eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PelplinPrzedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej, oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Pelplin współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-18

Pelplin: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej, oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Pelplin współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 200867 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pelplin , plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin, woj. pomorskie, tel. 58 536 12 61, faks 536 14 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej, oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Pelplin współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zmawiający dzieli Zamówienie na 2 części 1 Część. Zakup usługi edukacyjnej Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III z gminy Pelplin dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji projektu 2012/2013. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Pelplin, tj.: SP nr 1 Pelplin, SP nr 2 Pelplin, SP Rajkowy, SP Kulice, SP Rudno, SP Małe Walichnowy. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zespół nauczycieli zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych: a) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu : Ilość godzin - 120 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 4. SP nr 2 w Pelplinie 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Rajkowy 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Kulice 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Rudno 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), Termin realizacji 120 h od X.2012r. do II.2013r. b) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce: Ilość godzin - 90 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 3. SP nr 2 w Pelplinie 1 gr. 8-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Rajkowy 1 gr. 8-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Małe Walichnowy 1 gr. 8-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), Termin realizacji 90 h od X.2012r. do II.2013r c) Zajęcia dla dzieci dotyczące zajęć logopedycznych: Ilość godzin - 60 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 2. SP Kulice 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Rudno 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), Termin realizacji 60 h od X.2012r. do II.2013r, d) Zajęcia dla dzieci dotyczące rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: Ilość godzin - 125 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 4. SP Rajkowy 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Kulice 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Rudno 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 25 h, 2013 - 10 h), SP Małe Walichnowy 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), Termin realizacji 125 h od X.2012r. do II.2013r, e) Zajęcia dla dzieci dotyczące zajęć z gimnastyki korekcyjnej: Ilość godzin - 230 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 6. SP nr 1 w Pelplinie 5 gr. 8-10 osobowych (2012 - 160 h, 2013 - 40 h), SP Rudno 1 gr. 6-10 osobowa (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), Termin realizacji 230 h od X.2012r. do II.2013r. 2 Część. Dostawa pomocy dydaktycznych 2.1.Wykonawca dostarczy i przekaże na własność pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w ramach budżetu projektu ujęte w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.2 Podane w SIWZ dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów tytułów, materiałów, urządzeń, ich elementów nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. W odniesieniu do podanych poniżej pomocy dydaktycznych równoważność będzie oceniana poprzez sprawdzenie oferowanego produktu pod względem tożsamości z podanym poniżej w zakresie rozkładu programu, ilości zadań itp. Zaoferowanie podręcznika przykładowego lub równoważnego (w znaczeniu określonym powyżej) pozwoli na uzyskanie celu Projektu. W odniesieniu do pozostałych produktów, materiałów równoważność będzie oceniana w oparciu o zgodność (możliwość wykorzystania) zaoferowanego produktu z przeznaczeniem produktu podanego jako przykładowy w załączniku do umowy. Tym samym zamawiający uzna zaoferowany produkt innego producenta za równoważny do przykładowego o ile produkt ten będzie przeznaczony (zgodnie z instrukcją, opisem producenta, etc) do tych samych celów. W przypadku złożenia oferty równoważnej wykonawca musi udokumentować, że oferowane urządzenie spełnia wymagania określone w SIWZ, tj. poprzez np. dołączenie zdjęć, prospektów lub katalogów oferowanego urządzenia wraz z opisem technicznym. 4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego, 80310000-0 Usługi edukacji młodzieży, 80410000-1 Różne usługi szkolne, 39162100-6 Pomoce dydaktyczne , 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Świadczenie usług o których mowa w pkt 1.1 odbywać się będzie pomiędzy godziną 8.00 a 19.00, z uwzględnieniem dni wolnych od nauki szkolnej, przerw wakacyjnych, świątecznych i ferii oraz ewentualnych przerw w nauce. 7. Terminy świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem nie mogą kolidować z obowiązkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczestniczących w zajęciach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 39.16.21.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy wymaga w szczególniości: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków zamówienia przez Wykonawce dokonana bedzie na podstawie złozonego oświadczenia i dokumentów wymienionych w dziale VII SWIZ według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem tego warunku jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków w postepowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 3 do SWIZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem tego warunku jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków w postepowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 3 do SWIZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem tego warunku jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków w postepowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 3 do SWIZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem tego warunku jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków w postepowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 3 do SWIZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pelplin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Pelplin, Plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin (II piętro, pokój nr 26).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 10:15, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Pelplinie, Plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 25.10.2012.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.