomość kierunków kształcenia w szkole do której Wykonawca składa ofertę, znajomość zasad wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do prawa oświatowego, regulujących zasady organizacji zajęć i zasady bezpieczeństwa uczniów podczas kształcenia zawodowego i zorganizowanych wyjazdów poza teren szkoły, znajomość przepisów i dokumentów związanych z realizacją projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz znajomość założeń projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolscy, umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym umiejętność posługiwania się programami: Word, Excel. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną Część, ze względu na rzeczywisty zakres prac Lidera Szkolnego, nie jest możliwe wskazanie tej samej osoby - kandydata na Lidera Szkolnego dla więcej niż jednej Części.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do IDW - część I SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści umowy w sprawie zamówień publicznych, stanowiącej część II SIWZ, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia następujacych okoliczności: a) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, b) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian, wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę, c) w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, d) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.tuchow.pl/przetargi_mkzwm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Bohaterów Bitwy pod Łowczówkiem w Tuchowie ul. Reymonta 19, 33-170 Tuchów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Bohaterów Bitwy pod Łowczówkiem w Tuchowie ul. Reymonta 19, 33-170 Tuchów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, który jest współfinansowany ze środków finansowych UE..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego Lidera Programu Rozwoju Szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Pełnienie funkcji Szkolnego Lidera Programu Rozwoju Szkoły w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Tuchowie; ul. Reymonta 19, 33-170 Tuchów (ZSP w Tuchowie)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1, 80.21.00.00-9, 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego Lidera Programu Rozwoju Szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Pełnienie funkcji Szkolnego Lidera Programu Rozwoju Szkoły w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Zespole Szkół Licealnych i Technicznych w Wojniczu; ul. Jagiellońska 17, 32-830 Wojnicz (ZSLiT w Wojniczu)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1, 80.21.00.00-9, 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego Lidera Programu Rozwoju Szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Pełnienie funkcji Szkolnego Lidera Programu Rozwoju Szkoły w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Zakliczynie; ul. Grabina 57, 32-830 Zakliczyn (ZSP w Zakliczynie)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1, 80.21.00.00-9, 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego Lidera Programu Rozwoju Szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Pełnienie funkcji Szkolnego Lidera Programu Rozwoju Szkoły w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ryglicach; ul. Tarnowska 23, 33-160 Ryglice (ZSP w Ryglicach)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1, 80.21.00.00-9, 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego Lidera Programu Rozwoju Szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Pełnienie funkcji Szkolnego Lidera Programu Rozwoju Szkoły w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Żabnie; Rynek 26, 33-240 Żabno (ZSP w Żabnie)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1, 80.21.00.00-9, 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego Lidera Programu Rozwoju Szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Pełnienie funkcji Szkolnego Lidera Programu Rozwoju Szkoły w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciężkowicach; ul. Łuczkiewiczów 12, 33-190 Ciężkowice (ZSOiZ w Ciężkowicach)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1, 80.21.00.00-9, 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.