To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-28
Rypin: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Rypińskiego
Numer ogłoszenia: 201107 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181842 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 280 24 32 33, faks 054 280 25 49.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Rypińskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Rypińskiego (wraz z podległymi mu samorządowymi jednostkami organizacyjnymi, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Rypinie, Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego oraz Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej w Rypinie), obejmującej w szczególności: - otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych oraz ich zamykanie - zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego (obecnie otwarcie i prowadzenie 17 rachunków bieżących i 77 rachunków pomocniczych); - realizację poleceń przelewu w formie elektronicznej i papierowej (typu eliksir); - przyjmowanie wpłat gotówkowych; - dokonywanie wypłat gotówkowych; - sporządzanie wyciągów bankowych w formie papierowej, potwierdzających wykonanie operacji finansowych na dany dzień roboczy; - potwierdzanie wysokości salda na dany dzień roboczy a w uzasadnionych przypadkach również na ostatni dzień miesiąca ( min. w przypadku rachunków wyodrębnionych dla środków PFRON ); - zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją kierowników jednostek, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach, na wskazany rachunek; - możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym do wysokości określonej corocznie w stosownej uchwale Rady Powiatu w Rypinie ( w 2010 r. do kwoty 4 000 000,- zł (słownie: cztery miliony zł)), zabezpieczonego wekslem in blanco, służącego do pokrycia występującego w ciągu roku deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, który zostanie spłacony w tym samym roku budżetowym, w którym zostanie zaciągnięty; możliwość ta nie dotyczy pozostałych samorządowych jednostek organizacyjnych, Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rypinie, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego oraz SP ZOZ w Rypinie; - przyjmowanie środków pieniężnych na lokaty długoterminowe i krótkoterminowe; - automatyczne lokowanie wolnych środków pozostających na koniec dnia na lokacie typu overnight, o ile ich wysokość stanowić będzie kwotę co najmniej 30 000,- zł; - automatyczne lokowanie wolnych środków pozostających na koniec tygodnia na lokacie weekendowej; - zapewnienie możliwości korzystania z usług bankowości elektronicznej w pełnym zakresie; w przypadku usługi home banking - zapewnienie, bieżąca aktualizacja i serwisowanie programu komputerowego umożliwiającego korzystanie z usługi typu home banking w pełnym zakresie w Starostwie Powiatowym na co najmniej trzech stanowiskach komputerowych, w pozostałych jednostkach objętych zamówieniem na co najmniej 1 stanowisku, w przypadku awarii programu komputerowego umożliwiającego korzystanie z usługi typu home banking ich usuwanie niezwłocznie, w czasie nie dłuższym niż 36 godz. - licząc od chwili zgłoszenia; - przeszkolenie pracowników w zakresie korzystania z usług bankowości elektronicznej; - sporządzanie historii rachunku; - wydawanie blankietów czekowych; - wystawianie zaświadczeń o posiadaniu rachunku w banku; Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm. ). Jednostki objęte zamówieniem: 1. Dom Pomocy Społecznej Kombatant w Ugoszczu, 87-522 Ostrowite; 2. Zespół Szkół Nr 1 im. ks. Czesława Lissowskiego w Rypinie, ul. Kościuszki 51, 87-500 Rypin; 3. Zespół Szkół Nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej, ul. Dworcowa 11, 87-500 Rypin; 4. Zespół Szkół Nr 3 im. Bogdana Chełmickiego, ul. Nowy Rynek 20, 87-500 Rypin; 5. Zespół Szkół Nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu, 87-515 Rogowo; 6. Zespół Szkół Nr 5 im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Młyńska 12, 87-500 Rypin; 7. Starostwo Powiatowe, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin; 8. Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin; 9. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Dworcowa 2, 87-500 Rypin; 10. Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna, ul. Dworcowa 11, 87-500 Rypin; 11. Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Strażacka 1, 87-500 Rypin; 12. Dom Dziecka, ul. Mławska 54, 87-500 Rypin; 13. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Nowy Rynek 14, 87-500 Rypin; 14. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin; 15. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Strażacka 4, 87-500 Rypin; 16. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, ul. Dworcowa 2, 87-500 Rypin; Wykonawca zapewni Zamawiającemu oraz jednostkom objętym zamówieniem pełną obsługę bankową w zakresie nie mniejszym niż opisany w punkcie I niniejszej SIWZ na terenie miasta Rypina, w dni robocze, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Rypinie - t.j. co najmniej w godzinach 9:00 - 15:30. Wysokości prowizji i opłat zadeklarowane przez Wykonawcę nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z opisem zawartym w niniejszej SIWZ do niej oraz nie będzie pobierać innych prowizji i opłat z tytułu wykonywania czynności wymienionych w SIWZ, niż określone w punkcie 1 A i B Formularza ofertowego. Z tytułu wykonywania przez Wykonawcę innych czynności, niż wymienione w niniejszej SIWZ Wykonawca może pobierać opłaty zgodne z obowiązującą w Banku Wykonawcy Tabelą prowizji i opłat lub odpowiadającym jej dokumencie. Wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Brodnicy, ul. Kamionka 17, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142205,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48547,95
Oferta z najniższą ceną: 48547,95 / Oferta z najwyższą ceną: 133039,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Sporządzenie Planu ogólnego miasta Rypin
- Realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. Zadaszenie nad boiskiem wielofunkcyjnym z funkcją lodowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Zespole Szkół nr 2 w Rypinie
- Poprawa funkcjonalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rypinie - III etap
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełna obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 2 800 000,00 zł na okres 3 lat
- Udostępnienie urządzeń płatniczych (wpłatomatów), w tym dostarczenie urządzeń, instalacja, konfiguracja, serwis i obsługa wpłat - Delegatura Ostrołęka i Radom.
- Bankowa obsługa gminy Miasto Sieradz oraz jednostek organizacyjnych
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu osobowo-dostawczego o DMC do 3,5 tony
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.