Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-25
Łódź: Dostawa bielizny i odzieży jednorazowego i wielorazowego użytku z podziałem na 13 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
ZP/ 38 /2011
Numer ogłoszenia: 200831 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny i odzieży jednorazowego i wielorazowego użytku z podziałem na 13 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/ 38 /2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bielizny i odzieży jednorazowego i wielorazowego użytku z podziałem na 13 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/38/2011 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załącznik nr 2 - 14 do SIWZ Pakiet I Bielizna jednorazowa niejałowa Pakiet II Bielizna jednorazowa niejałowa Pakiet III Bielizna jednorazowa niejałowa Pakiet IV Maseczki jednorazowego użycia Pakiet V Podkłady wielowarstwowe Pakiet VI Komplet z włókniny bawełnianej Pakiet VII Jednorazowe pokrycie na stół operacyjny Pakiet VIII Odzież jednorazowa niejałowa Pakiet IX Bielizna szpitalna wielorazowa Pakiet X Koszule, pidżamy dla chorych Pakiet XI Ubrania medyczne i fartuchy chirurgiczne Pakiet XII Obuwie medyczne Pakiet XIII Czepki bawełniane.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
. Oświadczenie o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami. Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r.(Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679). - dotyczy pakietu od I do VIII. 2. Oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności producenta lub atesty lub certyfikaty poświadczające jakość i bezpieczeństwo stosowanych tkanin zgodnie z normą ENV 14237:2002 Tekstylia w systemie ochrony zdrowia - dotyczy pakietu IX , X. 3. Oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności producenta lub atesty lub certyfikaty poświadczające jakość i bezpieczeństwo stosowanych tkanin zgodnie z normą PN- P-84525:1998 Odzież robocza - Ubrania robocze, PN-P-84542:1985 Odzież dla personelu służby zdrowia. Odzież dla lekarzy i personelu pomocniczego- dotyczy pakietu XI. 4. Oświadczenie o posiadaniu deklaracji zgodności producenta lub atesty lub certyfikaty zgodnie z normą PN EN 347 lub posiadaniu Certyfikatu Instytutu Ochrony Pracy - dotyczy pakietu XII. 5.Kartę parametrów technicznych tkaniny wystawiona przez producenta tkaniny - dokument zawierający opis parametrów funkcjonalno - technicznych przedmiotu zamówienia (skład surowcowy, masę powierzchniową, kurczliwość, temperaturę prania) - dotyczy pakietu IX, X, XI. 6.Próbnik tkanin z oznakowaniem którego pakietu i pozycji dotyczą. Próbniki wybranego Wykonawcy posłużą jako wzorzec materiałów do przyszłych dostaw.- dotyczy pakietu IX, X, XI. 7.Materiały informacyjne ( ulotki itp.) potwierdzające numer katalogowy , opisy i parametry dotyczące proponowanego asortymentu - dotyczy pakietu od I - do VIII , XII, XIII.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: - wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, - zmiany numeru katalogowego produktu, - pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, - przypadkach określonych w § 3 ust. 3 wzoru umowy. a) zmiana stawek podatku VAT b) zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90 -531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90 -531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90 -531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I Bielizna jednorazowa niejałowa Pakiet II Bielizna jednorazowa niejałowa Pakiet III Bielizna jednorazowa niejałowa Pakiet IV Maseczki jednorazowego użycia Pakiet V Podkłady wielowarstwowe Pakiet VI Komplet z włókniny bawełnianej Pakiet VII Jednorazowe pokrycie na stół operacyjny Pakiet VIII Odzież jednorazowa niejałowa Pakiet IX Bielizna szpitalna wielorazowa Pakiet X Koszule, pidżamy dla chorych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I Bielizna jednorazowa niejałowa Pakiet II Bielizna jednorazowa niejałowa Pakiet III Bielizna jednorazowa niejałowa Pakiet IV Maseczki jednorazowego użycia Pakiet V Podkłady wielowarstwowe Pakiet VI Komplet z włókniny bawełnianej Pakiet VII Jednorazowe pokrycie na stół operacyjny Pakiet VIII Odzież jednorazowa niejałowa Pakiet IX Bielizna szpitalna wielorazowa Pakiet X Koszule, pidżamy dla chorych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załącznik nr 2 - 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet XI Ubrania medyczne i fartuchy chirurgiczne Pakiet XII Obuwie medyczne Pakiet XIII Czepki bawełniane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XI Ubrania medyczne i fartuchy chirurgiczne Pakiet XII Obuwie medyczne Pakiet XIII Czepki bawełniane - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załącznik nr 12 - 14 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup poduszek i kołder zmywalnych
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" SP. Z O.O.
- DOSTAWA JAŁOWEJ ODZIEŻY OCHRONNEJ I RĘCZNIKÓW CHIRURGICZNYCH
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.