Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-27
Opole: P/23/2010 DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 200943 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi , ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/23/2010 DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.12.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.14.20-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Oferowane wyroby muszą posiadać deklaracje CE/EC i być wpisane do rejestru wyrobów medycznych co wynika z przepisów (wpis do rejestru...) Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r. poz. 896 z póżn. zmn.) tj. - dla wszystkich pakietów oprócz 6,7,8 na potwierdzenie tego faktu, że wyrób/-y został/-y dopuszczony/-e do obrotu, posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych i posiada znak CE/EC Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia JEDNEGO oświadczenia dotyczącego wszystkich oferowanych pozycji lub złożenia dokumentów rejestrowych/CE/EC dla każdej pozycji. (Wymóg dotyczy tylko wyrobów medycznych) UWAGA: Zamawiający ma prawo zażądać na etapie badania ofert przedłożenia do wglądu dokumentu potwierdzającego spełnienie przez oferowane produkty każdego z wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w siwz np. wpisu do rejestru wyrobów medycznych, znaku CE (na dokumencie należy dokonać adnotacji, której pozycji asortymentowej i którego pakietu dotyczy dokument.) - dla pakietów 6,7,8 Zamawiający wymaga złożenia deklaracji CE/EC / wpisu do rejestru wyrobów medycznych (na dokumencie należy dokonać adnotacji, której pozycji asortymentowej i którego pakietu dotyczy dokument.) 2) Deklaracje zgodności z normami EN 455-1-2-3; ISO 9001, ISO 13845 - tylko dla pakietów 6,7,8, zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że produkty medyczne zawarte w ofercie odpowiadają normom PN-EN455-1, PN-EN 455-2, PN-EN 455-3 (o ile nie wynika to z treści deklaracji producenta)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2.1. Wykaz możliwych zmian - ewentualna zmiana cen może nastąpić jedynie w przypadku dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany stawki podatku VAT; Wprowadzenie nowych cen musi się odbyć w wysokości proporcjonalnej do wprowadzonych zmian, uwzględniających proporcjonalne zmiany w/w czynnika cenotwórczego; - zmiana terminu realizacji zamówienia jedynie w przypadku niezrealizowania maksymalnej przewidzianej w siwz ilości prania, tj. przedłużenie terminu realizacji o prognozowany czas realizacji całości przedmiotu zamówienia. 2.2. Określenie warunków dokonywania ww zmian do umowy; Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie poprzez przedstawienie propozycji aneksu do umowy wraz z uzasadnieniem. Uwaga: Wszystkie zmiany wymagają zgody stron w formie sporządzonego i podpisanego przez obie strony aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi
ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4 45-221 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - RÓŻNE PRODUKTY MEDYCZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych. 33140000-3 Materiały medyczne 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - IGŁY, KANIULE, STRZYKAWKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.13.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 WKŁUCIE CENTRALNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 - OPATRUNKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.16-6, 33.14.11.15-9, 33.14.11.14-2, 33.14.11.13-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.11-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5 - PIELUCHOMAJTKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6 - RĘKAWICE LATEKSOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7 - RĘKAWICE WINYLOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8 - RĘKAWICE CHIRURGICZNE STERYLNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9 - PAPIER DO APATATURY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 10 - BIELIZNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 11 - RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 12 - RURKI INTUBACYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych. 33140000-3 Materiały medyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 13 - Prowadnice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 14 - filtry do respiratora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET 15 - filtry do ssaka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET 16 - żel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET 17 - ELEKTRODY I AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FIRMY MEDTRONIC A/S.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET 18 - RURY DO RESPIRATORA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19 - opatrunek hydrofobofobowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20 - żel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21 -kosmetyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22 - zestaw do obłożeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: pakiet 23 - strzykawki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: pakiet 24 - mankiet do przetoczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: pakiet 25 - obwód oddechowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: pakiet 26 - miski i kubki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest DOSTAWA PRODUKTÓW MEDYCZNYCH Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, spełniający wymagania jakościowe i techniczne, z rozbiciem na pakiety, zawierające poszczególne pozycje asortymentowe produktów medycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.