Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-22
Czempiń: Realizacja i obsługa długoterminowych kredytów bankowych dla dofinansowania następujących zadań inwestycyjnych:
Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi gminnej w Głuchowie - kredyt w kwocie 580 000 zł
Zadanie nr 2 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Donatowo - kredyt w kwocie 350 000 zł
Numer ogłoszenia: 201126 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czempiń, ul. 24 Stycznia 25, 64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie, tel. 061 2826703, fax 061 282 63 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja i obsługa długoterminowych kredytów bankowych dla dofinansowania następujących zadań inwestycyjnych: Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi gminnej w Głuchowie - kredyt w kwocie 580 000 zł Zadanie nr 2 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Donatowo - kredyt w kwocie 350 000 zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę dwóch oddzielnych długoterminowych kredytów na sfinansowane następujących zadań inwestycyjnych: A.Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi gminnej w Głuchowie: które wymaga zachowania następujących warunków: - kwota kredytu: 580 000 zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt tysięcy złotych), - okres kredytowania: 5 lat (liczony od daty podpisania umowy kredytowej), - karencja w spłacie kapitału i odsetek: do dnia 31 marca 2008 roku, - spłata kapitału po upływie okresu karencji: w okresach kwartalnych (w ostatnim dniu każdego kwartału zgodnie z proponowanym harmonogramem spłat rat kapitałowych), - spłata odsetek po upływie okresu karencji: w okresach miesięcznych (w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca), - zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, - kredyt zostanie wykorzystany w terminie do dnia: 15 listopada 2007 r. B.Zadanie nr 2 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Donatowo: które wymaga zachowania następujących warunków: - kwota kredytu: 350 000 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), - okres kredytowania: 4 lata (liczony od daty podpisania umowy kredytowej), - karencja w spłacie kapitału i odsetek: do dnia 31 marca 2008 roku, - spłata kapitału po upływie okresu karencji: w okresach kwartalnych (w ostatnim dniu każdego kwartału zgodnie z proponowanym harmonogramem spłat rat kapitałowych), - spłata odsetek po upływie okresu karencji: w okresach miesięcznych (w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca), - zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, - kredyt zostanie wykorzystany w terminie do dnia: 15 grudnia 2007 r. C.Warunki wykorzystania kredytu inwestycyjnego: - wykorzystanie kredytu nastąpi jednorazowo, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego, - Zamawiający nie dopuszcza możliwości naliczania prowizji, odsetek i innych opłat od niewykorzystanych kredytów, wcześniejszej spłaty kredytów oraz z tytułu administrowania kredytami, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu wcześniej niż określono w umowie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. jest Bankiem działającym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 roku Dz.U. 72 poz. 665 z późn. zm), b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, Oferenci, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania na zasadzie art. 24 ust. 3 ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenia o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. Poza w/w oświadczeniem od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie następujących dokumentów: a) właściwie wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z załączonym wzorem, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający uprawnienia banku do występowania w obrocie prawnym, c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7 ppkt b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - należy złożyć dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czempin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz zawierający SIWZ wraz z załącznikami uzyskać można w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Czempiniu, ul. 24 Stycznia 25, do dnia 30 października 2007r. (cena 10 zł).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 10:45, miejsce: Urzędu Gminy w Czempiniu, ul. 24 Stycznia 25, Czempiń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI CZEMPIŃ
więcej: przetargi CZEMPIŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 4.000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Drwinia w związku z realizacją zadań inwestycyjnych
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę w roku 2024 wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- "Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu w 2024 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań"
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 1.700.000 PLN
- "zaciągnięcie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na pokrycie planowanego w 2024 roku deficytu budżetowego"
- Zaciągnięcie w 2024 roku kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.