Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-06
Kolbuszowa: Zakup i dostawa materiałów biurowych
dla Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej
- sukcesywnie wg. potrzeb Urzędu na zamówienie telefoniczne.
Numer ogłoszenia: 200833 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbuszowa , ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271333, faks 017 2272939.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej - sukcesywnie wg. potrzeb Urzędu na zamówienie telefoniczne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej - sukcesywnie wg. potrzeb Urzędu na zamówienie telefoniczne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 39.24.10.00 - Noże i nożyczki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 uPzp 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będzie dokonywana w oparciu o oświadczenie zawarte w formularzu oferty oraz dokumenty składające się na ofertę, a określone w SIWZ stosując zasadę spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawca zobowiązany jest złożyć - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - następujące dokumenty: a. oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 uPzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. - załącznik nr 3 do SIWZ, b. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podpisywania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, jeżeli są to osoby inne niż we wniosku o dopuszczenie, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, d. umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej lub umowa konsorcjum, jeżeli ofertę składa konsorcjum jeżeli dotyczy, e. w przypadku zatrudnienia podwykonawców przy realizacji zamówienia, pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z oferentem w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu rzeczowego prac, które będzie wykonywał oraz dokumenty wymienione wyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbuszowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju21, 36 - 100 Kolbuszowa, pokój nr 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21, 36 - 100 Kolbuszowa, pokój nr 13 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Przebudowa rowu otwartego na rów kryty na działkach o nr ewid. 1526/4, 1526/6 i 1125/155 położonych w Kupnie
- Budowa zespołu obiektów Parku Etnograficznego Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej (strefa zaplecza "A"): kontynuacja prac budowlanych budynku socjalno-warsztatowego - etap I
- Remont i impregnacja dachów gontowych na obiektach w Parku Etnograficznym Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- Sprzedaż i dostawa sprzętu sieciowego i biurowego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I LO w Rzeszowie
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.