Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-18
Pelplin: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej, oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Pelplin współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 200867 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pelplin , plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin, woj. pomorskie, tel. 58 536 12 61, faks 536 14 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej, oraz dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Pelplin współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zmawiający dzieli Zamówienie na 2 części 1 Część. Zakup usługi edukacyjnej Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III z gminy Pelplin dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji projektu 2012/2013. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Pelplin, tj.: SP nr 1 Pelplin, SP nr 2 Pelplin, SP Rajkowy, SP Kulice, SP Rudno, SP Małe Walichnowy. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zespół nauczycieli zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych: a) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu : Ilość godzin - 120 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 4. SP nr 2 w Pelplinie 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Rajkowy 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Kulice 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Rudno 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), Termin realizacji 120 h od X.2012r. do II.2013r. b) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce: Ilość godzin - 90 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 3. SP nr 2 w Pelplinie 1 gr. 8-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Rajkowy 1 gr. 8-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Małe Walichnowy 1 gr. 8-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), Termin realizacji 90 h od X.2012r. do II.2013r c) Zajęcia dla dzieci dotyczące zajęć logopedycznych: Ilość godzin - 60 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 2. SP Kulice 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Rudno 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), Termin realizacji 60 h od X.2012r. do II.2013r, d) Zajęcia dla dzieci dotyczące rozwijania zainteresowań matematyczno-przyrodniczych: Ilość godzin - 125 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 4. SP Rajkowy 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Kulice 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), SP Rudno 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 25 h, 2013 - 10 h), SP Małe Walichnowy 1 gr. 6-10 osobowe (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), Termin realizacji 125 h od X.2012r. do II.2013r, e) Zajęcia dla dzieci dotyczące zajęć z gimnastyki korekcyjnej: Ilość godzin - 230 h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 6. SP nr 1 w Pelplinie 5 gr. 8-10 osobowych (2012 - 160 h, 2013 - 40 h), SP Rudno 1 gr. 6-10 osobowa (2012 - 20 h, 2013 - 10 h), Termin realizacji 230 h od X.2012r. do II.2013r. 2 Część. Dostawa pomocy dydaktycznych 2.1.Wykonawca dostarczy i przekaże na własność pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w ramach budżetu projektu ujęte w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.2 Podane w SIWZ dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów tytułów, materiałów, urządzeń, ich elementów nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. W odniesieniu do podanych poniżej pomocy dydaktycznych równoważność będzie oceniana poprzez sprawdzenie oferowanego produktu pod względem tożsamości z podanym poniżej w zakresie rozkładu programu, ilości zadań itp. Zaoferowanie podręcznika przykładowego lub równoważnego (w znaczeniu określonym powyżej) pozwoli na uzyskanie celu Projektu. W odniesieniu do pozostałych produktów, materiałów równoważność będzie oceniana w oparciu o zgodność (możliwość wykorzystania) zaoferowanego produktu z przeznaczeniem produktu podanego jako przykładowy w załączniku do umowy. Tym samym zamawiający uzna zaoferowany produkt innego producenta za równoważny do przykładowego o ile produkt ten będzie przeznaczony (zgodnie z instrukcją, opisem producenta, etc) do tych samych celów. W przypadku złożenia oferty równoważnej wykonawca musi udokumentować, że oferowane urządzenie spełnia wymagania określone w SIWZ, tj. poprzez np. dołączenie zdjęć, prospektów lub katalogów oferowanego urządzenia wraz z opisem technicznym. 4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego, 80310000-0 Usługi edukacji młodzieży, 80410000-1 Różne usługi szkolne, 39162100-6 Pomoce dydaktyczne , 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Świadczenie usług o których mowa w pkt 1.1 odbywać się będzie pomiędzy godziną 8.00 a 19.00, z uwzględnieniem dni wolnych od nauki szkolnej, przerw wakacyjnych, świątecznych i ferii oraz ewentualnych przerw w nauce. 7. Terminy świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem nie mogą kolidować z obowiązkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczestniczących w zajęciach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 39.16.21.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy wymaga w szczególniości: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków zamówienia przez Wykonawce dokonana bedzie na podstawie złozonego oświadczenia i dokumentów wymienionych w dziale VII SWIZ według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem tego warunku jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków w postepowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 3 do SWIZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem tego warunku jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków w postepowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 3 do SWIZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem tego warunku jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków w postepowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 3 do SWIZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem tego warunku jest złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków w postepowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 3 do SWIZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pelplin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Pelplin, Plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin (II piętro, pokój nr 26).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 10:15, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Pelplinie, Plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin (I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 25.10.2012.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PELPLIN
- Dostawa artykułów spożywczych
- "Zakup busa do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu gminy Pelplin"
więcej: przetargi PELPLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie leśnictwo_2
- Dostawa pomocy naukowych na potrzeby edukacji STEAM
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, weterynaryjnej oraz architektury krajobrazu ZSCKR Bystra
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.