Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-20
Warszawa: Wykonywanie kompleksowych usług poligraficznych na potrzeby
Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
znak sprawy: AEZ/S-037/2011
Numer ogłoszenia: 20082 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie kompleksowych usług poligraficznych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego znak sprawy: AEZ/S-037/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie kompleksowych usług poligraficznych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety: Pakiet 1 - druki MENiS; Pakiet 2 - teczki i okładki na dokumenty; Pakiet 3 - notatniki; Pakiet 4 - ulotki informacyjne; Pakiet 5 - wizytówki; Pakiet 6 - książeczki i informatory okolicznościowe; Pakiet 7 - folder informacyjny; Pakiet 8 - ulotki rekrutacyjne;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla Pakietu 1 (druki MENiS) - W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie co najmniej 1 usługi poligraficznej o zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia, tj. druk dokumentów MENiS zgodnie z rozporządzeniem, o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,- zł, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia na rzecz nie więcej niż jednego podmiotu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; dla Pakietu 6 (informatory i książki okolicznościowe) - W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie co najmniej 1 usługi poligraficznej o zbliżonym charakterze do przedmiotu zamówienia, tj. druk publikacji okolicznościowych lub o charakterze informacyjnym, o wartości brutto nie mniejszej niż 40 000,- zł, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia na rzecz nie więcej niż jednego podmiotu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: dla Pakietu 1 - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, np. certyfikat systemu zarządzania jakością wg norm ISO serii 9000.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Dział Zamówień Publicznych, pok. 312
ul. Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 312 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - druki MENiS;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - druki MENiS; szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym wraz z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik 2.1. Dostawa zamówień jednostkowych w terminie do 10 dni od dnia złożenia zamówienia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - teczki i okładki na dokumenty;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - teczki i okładki na dokumenty; szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym wraz z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik 2.2. Dostawa zamówień jednostkowych w terminie do 21 dni od dnia złożenia zamówienia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - notatniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - notatniki, szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym wraz z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik 2.3. Dostawa zamówień jednostkowych w terminie do 14 dni od dnia złożenia zamówienia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - ulotki informacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ulotki informacyjne; szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym wraz z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik 2.4. Dostawa zamówień jednostkowych w terminie do 10 dni od dnia złożenia zamówienia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - wizytówki;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wizytówki; szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym wraz z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik 2.5. Dostawa zamówień jednostkowych w terminie do 10 dni od dnia złożenia zamówienia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - książeczki i informatory okolicznościowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: książeczki i informatory okolicznościowe; szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym wraz z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik 2.6. Dostawa zamówień jednostkowych w terminie do 10 dni od dnia złożenia zamówienia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - folder informacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: folder informacyjny; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym wraz z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik 2.7. Zamówienie będzie realizowane w 2 częściach - 1 500 egz. Informatora do dnia 28 lutego 2012 r., pozostały nakład, 4 000 egz., w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż do dnia 15 marca 2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - ulotki rekrutacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ulotki rekrutacyjne; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu cenowym wraz z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik 2.8. Pozycja 1 do dnia 28 lutego 2012 r., Pozycja 2 do dnia 31 sierpnia 2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk materiałów wraz z dostawą dla Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego
- "Kompleksowe opracowanie merytoryczne i graficzne trzech publikacji oraz ich wydruk wraz z dostawą do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej."
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich rozładunkiem
- Druk wraz z dostawą kolorowanek dla dzieci oraz przewodników po Muzeum
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - V części
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.