eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańAktualizacja, przygotowanie do druku i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-13

Poznań: Aktualizacja, przygotowanie do druku i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta
Numer ogłoszenia: 200914 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja, przygotowanie do druku i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja, przygotowanie do druku i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: 1. Mapa Poznania - część I a) aktualizacja mapy (wzór w załączeniu) polegająca na wymianie treści w ? kolumny i wstawieniu 1 zdjęcia w części informacyjnej oraz przesunięciu 3 numerów na mapie; pliki otwarte poprzedniej edycji zostaną przekazane przez Zamawiającego. b) druk 20 000 szt. mapy w formacie A3, kolor 4+4, papier kreda błysk 135 g/m2; klejenie w bloczki po 100 szt., pakowanie w paczki po 500 szt. 2. Folder Poznań warto zobaczyć - część II a) aktualizacja folderu w wersji polskiej i angielskiej (wzór w załączeniu) polegająca na wymianie 1 kolumny tekstu, wymianie schematu komunikacji i mapy b) druk folderu wg następujących parametrów: - nakład: 5 000 w wersji angielskiej, 3 000 w wersji polskiej - format: ~B5 (165x236) - druk z papieru formatu B, - objętość: 32 strony, - druk: CMYK/CMYK, - papier: kreda matowa 135g, - oprawa: broszurowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w we wzorze umowy załączniku nr 6 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną bądź dwie części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia realizacji części lub całości zamówienia podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne. 22100000 -1 Drukowane książki, broszury i ulotki 22140000 - 3 Ulotki 22150000 - 6 Broszury 22160000 - 9 Informatory.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 22.14.00.00-3, 22.15.00.00-6, 22.16.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum trzy zamówienia dla każdej części, polegające na przygotowaniu do druku oraz druk materiałów promocyjnych, o wartości minimum każdego zamówienia - w zakresie I części 4500 zł brutto oraz II części 11 000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań pok. 442..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań pok. 446.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aktualizacja, przygotowanie do druku i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta - mapy Poznania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja, przygotowanie do druku i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta. Mapa Poznania - część I a) aktualizacja mapy (wzór w załączeniu) polegająca na wymianie treści w ? kolumny i wstawieniu 1 zdjęcia w części informacyjnej oraz przesunięciu 3 numerów na mapie; pliki otwarte poprzedniej edycji zostaną przekazane przez Zamawiającego. b) druk 20 000 szt. mapy w formacie A3, kolor 4+4, papier kreda błysk 135 g/m2; klejenie w bloczki po 100 szt., pakowanie w paczki po 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 22.14.00.00-3, 22.15.00.00-6, 22.16.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja, przygotowanie do druku i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta - folder Poznań warto zobaczyć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja, przygotowanie do druku i druk materiałów promocyjno - informacyjnych miasta - folder Poznań warto zobaczyć - część II a) aktualizacja folderu w wersji polskiej i angielskiej (wzór w załączeniu) polegająca na wymianie 1 kolumny tekstu, wymianie schematu komunikacji i mapy b) druk folderu wg następujących parametrów: - nakład: 5 000 w wersji angielskiej, 3 000 w wersji polskiej - format: ~B5 (165x236) - druk z papieru formatu B, - objętość: 32 strony, - druk: CMYK/CMYK, - papier: kreda matowa 135g, - oprawa: broszurowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 22.14.00.00-3, 22.15.00.00-6, 22.16.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.