Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-22
Gdańsk: Roboty budowlane pn. remont pomieszczeń w budynku przy ul. Leczkowa 1a w Gdańsku na potrzeby funkcji zespołu rotacyjnego oraz gabinetu profilaktyki medycznej i pokoju dzieci chorych
Numer ogłoszenia: 200904 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Opiekuńcze im. Karola Olgierda Borchardta, ul. Leczkowa 1a, 80-432 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 344 59 16, fax 0-58 341-10-42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane pn. remont pomieszczeń w budynku przy ul. Leczkowa 1a w Gdańsku na potrzeby funkcji zespołu rotacyjnego oraz gabinetu profilaktyki medycznej i pokoju dzieci chorych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane pn. remont pomieszczeń w budynku przy ul. Leczkowa 1a w Gdańsku na potrzeby funkcji zespołu rotacyjnego oraz gabinetu profilaktyki medycznej i pokoju dzieci chorych w tym: stolarka okienna, stolarka drzwiowa, roboty murarskie, inne roboty rozbiórkowe, punkt sanitarny w pom. nr 7, obudowa wnęki nad drzwiami w korytarzu, roboty pokrywcze ścian - tynki gładzie, malowanie, malowanie grzejników i rur c.o., posadzki, roboty elektryczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w kwocie 2.500 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, b) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł, d) posiadają kierownika budowy mającego uprawnienia budowlane, e) udzielą 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą. 3. Poszczególne warunki oceniane będą metodą spełnia/nie spełnia. 4. Ocena spełniania warunku: a) o którym mowa w siwz w Rozdziale VI pkt 1 lit. a nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt 3 lit. a i b, b) o który mowa w siwz w Rozdziale VI pkt 1 lit b nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 3 lit. c, c) o którym mowa w siwz w Rozdziale VI pkt 1 lit. c nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 3 lit. d, d) o którym mowa w siwz w Rozdziale VI pkt 1 lit. d nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 3 lit. e, e) o którym mowa w siwz w Rozdziale VI pkt 1 lit. e nastąpi na podstawie zaoferowanego 3-letniego okresu gwarancji i rękojmi w formularzu oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (pod pojęciem aktualny Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert dotyczące: nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne). 3) Wykaz co najmniej trzech wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat prze dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i terminu realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. 5) Informacje dotyczące osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z załączonymi dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez tę osobę wymaganych uprawnień budowlanych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pogotowie Opiekuńcze im. Karola Olgierda Borchardta w Gdańsku, ul. Leczkowa 1a , sekretariat A.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Pogotowie Opiekuńcze im. Karola Olgierda Borchardta w Gdańsku, ul. Leczkowa 1a, sekretariat A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- REMONT RAMPY ZAŁADUNKOWEJ MAGAZYNU TECHNICZNEGO W ARESZCIE ŚLEDCZYM W GDAŃSKU
- Zakup fabrycznie nowego samochodu na potrzeby Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części : Cz. I- sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych, Cz. II- sukcesywna dostawa mydła do rąk
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku Instytutu Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego w Gdyni przy al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 46.
- Wydruk i dostawa książki: XVI Konferencja Polskiego Muzealnictwa Morskiego i Rzecznego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
- Wykonanie robót budowlanych na SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie SOR oraz współpracujących pracowni diagnostycznych"
- Przebudowa pomieszczeń I oraz II piętra wraz z klatkami schodowymi budynku internatu Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.