Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-22
Warszawa 60: zakup i dostawa papieru kserograficznego i drukarskiego
Numer ogłoszenia: 200870 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 6841119, fax 022 6841203.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa papieru kserograficznego i drukarskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 (części) zadania ofertowe wymienione poniżej: Zadanie ofertowe nr 1: papier kserograficzny - 4300 ryz (ryza zawiera 500 arkuszy) oraz 140 opakowań (opakowanie zawiera 250 arkuszy); papier samoprzylepny - 50 opakowań po 100 arkuszy; papier kserograficzny kolorowy - 160 opakowań (opakowanie zawiera 250 arkuszy); papier kserograficzny mix kolorów - 60 opakowań (opakowanie zawiera po 100 arkuszy (5 kolorów po 20 arkuszy) oraz 20 opakowań (opakowanie zawiera 50 arkuszy (5 kolorów po 10 arkuszy)); Zadanie ofertowe nr 2 - papier czerpany - 3000 arkuszy; Zadanie ofertowe nr 3 - papier drukarski - papier offsetowy - 60000 arkuszy, karton - 8000 arkuszy, tektura - 2500 arkuszy, dostarczony w równej ilości na paletach (np. po 500 arkuszy).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 21.12.12.00 - Papier czerpany lub tektura Kod CPV wg słownika 2008: 22.99.20.00 - Papier czerpany lub tektura .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl (plik: SIWZ - do spr. ZP_48_Log_2007, rozszerzenie .zip)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SŁUŻBA KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO ul. W. Oczki 1 00-909 Warszawa 60 tel. (0-22) 684 11 19 fax. (0-22) 684 12 03.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 10:00, miejsce: SŁUŻBA KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO Sekretariat Biura Logistyki Zamówienia Publiczne ul. W. Oczki 1 00-909 Warszawa 60 tel. (0-22) 684 11 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier kserograficzny - 4300 ryz (ryza zawiera 500 arkuszy) oraz 140 opakowań (opakowanie zawiera 250 arkuszy); papier samoprzylepny - 50 opakowań po 100 arkuszy; papier kserograficzny kolorowy - 160 opakowań (opakowanie zawiera 250 arkuszy); papier kserograficzny mix kolorów - 60 opakowań (opakowanie zawiera po 100 arkuszy (5 kolorów po 20 arkuszy) oraz 20 opakowań (opakowanie zawiera 50 arkuszy (5 kolorów po 10 arkuszy));.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.12.2007; Zakończenie: 07.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier czerpany - 3000 arkuszy;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier drukarski: - papier offsetowy - 60000 arkuszy, - karton - 8000 arkuszy, - tektura - 2500 arkuszy, dostarczony w równej ilości na paletach (np. po 500 arkuszy)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.54.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych, papierniczych oraz druków medycznych
- Dostawa papieru
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. zo. o.
- 42/24. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy artykułów biurowych, tuszy, tonerów, kopert, papieru tajnego, farby i matryce do risografu.
więcej: Papier czerpany lub tektura »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.