Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-06-13
Prabuty: Wymiana trzech d¼wigów osobowych szpitalnych.
Numer og³oszenia: 201132 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny , ul. Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2782009, faks 055 2782435.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.szpital.prabuty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Podmiot leczniczy nie bêd±cy przedsiêbiorc± (SP ZOZ).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana trzech d¼wigów osobowych szpitalnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i wymiana trzech nowych d¼wigów osobowych szpitalnych, przelotowych, demonta¿ starych, monta¿ i uruchomienie nowych d¼wigów, rejestracja wind w Urzêdzie Dozoru Technicznego wraz z dopuszczeniem ich do eksploatacji oraz przeszkolenie pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi w siedzibie Zamawiaj±cego. Wykonanie robót budowlanych towarzysz±cych wymianie d¼wigów osobowych zgodnie z opisem..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5, 45.40.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 08.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia /nie spe³nia . Zamawiaj±cy uzna warunk za spe³niony, je¿eli Wykonawca do³±czy do oferty Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nianie warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich warto¶ci , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego( referencje ), ¿e dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. ( Zamawiaj±cy wymaga wykazaniem siê minimum 1 us³ug± odpowiadaj±cej swoim rodzajem i warto¶ci± przedmiotowi zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000,00z³ brutto ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³niania warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia /nie spe³nia . Zamawiaj±cy uzna warunk za spe³niony, je¿eli wykonawca do³±czy do oferty kserokopiê op³aconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 340.000,00 z³ brutto.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy wraz z za³±cznikami. Pisemne pe³nomocnictwo do reprezentowania firmy, je¿eli reprezentuje j± osoba nie wymieniona w dokumentach rejestrowych. Tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie okre¶laæ czynno¶ci co do wykonania, których pe³nomocnik jest upowa¿niony. Protokó³ z dokonanej przez Oferenta wizji lokalnej.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1 Zwiêkszenie wynagrodzenia Wykonawcy,w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, gdy istnieje obiektywna konieczno¶æ wprowadzenia zmian, tj. gdy spe³nienie ¶wiadczenia by³oby po³±czone z nadmiernymi trudno¶ciami albo grozi³oby Wykonawcy ra¿±c± strat± w rozumieniu art. 3571 kodeksu cywilnego oraz zmiana wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy, pod warunkiem przed³o¿enia Zamawiaj±cemu pisemnego uzasadnienia konieczno¶ci wprowadzenia zmiany oraz wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego na tê zmianê; 2. zmiana sposobu lub terminu p³atno¶ci w przypadku gdy konieczno¶æ takiej zmiany wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy lub zmiana ta jest korzystna dla Zamawiaj±cego, pod warunkiem przed³o¿enia Zamawiaj±cemu pisemnego uzasadnienia konieczno¶ci wprowadzenia zmiany oraz wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego na tê zmianê; 3.Wszystkie postanowienia zawarte powy¿ej stanowi± katalog zmian postanowieñ umowy, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê i nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.prabuty.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Specjalistyczny , 82-550 Prabuty, ul. Kuracyjna 30
Dzia³ Zamówien Publicznych.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny 82-550 Prabuty ul. Kuracyjna 30 , (sekretariat - pawilon nr 2 - administracja).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pawilon Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wymiana d¼wigu osobowego szpitalnego, przelotowego w pawilonie leczniczym nr 1.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5, 45.40.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 08.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pawilon Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wymiana d¼wigu osobowego szpitalnego, przelotowego w pawilonie leczniczym nr 2.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5, 45.40.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 08.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pawilon Nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wymiana d¼wigu osobowego szpitalnego, przelotowego w pawilonie leczniczym nr 4.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5, 45.40.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 08.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI PRABUTY
- Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania dla Urzêdu Miasta i Gminy Prabuty
- Dostawê wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego u¿ytku dla komórek Blok Operacyjny i Endoskopia dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Wykonanie bie¿±cych remontów cz±stkowych nawierzchni dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Prabuty
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych, zaka¼nych i odczynników chemicznych przez okres 36 miesiêcy
- dostawa i dzier¿awa analizatora BenchMark ULTRA, oraz dostawa przeciwcia³ i odczynników
wiêcej: przetargi PRABUTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie pomieszczeñ przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowo¶ci Baranów Sandomierski"
- Rozwój ogólnodostêpnej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowo¶ci Go¼lice
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkó³ w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Remont pomieszczeñ mieszkalnych i korytarza w internacie Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego w Chrobrzu
- Wykonanie remontu i rozbudowy dwóch szatni zawodniczych w hali sportowo-widowiskowej GLOBUS
wiêcej: Windy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.