To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-25
Ostróda: REWITALIZACJA INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ I DROGOWEJ NA TERENIE BIAŁYCH KOSZAR W OSTRÓDZIE
Numer ogłoszenia: 200789 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167133 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ I DROGOWEJ NA TERENIE BIAŁYCH KOSZAR W OSTRÓDZIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Rewitalizację infrastruktury technicznej i drogowej na terenie Białych Koszar w Ostródzie, jn.: - Część 1 - Rozbiórka hali sportowej - kubatura hali 7.500,00 m3, konstrukcja hali stalowa, w tym rozbiórka elementów drewnianych, stalowych i betonowych. - Część 2 - Wykonanie nawierzchni ulic wraz z infrastrukturą techniczną: a) Roboty elektryczne, w tym: układanie kabli - 201,80 mb; montaż słupów oświetleniowych wys. 8,0 m - 6 szt.; montaż wysięgników - 6 szt.; montaż opraw oświetleniowych z oprawą sodową 70 W - 6 szt. b) Roboty rozbiórkowe nawierzchni drogowych, w tym: krawężników - 201,0 mb; obrzeży betonowych - 23,0 mb; nawierzchni z kostki betonowej - 48,0 m2; nawierzchni z brukowca 16-20 cm - 2.269,0 m2; c) Roboty drogowe, w tym: ścinanie drzew i karczowanie pni - 16 szt.; Humusowanie na gr. 15 cm z obsianiem trawą - 2.100,30 m2; mechaniczne korytowanie - 3.313,50 m2; krawężniki betonowe 15 x 30 cm wystające na ławie betonowej - 837,0 mb; obrzeża betonowe na ławie betonowej - 710,0 mb; nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego - 2.419,00m2; nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm na podbudowie z kruszywa łamanego - 694,80 m2. d) Roboty sanitarne, w tym: sieci wodociągowe - 418,0 mb; hydranty pożarowe - nadziemny + podziemny - 2 szt.; kanalizacja sanitarna - 192,0 mb; studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1.200 mm - 6 szt.; kanalizacja deszczowa - 100,0 mb; studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1.200 mm - 5 szt.; studzienki ściekowe uliczne betonowe śr. 500 mm z osadnikiem i syfonem - 8 szt. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: a) zabezpieczenie i oznakowanie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót (dot. części 2); c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (dot. części 2); d) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; e) sporządzanie miesięcznych raportów, sprawozdań oraz rozliczeń, zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego (dalej RPO) (dot. części 2); f) wykonanie i zamontowanie tablic pamiątkowych - 2 szt., zgodnie z § 6 pkt 5 lit. b siwz. Wymogi dotyczące tablic pamiątkowych (dot. części 2): - Informacja o dofinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego powinna zajmować co najmniej 25 % powierzchni tablicy. - Tło tablicy powinno być w kolorze białym, czcionka użyta na tablicy do określenia wymaganych informacji powinna być z serii ARIAL CE. - Przepisy UE nie określają rozmiarów tablicy pamiątkowej ograniczając się do stwierdzenia, że tablica powinna być widoczna. IZ RPO WiM określiła, by wielkość tablicy była proporcjonalna do wysokości całkowitego wkładu publicznego do operacji, jednak nie mniejsza niż 200 cm (wysokość) x 250 cm (szerokość) w przypadku projektów o całkowitym wkładzie publicznym powyżej 500.000 euro - Tablica powinna być umieszczona w widocznym miejscu (zalecenia dotyczące stosowania tablic zamieszczone zostały w Rozdziale 4 wytycznych Regionalnego Programu Operacyjnego). U w a g a: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na obydwie lub na wybraną część przedmiotu zamówienia. 2) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3) Materiały odzyskane w wyniku robót rozbiórkowych pozostają do dyspozycji wykonawcy. 4) Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie objętym przedmiotem zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 42.11.00.00 - Turbiny i silniki 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013. Oś priorytetowa 4. Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast. Działanie 4.3. Restrukturyzacja terenów powojskowych i poprzemysłowych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Rozbiórka hali sportowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OPB HOLDING Ireneusz Słowik, ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 528411,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85868,66
Oferta z najniższą ceną: 85868,66 / Oferta z najwyższą ceną: 270910,89
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie nawierzchni ulic wraz z infrastrukturą techniczną
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW DROMO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW DROMO SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów DROMO Sp. z o.o., ul. Nadrzeczna 5, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1597517,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 862019,82
Oferta z najniższą ceną: 818316,05 / Oferta z najwyższą ceną: 971532,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach projektu: "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
- UTRZYMANIE SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wody na terenie SUW w Turzy-Górnie wraz z rurociągami między obiektowymi oraz infrastrukturą towarzyszącą
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
więcej: Turbiny i silniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.