Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-01-28
Koszalin: Materia³y biurowe
Numer og³oszenia: 20112 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Miko³aja Kopernika , ul. T. Cha³ubiñskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y biurowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Blok biurowy 100 kartek/kratka 90 szt. 2.Brulion A4 kratka, 160 k. twarda oprawa 15szt. 3.Brulion A5 kratka, 160 k. twarda oprawa 24szt. 4.Cienkopis czarny typu Point lub równowa¿ny 460szt. 5.Cienkopis czerwony typu Point lub równowa¿ny 1100 szt. 6.Cienkopis niebieski typu Point lub równowa¿ny 110 szt. 7.Cienkopis zielony typu Point lub równowa¿ny 450szt. 8.Datownik 8-cyfr 40szt. 9.Deska z klipsem A4 150szt. 10.Deska z klipsem A4 i ok³adk±30szt. 11.D³ugopis czarny 40szt 12.D³ugopis czerwony460szt. 13.D³ugopis ¿elowy czarny 40szt. 14.D³ugopis ¿elowy czerwony 40 szt. 15.D³ugopis ¿elowy niebieski 60 szt. 16.D³ugopis niebieski 3200 szt. 17.Dziennik podawczy korespondencyjny 10 szt. 18.Dziurkacz na 25-30 kartek 50 szt. 19.Fastyku³a - ok³adka A4 2200 szt. 20.Folia do bindowania bezbarwna 0,20/100 szt. 2 op. 21.Grzbiet do bindowania 10mm/100 szt. niebieski 3 op. 22.Grzbiet do bindowania 12,5 mm/100 szt. 2 op. 23.Grzbiet do bindowania 14 mm/100 szt.2 op. 24.Grzbiet do bindowania 25 mm/100 szt. czarny 2 op. 25.Gumka do ¶cierania 150 szt. 26.Gumka recepturka mix 4 kg 27.Identyfikator z klipsem 1100 szt. 28.Kalendarz ksi±¿kowy A5 40 szt. 29.Kalendarz na biurko stoj±cy 1 tydzieñ na stronie 230 szt. 30.Kalka o³ówkowa A4 /100 szt. 20 op. 31.Kalkulator typu CASIO GX-14 lub równowa¿ny 15 szt. 32.Kalkulator ma³y 10 szt. 33.Karteczki samoprzylepne 75x50 mm 250 szt. 34.Karteczki samoprzylepne 75x75 mm 150 szt. 35.Klej sztyft 780 szt. 36.Klips 19 mm/opakowanie 12 szt. 110 op. 37.Klips 32 mm/opakowanie 12 szt. 240 op. 38.Koperta rtg 370x450/ opakowanie 250 szt. 170 karton 39.Koperta b±belkowa 240 x 350 16 280 szt. 40.Koperta b±belkowa 200 x 275 14 470 szt. 41.Koperta biala z fa³d± A-3 160 szt. 42.Koperta bia³a C6 przek³adane co 100 szt./karton 1000 szt. 30 karton 43.Koperta br±z B4/karton 250 szt. 60 karton 44.Koperta br±z B4HK/karton 250 szt. 8 karton 45.Koperta br±z B5 HK/karton 500 szt. 140 karton 46.Koperta br±z B5/karton 500 szt. 35 karton 47.Koperta br±z B5 SK/karton 500 szt. 35 karton 48.Koperta br±z C5/karton 500 szt. 25 karton 49.Koperta L-DS-220 110 szt. 50.Koperta na p³ytê CD 10000 szt. 51.Korektor w p³ynie z g±bk± 20 szt. 52.Kostka bia³a klejona 8,5x8,5 cm ( notes) 10 szt. 53.Kosz peda³owy metalowy 14 litrów 40 szt. 54.Kosz peda³owy metalowy 20 litrów 70 szt. 55.Koszulki A4/opakowanie 100 szt. 600 op. 56.Koszulki A5/opakowanie 100 szt. 35 op. 57.Linijka 30 cm 60 szt. 58.Linijka 50 cm 20 szt. 59.Listwa zasilaj±ca/przed³u¿acz 5G/3m 30 szt. 60.Listwa zasilaj±ca/przed³u¿acz 5G/5m 20 szt. 61.Litery, cyfry 2-2,5 cm/ A4 arkusz 10 arkuszy 62.Marker typu Eding czarny 1mm lub równowa¿ny 30 szt. 63.Marker typu Kamet Mikro CD K100 lub równowa¿ny 350 szt. 64.Marker olejowy czarny 200 szt. 65.Marker permanentny czarny okr±g³y 3000 szt. 66.Marker permanentny czarny ¶ciêty 800 szt. 67.Marker sucho¶cieralny do tablic (4 szt.) 10 kpl. 68.Marker typu PILOT czarny lub równowa¿ny 80 szt. 69.Mazaki-flamastry 4 kolory kpl. 1 szt. 70.Klipsy archiwizacyjne plastik/ opakowanie 50 szt. 25 op. 71.No¿yczki metalowe 15,5 cm 100 szt. 72.Numerator automatyczny 8-mio cyfrowy 4 szt. 73.Ofertówka A4 (koszulka szt.ywna) 70 szt. 74.Ok³adki do bindowania opakowanie 100 szt. 20 op. 75.O³ówek 450 szt. 76.Papier do faxu 210X30 80 szt. 77.Papier komputerowy 240x12x2/ 400 sk³adek 4 karton 78.Papier komputerowy 240x12x3/ 400 sk³adek 45 karton 79.Papier komputerowy 240x12x4/ 400 sk³adek 40 karton 80.Papier ksero A3 35 ryza 81.Papier ksero A4 4500 ryza 82.Papier ksero kolorowy A4/ opakowanie 100 szt. 10 op. 83.Pinezka/ opakowanie 100 szt. 84.Pinezka do tablic korkowych kolorowe/opakowanie 50 szt. 50 op. 85.Poduszka do stempli 10 szt. 86.Przek³adki kartonowe A4 bez alfabetu opakowanie 100 szt. 120 op. 87.Przybornik na d³ugopisy 10 szt. 88.Pude³ko do archiwizacji typu archiwboxy A4 60 szt. 89.Rolka offset 57/25 opakowanie 10 szt. 80 op. 90.rolka termiczna 28/25 opakowanie 10 szt. 15 op. 91.Rolka termiczna 57/30 opakowanie 10 szt. 50 op. 92.Rozszywacz 40 szt. 93.Segregator A4/50 ró¿ne kolory 200 szt. 94.Segregator A4/75 ró¿ne kolory 900 szt. 95.Segregator A5/50 ró¿ne kolory 10 szt. 96.Segregator A4 do wpinania w poziomie 5 szt. 97.Separatory kartonowe 1/3 A4 opakowanie 100 szt. 100 op. 98.Skoroszyt oczkowy - pe³en tektura 750 szt. 99.Skoroszyt plastik twardy A4 350 szt. 100.Skoroszyt z zak³adk± /historia/ A4 40150 szt. 101.Skoroszyt zawieszkowy plastikowy 1300 szt. 102.Skorowidz alfabetyczny A4/192 12 szt. 103.Spinacz biurowy 28 mm/ opakowanie 100 szt. 800 op. 104.Spinacz biurowy 50 mm/ opakowanie 100 szt. 1400 op. 105.Szuflada na biurko A4 plastikowa 120 szt. 106.¦ciereczki do ekranów LCD/opakowanie 100 szt. 30 op. 107.Tablica korkowa 60 x 40 1 szt. 108.Tablica korkowa 60 x 50 1 szt. 109.Tablica korkowa 60 x 80 5 szt. 110.Ta¶ma barwi±ca 13x6 2 szt. 111.Ta¶ma do metkownicy 26x12 falista pomarañczowa/ opakowanie 10 szt. 90 op. 112.Ta¶ma do metkownicy 26x16 prosta/ opakowanie 10 szt. 150 op. 113.Ta¶ma do metkownicy 26x16 prosta zielona/ opakowanie 10 szt. 50 op. 114.Ta¶ma klej±ca 24 x 30 bezbarwna 350 szt. 115.Ta¶ma PVC 48x50 br±z 200 szt. 116.Teczka do akt osobowych, sztywna oprawa 200 szt. 117.Teczka do podpisu A4 15 szt. 118.Teczka na gumkê tektura 110 szt. 119.Teczka wi±zana plastik 400 szt. 120.Teczka wi±zana tektura1800 szt. 121.Temperówka kostka metal 50 szt. 122.Tusz do stempli czarny 250 szt. 123.Tusz do stempli czerwony35 szt. 124.Wk³ad ¿elowy do d³ugopisu z poz. 13 czarny 130 szt. 125.Wk³ad ¿elowy do d³ugopisu z poz. 14 czerwony 60 szt. 126.Wk³ad ¿elowy do d³ugopisu z poz. 15 niebieski 90 szt. 127.Wk³ad do d³ugopisu typu Zenith 50 szt. 128.Wniosek urlopowy/ w bloczku 100 szt. 210 bloczków 129.Zak³adki indeksuj±ce 100 szt. 130.Zakre¶lacz typu Stabilo Boss pomarañczowy lub równowa¿ny 100 szt. 131.Zakre¶lacz typu Stabilo Boss zielony lub równowa¿ny 100 szt. 132.Zakre¶lacz typu Stabilo Boss ¿ó³ty lub równowa¿ny110 szt. 133.Zawieszka do kluczy/opakowanie 10 szt. 20 op. 134.Zeszyt A 4 96 kartek miêkka oprawa 60 szt. 135.Zeszyt A 4 96 kartek twarda oprawa 270 szt. 136.Zeszyt A 5 krata 32 kartek 450 szt. 137.Zeszyt A 5 krata 60 kartek 650 szt. 138.Zeszyt A 5 krata 96 kartek 10 szt. 139.Zszywacz typu Laco H2000 lub równowa¿ny 150 szt. 140.Zszywki typu Laco HK 24 lub równowa¿ne / opakowanie 1000 szt. 1200 op. 141.Zwil¿acz do palców 10 szt..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie do wykonania zamówienia.Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dysponuj± odpowiednim potencja³em technicznym. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej prawid³ow± realizacjê zamówienia. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
o¶wiadczenie dotycz±ce danych wykonawcy; formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1.Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb w³asnych. 2.Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany przedmiotu zamówienia wynikaj±cego z oferty na podstawie, której zawarta zosta³a umowa, przy ni¿szej lub niezwiêkszonej cenie, w przypadku, gdy: 1)Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia; 2)Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równowa¿ny, spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia; 3)producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcjê i Wykonawca zaproponuje produkt równowa¿ny, spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia; 4)producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3.Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy w³asnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje tak± zmianê. 4.Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ obni¿enia wielko¶ci ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w ni¿szej cenie. 5.Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniêtego postêpowania. Zmiana ceny nastêpuje nie wcze¶niej ni¿ z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego zmieniaj±cego stawkê podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Miko³aja Kopernika
ul. Cha³ubiñskiego 7
75-581 Koszalin.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Miko³aja Kopernika ul. Cha³ubiñskiego 7 75-581 Koszalin Dzia³ Zamówieñ Publicznych.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Modernizacja instalacji wentylacji i klimatyzacji - O/Koszalin, segm. C
- Budowa przepustów z podzia³em na zadania
- MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW OBRÊBU EWIDENCYJNEGO M¦CICE NA TERENIE POWIATU KOSZALIÑSKIEGO
- Wykonanie, dostawa i monta¿ mebli biurowych dla S±du Rejonowego w Koszalinie
- Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku dla potrzeb bloków operacyjnych II
- Przebudowa DW 126 odc. Siekierki - Mieszkowice
wiêcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artyku³ów papierniczych, biurowych i pi¶mienniczych oraz tablic korkowych, kalendarzy, terminarzy i ok³adek archiwizacyjnych - sprawa numer 12/2025
- Dostawa materia³ów biurowych i komputerowych dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych i papieru ksero dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wroc³awiu
- Zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych dla WFO¦iGW w Warszawie
- Dostawa materia³ów biurowych - 5 czê¶ci
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych i materia³ów eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lwówku ¦l±skim oraz realizacji dwóch projektów edukacyjnych
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.