eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. E. Kokota-Cynkowej w Rudzie Śląskiej Bielszowicach - II etap.



Ogłoszenie z dnia 2008-08-27

Tarnowskie Góry: Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. E. Kokota-Cynkowej w Rudzie Śląskiej Bielszowicach - II etap.
Numer ogłoszenia: 200896 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. (032) 3809006, 3809031, fax (032) 380 90 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mtbstg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka z o.o. ze 100% udziału gmin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. E. Kokota-Cynkowej w Rudzie Śląskiej Bielszowicach - II etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. E. Kokota-Cynkowej w Rudzie Śląskiej Bielszowicach - II etap. Projektowany zespół budynków mieszkalnych w zabudowie wielorodzinnej zlokalizowany został w Rudzie Śląskiej przy ul. Kokota-Cynkowej, działka nr 3485/189, jako II etap realizacji osiedla zabudowy wielorodzinnej zlokalizowanego w tym obszarze miasta. Dojścia piesze do klatek schodowych w zespole 3 budynków wielorodzinnych usytuowano od strony wschodniej. Segmenty mieszkalne składające się na 3 budynki mieszkalne oznaczone na planie literami A, B, C zostały zaprojektowane z częściowym podpiwniczeniem, przeznaczonym na komórki gospodarcze dla mieszkańców budynku, wózkownie, suszarnie oraz wymiennikownie C.O. Są to segmenty III-kondygnacyjne z częściowym podpiwniczeniem i przeznaczeniem na cele mieszkalne w układzie półpoziomowym rozmieszczenia funkcji mieszkalnej. Segmenty o konstrukcji tradycyjnej w poprzecznym układzie konstrukcyjnym, ze ścianami konstrukcyjnymi żelbetowymi w poziomie piwnic i murowanymi z elementów ceramicznych w poziomie powyżej kondygnacji piwnic. Komunikację wewnętrzną obiektów zapewniają klatki schodowe i korytarz wewnętrzny. Dane ewidencyjne dla jednego budynku 3 segmentowego: - powierzchnia zabudowy 1 014,00 m2, - kubatura obiektu 9 393,00 m3, - powierzchnia użytkowa mieszkań 2 002,60 m2, - powierzchnia całkowita 3 360, 60 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 125.000,- zł (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy zł) na konto w Banku: BŚL S.A. O/Tarnowskie Góry nr konta: 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - Ruda Sl. II etap w terminie do: 17.09.2008r. godz. 10:00..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, 3. złożą wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane w niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kopia dowodu wniesienia wadium wraz z kopią potwierdzenia złożenia. 2. Wypełniony i podpisany formularz Oferta, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast wyżej wymienionego dokumentu składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w informacji składają odpowiedni dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w dokument musi być złożony przez każdego z nich. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentów składają odpowiednie dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót odpowiadających zakresem rzeczowym i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane należycie, 8. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert. 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 12. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. 13. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w Rozdziale II niniejszej SIWZ. 14. Oświadczenie o znajomości Istotnych postanowień umowy i ich akceptacji. 15. Oświadczenie, że oferent prowadzi nadzorowanie wpływów swoich działań, wyrobów i usług na środowisko, w tym zgodnie z ewentualnie przyjętą polityką środowiskową i ustalonymi celami środowiskowymi. 16. Oświadczenie, że oferent będzie przekazywał MTBS Tarnowskie Góry, w razie potrzeby, wszelkie informacje niezbędne, do ustalenia powodowanego przez niego oddziaływania na środowisko. 17. Wykaz osób kierownictwa z podaniem pełnionej funkcji, posiadanych kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 18. Oświadczenie o zobowiązaniu się do odpłatnego korzystania z usług świadczonych przez Zamawiającego w zakresie między innymi: najmu lokalu, telefonu, itp. wg skalkulowanych stawek na podstawie ponoszonych kosztów przez Zamawiającego. 19. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 20. Karta gwarancyjna. 21. Harmonogram rzeczowy inwestycji. 22. Harmonogram finansowy inwestycji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mtbstg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa 1, pok. nr 205.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.