To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-25
Kielce: Dostawa monitorów, komputerów, zasilaczy awaryjnych, drukarek, akcesoriów komputerowych, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 200811 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180679 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa monitorów, komputerów, zasilaczy awaryjnych, drukarek, akcesoriów komputerowych, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, komputerów, zasilaczy awaryjnych, drukarek, akcesoriów komputerowych, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Rozdziale II SIWZ. Część I: Stacja graficzna - 2 szt.; Komputer biurowy (wraz z monitorem) - 8 szt.; Duplikator płyt Bravo SE Publisher (lub równoważny) - 1 szt.; Drukarka - 1 szt.; Drukarka kolorowa - 2 szt. Część II: Zasilacz awaryjny - 10 szt.; Dysk zewnętrzny, sieciowy - 1 szt.; Taśma LTO 4 - 60 szt.; Skaner - 1 szt.; Karta SDHC 32 GB - 6 szt.; Karta Compact Flash Ultra 4 GB Class 4 - 4 szt.; Czytnik Kart - 4 szt.; Myszka - 10 szt.; Myszka - 3 szt.; Myszka - 6 szt.; PenDrive 16 GB - 6 szt.; Pianka do czyszczenia ekranów TFT/LCD/PLASMA (400 ml) + Vileda - 40 szt.; Nagrywarka - 3 szt.; Drukarka - 5 szt. Część III: Program do automatyzacji projektowania stron www - 4 szt.; Program WinRAR - 10 szt. Część IV: Przedłużenie licencji programu antywirusowego ESET Smart Security wraz z konsolą centralnego zarządzania dla 160 komputerów (w tym serwerów) pracujących w systemach operacyjnych Windows XP, Windows 7 (32 i 64 bit), Windows 2003 - licencje na 36 miesięcy od dnia 20.08.2011r. Parametry techniczne sprzętu wskazanego przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza dostawę produktów równoważnych, w stosunku do zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty opisu urządzeń technicznych (karty produktu) potwierdzającego , że proponowany produkt jest równoważny w określonych parametrach. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.62.30.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych mikrokomputerów 30.23.31.53 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD) 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.31.80 - Urządzenia z pamięcią flash 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 42.96.23.00 - Graficzne stacje robocze 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa monitorów, komputerów, zasilaczy awaryjnych, drukarek, akcesoriów komputerowych, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Complex Computers Sp. z o.o., ul. Targowa 18, 25-520 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55792,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75752,01
Oferta z najniższą ceną: 62330,25 / Oferta z najwyższą ceną: 75752,01
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa monitorów, komputerów, zasilaczy awaryjnych, drukarek, akcesoriów komputerowych, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Complex Computers Sp. z o.o., ul. Targowa 18, 25-520 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32993,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29517,54
Oferta z najniższą ceną: 29517,54 / Oferta z najwyższą ceną: 37607,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- Remont drogi wojewódzkiej nr 767 m. Bogucice Pierwsze od km 5+880 do km 6+755 dł. 875 mb
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.