eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRemont lokalu biurowego przy ulicy Jagiellońskiej 32u/5 w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-06

Szczecin: Remont lokalu biurowego przy ulicy Jagiellońskiej 32u/5 w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 201082 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151244 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4861556, faks 91 4861557.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundusz.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokalu biurowego przy ulicy Jagiellońskiej 32u/5 w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach prac budowlanych przewiduje się wykonanie następujących robót rozbiórkowych: - demontaż drzwi wewnętrznych, - demontaż istniejących drzwi wejściowych do lokalu wraz z ościeżnicami oraz stalowymi kratami - demontaż ścianki drewnianej wzdłuż szybu windowego (wraz z drzwiami) - demontaż istniejących boazerii, listew drewnianych ściennych, drewnianych obudów ościeży, drewnianych zabudów meblowych, drewnianych półek, pionowych żaluzji okiennych, żaluzji metalowej - wyburzenie dwóch ścianek działowych, w tym jednej ścianki wykonanej z płyt g-k na ruszcie, druga murowana z cegły demontaż istniejących wykładzin dywanowych wraz z cokolikami - rozbiórki cokolików marmurkowych - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek. W ramach prac budowlanych przewiduje się wykonanie następujących robót: - wyrównanie powierzchni na ścianach miejscach usuniętych okładzin poprzez wykonanie tynków cementowo - wapiennych w technologii tradycyjnej - okładziny ścian z płytek - montaż drzwi - drobne prace wykończeniowe, zagruntowanie ścian, malowanie ścian i sufitów - wykonanie warstwy wyrównawczej z oczyszczeniem i zagruntowaniem podłoża, ułożeniem zaprawy, z zatarciem powierzchni na gładko oraz wykonaniem i wypełnieniem masą asfaltową szczelin dylatacyjnych - uszczelnianie styków i przejść instalacyjnych - wykonanie posadzek z płytek wg projektu, z oczyszczeniem i przygotowaniem podłoża, zagruntowaniem, ustawieniem punktów wysokościowych, sortowaniem płytek, moczeniem, przycięciem, dopasowaniem i ułożeniem na zaprawie oraz wypełnieniem spoin zaprawą, oczyszczeniem i umyciem powierzchni - przygotowanie istniejących powierzchni posadzkowych do położenia wykładzin - wyłożenie wykładziny dywanowej - dostawa i montaż rolety - w łazienkach istniejących wymiana ceramiki i baterii - podłączenie urządzeń sanitarnych do istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej - wykonanie instalacji elektrycznych i okablowania strukturalnego. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót objętych niniejszym SIWZ, który jest konieczny z punktu widzenia warunków umowy, Dokumentacji Projektowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, aktualnymi normami i zasadami sztuki budowlanej ze szczególnym uwzględnieniem Prawa budowlanego oraz przepisami BHP.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Budowlane FART s.c. Krzysztof Łukowiak, Anna Łukowiak, Stara Dobrzyca 11, 72-315 Resko, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 335608,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 293970,00

  • Oferta z najniższą ceną: 293970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 438877,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.