Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-10
Szczecin: Dostawa środków dezynfekcyjnych w pakietach dla SPS ZOZ Zdroje
Numer ogłoszenia: 20090 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" , ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych w pakietach dla SPS ZOZ Zdroje.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych w pakietach dla SPSZOZ Zdroje. Przedmiot zamówienia określony jest w 14 pakietach: 1.1 Środki do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji skóry rąk, środki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, środki do mycia i pielęgnacji skóry noworodka oraz do mycia i dezynfekcji ciała pacjenta. 1.2 Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych. 1.3 Środki do cewnikowania pęcherza. 1.4 Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału. 1.5 Środki do dezynfekcji narzędzi niezawierające aldehydów. 1.6 Środki do dezynfekcji powierzchni niezawierające aldehydów. 1.7 Dezynfekcja inkubatorów. 1.8 Środki do dezynfekcji powierzchni i narzędzi niezawierające aldehydów. 1.9 Środki do dezynfekcji małych powierzchni i głowic ultrasonograficznych. 1.10 Preparat do mycia i dezynfekcji myjni endoskopowej EDT OLYMPUS ( na gwarancji). 1.11 Preparaty do czyszczenia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i przyrządów anestezjologicznych oraz do dezynfekcji wysokiego stopnia laparoskopów i sprzętu medycznego z optyką. 1.12 Preparat do termiczno-chemicznej dezynfekcji aparatów do hemodializy z zastosowaniem pompy dozującej. 1.13 Preparat do dezynfekcji urządzeń stacji uzdatniania wody i urządzeń do hemodializy. 1.14 Sól tabletkowa do dezynfekcji złoża w stacji uzdatniania wody..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w trybie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9, 33.65.12.00-0, 33.65.14.00-2, 33.70.00.00-7, 33.69.27.00-4, 24.30.00.00-7, 14.40.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 1. Pakiet 1.1 - Środki do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji skóry rąk, środki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, środki do mycia i pielęgnacji skóry noworodka oraz do mycia i dezynfekcji ciała pacjenta - 4 086,00 zł 2. Pakiet 1.2 - Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych - 1 197,00 zł 3. Pakiet 1.3 - Środki do cewnikowania pęcherza - 430,00 zł 4. Pakiet1.4 - Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału - 480,00 zł 5. Pakiet1.5 - Środki do dezynfekcji narzędzi niezawierające aldehydów - 3 965,00 zł 6. Pakiet1.6 - Środki do dezynfekcji powierzchni niezawierające aldehydów - 2 145,00 zł 7. Pakiet1.7 - Dezynfekcja inkubatorów - 115,00 zł 8. Pakiet 1.8 - Środki do dezynfekcji powierzchni i narzędzi niezawierające aldehydów - 485,00 zł 9. Pakiet 1.9 - Środki do dezynfekcji małych powierzchni i głowic ultrasonograficznych - 146,00 zł 10. Pakiet 1.10 - Preparat do mycia i dezynfekcji myjni endoskopowej EDT OLYMPUS ( na gwarancji) - 368,00 zł 11. Pakiet1.11 - Preparaty do czyszczenia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i przyrządów anestezjologicznych oraz do dezynfekcji wysokiego stopnia laparoskopów i sprzętu medycznego z optyką - 135,00 zł 12. Pakiet 1.12 - Preparat do termiczno-chemicznej dezynfekcji aparatów do hemodializy z zastosowaniem pompy dozującej - 46,00 zł 13. Pakiet 1.13 - Preparat do dezynfekcji urządzeń stacji uzdatniania wody i urządzeń do hemodializy - 40,00 zł 14. Pakiet 1.14 - Sól tabletkowa do dezynfekcji złoża w stacji uzdatniania wody - 7,50 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) W zakresie produktów leczniczych (skóra, ręce i błony śluzowe) - świadectwo rejestracji wydane przez Min. Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Min. Zdrowia oraz Koncesja na obrót środkami farmaceutycznymi ( art.72 ustawy Prawo Farmaceutyczne); W zakresie produktów biobójczych - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez Min. Zdrowia; W zakresie wyrobów medycznych - wpis do rejestru wyrobów medycznych lub kopia zgłoszenia do Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych lub deklaracja zgodności CE zgodnie z Ustawą Medycznych Wyrobach Medycznych Dz. U. 2010.107.679; Wymóg zgodny z ustawą z dnia 20-04-2004o wyrobach medycznychDz. Nr.93 poz.896 art.5) W zakresie środków kosmetycznych - zgłoszenie lub wpis do Krajowego Sytemu Informowania o Środkach Kosmetycznych; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) załącznik nr 4 Doświadczenie - wykaz dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem: ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia, jeżeli w załączniku nr 4 zamieści minimum dwie dostawy związaną z realizacją dostaw odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem: ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z których co najmniej jedna w odniesieniu do odpowiedniego pakietu jest o wartości niemniejszej niż określona poniżej: 1. Pakiet 1.1 Środki do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji skóry rąk, środki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, środki do mycia i pielęgnacji skóry noworodka oraz do mycia i dezynfekcji ciała pacjenta - 150 000,00 zł 2. Pakiet 1.2 Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych - 40 000,00 zł 3. Pakiet 1.3 Środki do cewnikowania pęcherza - 15 000,00 zł 4. Pakiet 1.4 Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału - 20 000,00 zł 5. Pakiet 1.5 Środki do dezynfekcji narzędzi niezawierające aldehydów - 150 000,00 zł 6. Pakiet 1.6 Środki do dezynfekcji powierzchni niezawierające aldehydów - 80 000,00 zł 7. Pakiet 1.7 Dezynfekcja inkubatorów - 4 000,00 zł 8. Pakiet 1.8 Środki do dezynfekcji powierzchni i narzędzi niezawierające aldehydów - 15 000,00 zł 9. Pakiet 1.9 Środki do dezynfekcji małych powierzchni i głowic ultrasonograficznych - 5 000,00 zł 10. Pakiet 1.10 Preparat do mycia i dezynfekcji myjni endoskopowej EDT OLYMPUS ( na gwarancji) - 12 000,00 zł 11. Pakiet 1.11 Preparaty do czyszczenia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i przyrządów anestezjologicznych oraz do dezynfekcji wysokiego stopnia laparoskopów i sprzętu medycznego z optyką - 4 000,00 zł 12. Pakiet 1.12 Preparat do termiczno-chemicznej dezynfekcji aparatów do hemodializy z zastosowaniem pompy dozującej - 1 500,00 zł 13. Pakiet 1.13 Preparat do dezynfekcji urządzeń stacji uzdatniania wody i urządzeń do hemodializy - 1 500,00 zł 14. Pakiet 1.14 - Sól tabletkowa do dezynfekcji złoża w stacji uzdatniania wody - 300,00 zł Przez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie realizację dostaw, których przedmiotem są dostawy różnego rodzaju środków do dezynfekcji. Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach te same dostawy mogą posłużyć mu do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w różnych pakietach. Dostawy te należy jednak za każdym razem przyporządkować do odpowiedniego pakietu. W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujący szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą dostaw odpowiadającej rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. c) dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w załączniku nr 4 zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) pisemne oświadczenie na załączniku nr 5 Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) pisemne oświadczenie na załączniku nr 5 Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę: - Pakiet 1.1 i 1.5 - nie niższą niż 200 000,00 zł; - Pakiet 1.2, 1.3, 1.4, 1.8 i 1.10 - nie niższą niż 50 000,00 zł; - Pakiet 1.6 - nie niższą niż 100 000,00 zł; - Pakiet 1.7, 1.9, 1.11, 1.12, 1.13 i 1.14 - nie niższą niż 6 000,00 zł; Do przedłożonego przez wykonawcę dokumentu ubezpieczenia należy dołączyć również potwierdzenie jego opłacenia. Uwaga: W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach to ubezpieczenie musi obejmować łączną sumę dot. tych pakietów, w których wykonawca będzie składał ofertę. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku polegającego na zdolności do pokrycia zobowiązania odpowiadającego ww. sumie ubezpieczenia podanej w tabeli dot. danego pakietu lub pakietów. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 6, że oferowane produkty spełniają wszystkie parametry, wymagania i charakterystyki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i właściwych przepisach prawa; b) ulotkę informacyjną w języku polskim zaproponowanego preparatu; c) aktualne dokumenty potwierdzający dopuszczenie do obrotu; d) badania lub certyfikaty potwierdzające badania na spektrum i czas działania preparatu; e) opinia Państwowego Zakładu Higieny lub innej jednostki notyfikującej o podanym zakresie działania preparatu: - bakteriobójcze B - dezynfekcja chemiczna - G + Staphylococcus aureus G - Pseudomonas aeruginosa - prątkobójcze Tbc - Mycobacterium tuberculosis lub Mycobacterium terrae + Mycobacterium avium - grzybobójcze F - Candida albicans (narzędzia, powierzchnie) Trichophyton mentagrophytes var. Gypseum (powierzchnie) - sporobójcze S - Bacillus subtilis i/lub Bacillus cereus (szczep najmniej wrażliwy na preparat dez.) Clostridium sporogenes - wirusobójcze V - Poliomyelitis, adenovirus, Herpes simplex (zamiennie vaccina) Ulotka informacyjna w języku polskim zaproponowanego produktu może być w oryginale lub może być czytelną kserokopią poświadczoną przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Natomiast dokumenty wskazane w pakt. c)-e) powinny być czytelną kserokopią poświadczoną przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 - oferta cenowa; Załącznik nr 1.1 -1.14 szczegółowa oferta cenowa; Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych (np. cła, podatek VAT) skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 3) W przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 4) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 5) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 6) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny - w ramach tej samej grupy 7) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia) 8) zmiana jest nie istotna. 3. Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 11 -Budynek Administracji, pokój nr 12 i 13, w godzinach 08:00 do 14:30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 10:00, miejsce: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin Kancelaria Pawilon numer 5, w godzinach 07:30 do 15:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.1 Środki do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji skóry rąk, środki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, środki do mycia i pielęgnacji skóry noworodka oraz do mycia i dezynfekcji ciała pacjenta..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji skóry rąk, środki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, środki do mycia i pielęgnacji skóry noworodka oraz do mycia i dezynfekcji ciała pacjenta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9, 33.65.12.00-0, 33.65.14.00-2, 33.70.00.00-7, 33.69.27.00-4, 24.30.00.00-7, 14.40.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 1.2 Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji ran i błon śluzowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9, 33.65.12.00-0, 33.65.14.00-2, 33.70.00.00-7, 33.69.27.00-4, 24.30.00.00-7, 14.40.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 1.3 Środki do cewnikowania pęcherza..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do cewnikowania pęcherza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9, 33.65.12.00-0, 33.65.14.00-2, 33.70.00.00-7, 33.69.27.00-4, 24.30.00.00-7, 14.40.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 1.4 Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do czyszczenia i pielęgnacji skóry u chorych nietrzymających moczu i kału..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9, 33.65.12.00-0, 33.65.14.00-2, 33.70.00.00-7, 33.69.27.00-4, 24.30.00.00-7, 14.40.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 1.5 Środki do dezynfekcji narzędzi niezawierające aldehydów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji narzędzi niezawierające aldehydów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9, 33.65.12.00-0, 33.65.14.00-2, 33.70.00.00-7, 33.69.27.00-4, 24.30.00.00-7, 14.40.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 1.6 Środki do dezynfekcji powierzchni niezawierające aldehydów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji powierzchni niezawierające aldehydów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9, 33.65.12.00-0, 33.65.14.00-2, 33.70.00.00-7, 33.69.27.00-4, 24.30.00.00-7, 14.40.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 1.7 Dezynfekcja inkubatorów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja inkubatorów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9, 33.65.12.00-0, 33.65.14.00-2, 33.70.00.00-7, 33.69.27.00-4, 24.30.00.00-7, 14.40.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 1.8 Środki do dezynfekcji powierzchni i narzędzi niezawierające aldehydów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji powierzchni i narzędzi niezawierające aldehydów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9, 33.65.12.00-0, 33.65.14.00-2, 33.70.00.00-7, 33.69.27.00-4, 24.30.00.00-7, 14.40.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 1.9 Środki do dezynfekcji małych powierzchni i głowic ultrasonograficznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji małych powierzchni i głowic ultrasonograficznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9, 33.65.12.00-0, 33.65.14.00-2, 33.70.00.00-7, 33.69.27.00-4, 24.30.00.00-7, 14.40.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 1.10 Preparat do mycia i dezynfekcji myjni endoskopowej EDT OLYMPUS ( na gwarancji)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji myjni endoskopowej EDT OLYMPUS ( na gwarancji)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9, 33.65.12.00-0, 33.65.14.00-2, 33.70.00.00-7, 33.69.27.00-4, 24.30.00.00-7, 14.40.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 1.11 Preparaty do czyszczenia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i przyrządów anestezjologicznych oraz do dezynfekcji wysokiego stopnia laparoskopów i sprzętu medycznego z optyką..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do czyszczenia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i przyrządów anestezjologicznych oraz do dezynfekcji wysokiego stopnia laparoskopów i sprzętu medycznego z optyką..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9, 33.65.12.00-0, 33.65.14.00-2, 33.70.00.00-7, 33.69.27.00-4, 24.30.00.00-7, 14.40.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 1.12 Preparat do termiczno-chemicznej dezynfekcji aparatów do hemodializy z zastosowaniem pompy dozującej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do termiczno-chemicznej dezynfekcji aparatów do hemodializy z zastosowaniem pompy dozującej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9, 33.65.12.00-0, 33.65.14.00-2, 33.70.00.00-7, 33.69.27.00-4, 24.30.00.00-7, 14.40.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 1.13 Preparat do dezynfekcji urządzeń stacji uzdatniania wody i urządzeń do hemodializy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji urządzeń stacji uzdatniania wody i urządzeń do hemodializy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9, 33.65.12.00-0, 33.65.14.00-2, 33.70.00.00-7, 33.69.27.00-4, 24.30.00.00-7, 14.40.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 1.14 Sól tabletkowa do dezynfekcji złoża w stacji uzdatniania wody..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sól tabletkowa do dezynfekcji złoża w stacji uzdatniania wody..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9, 33.65.12.00-0, 33.65.14.00-2, 33.70.00.00-7, 33.69.27.00-4, 24.30.00.00-7, 14.40.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie.
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 17/44 obręb Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczeński - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
- Wykonanie usługi leśnej trzebieży późnej drzewostanów w Lipniku
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Dostawa odczynników chemicznych na zajęcia dydaktyczne na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania
- Zakup i dostawa wyposażenia do realizacji kursów i prowadzenia zajęć w ramach projektu" Nowa jakość kształcenia branżowego w Technikum nr 1 we Włoszczowie"
więcej: Sole i czysty chlorek sodu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.