Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-19
Legnica: Wykonanie systemu kontroli dostępu w budynku nr 1 Oddziału ZUS w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26.
Numer ogłoszenia: 200917 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy , ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu kontroli dostępu w budynku nr 1 Oddziału ZUS w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane niezbędne do wykonania systemu kontroli dostępu w budynku nr 1 Oddziału ZUS w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26. Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji 34 przejść kontrolowanych jednostronnie, wyposażonych w czytniki kart magnetycznych, kontrolery systemowe, zasilacze i rygle elektromagnetyczne. Zarządzanie systemem będzie się odbywało poprzez nowy serwer z oprogramowaniem systemowym i bazami danych, którego zadaniem będzie zintegrowanie projektowanego systemu z dotychczas zainstalowanymi urządzeniami systemów kontroli dostępu w budynkach Oddziału ZUS Legnica i w Terenowych Jednostkach Organizacyjnych. Zarządzanie systemem kontroli dostępu musi odbywać się z budynku nr 1 Oddziału ZUS w Legnicy. W obiektach Oddziału ZUS w Legnicy oraz w Terenowych Jednostkach Organizacyjnych zostały zainstalowane systemy krakowskiej firmy UNICARD. W związku z tym, że projektowana instalacja jest następnym etapem budowy kompleksowego systemu, którego zadaniem jest objęcie kontrolą dostępu wszystkich obiektów będących w zarządzie Oddziału ZUS w Legnicy, od oferowanych przez firmę wykonawczą urządzeń wymagana jest pełna ich kompatybilność z dotychczas używanymi systemami. Ponieważ system kontroli dostępu jest wbudowywany w istniejący budynek niektóre elementy wyposażenia dostosowującego stolarkę drzwiową (np. samozamykacze) do współpracy z systemem kontroli dostępu są już zamontowane. Wymagają weryfikacji przydatności do dalszej eksploatacji, konserwacji i ewentualnej regulacji ustawień. Elementy i urządzenia zdyskwalifikowane w trakcie tego przeglądu należy wymienić na nowe. W tym celu zaleca się, aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną (osoba do kontaktu Bogdan Bednarz, budynek główny pok. 132, tel. 76 876 42 42). Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dla zadania wszędzie tam, gdzie użyto nazw własnych dopuszcza się rozwiązania równoważne lub lepsze pod względem wymaganych parametrów technicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże w załączniku nr 3 do instrukcji, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 1 zadanie polegające na budowie, rozbudowie systemu kontroli dostępu wykonane na kwotę min. 150.000 złotych brutto. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie treści: - załącznik nr 3 do instrukcji pn. Wykaz doświadczenia zawodowego Wykonawcy, - dokumenty potwierdzające, że zadania wykazane w załączniku nr 3 do instrukcji zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo wykończone (referencje, protokoły odbioru).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli będzie dysponował: a) jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi, z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, b) jedną osobą z aktualną licencją pracowników II stopnia w zakresie zabezpieczeń technicznych, c) co najmniej dwoma osobami posiadającymi aktualne świadectwa kwalifikacyjne E wydane przez SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie treści oświadczenia wg załącznika nr 4 do instrukcji, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy (zaleca się aby stanowił stronę tytułową oferty). 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 3) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku sytuacji opisanych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Termin wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności, wymienionych w ust. 2, jeżeli ich zaistnienie uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy w terminie. 2. Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu są: 1) siła wyższa, jeżeli jej zaistnienie uniemożliwia wykonanie umowy w terminie. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie nagłe, niezależne od woli Stron umowy, którego zaistnienia oraz jego skutków nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy przy zachowaniu należytej staranności, spowodowane np. kataklizmami naturalnymi (powódź, trzęsienie ziemi, pożar, eksplozja, klęski żywiołowe), konfliktami wojskowymi, interwencjami władz państwowych; 2) niemożliwe wcześniej do przewidzenia braki w dokumentacji projektowej, za co nie można przypisać winy Wykonawcy; 3) konieczność wykonania zamówień dodatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. nr 131, piętro I..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. nr 131, piętro I..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Zakup i montaż depozytorów kluczy w TJO
- Część I - Instalacja systemu klimatyzacji do pom. biurowych - I/Złotoryja Część II - Instalacja systemu klimatyzacji do pom. biurowych - BT/Lwówek Śląski
- Instalacja systemu klimatyzacji do pom. biurowych - O/ZUS Legnica bud. nr 2 skrz. A.
- Dostawa i montaż klimatyzacji w systemie VRF dla Sądu Okręgowego w Legnicy.
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2210D Jakuszów-Rzeszotary"
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego - wjazd od strony ul. Moniuszki
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokończenie przebudowy stadionu lekkoatletycznego wraz z boiskiem w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap IV z podziałem na części
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.