Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-13
Ostróda: Indywidualne doradztwo zawodowe
Numer ogłoszenia: 201158 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie , ul. Mickiewicza 32, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6460407, faks 089 6460405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/ oraz www. pcpr.ostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualne doradztwo zawodowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego indywidualnego doradztwa zawodowego (CPV 85312320-8 Usługi doradztwa), w okresie od czerwca 2012 r. do dnia 30 listopada 2012 r., dla 10 osób w wieku 15 - 25 lat wychowujących się w rodzinach zastępczych. Usługa musi być realizowana na terenie miasta Ostróda i przeprowadzona w języku polskim. Działanie jest realizowane w ramach projektu Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie aktywnie integruje współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem indywidualnego doradztwa zawodowego jest poznanie predyspozycji, zaplanowanie ścieżki kariery zawodowej, opracowanie IPD dla 10 uczestników projektu w wymiarze 6 godzin zegarowych na 1 osobę. Razem realizacja 60 godzin zegarowych. Usługa musi być realizowana przez osobę posiadającą wykształcenie wyższe z doradztwa zawodowego lub wykształcenie wyższe i studia podyplomowe z doradztwa zawodowego. W ramach usługi Wykonawca musi: 1. W okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2012 r. przeprowadzić indywidualne doradztwo zawodowe dla 10 uczestników projektu, 2. Sporządzić w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2012 r. IPD dla 10 uczestników projektu; 3. Zapewnić w Ostródzie miejsce realizacji cyklu indywidualnego doradztwa zawodowego, w wymiarze 60 godzin zegarowych; 4. Prowadzić indywidualne doradztwo zawodowe według ustalonego z koordynatorem harmonogramu; 5. Współpracować stale z pracownikami i trenerami zaangażowanymi w realizację projektu; 6. Informować Zamawiającego o zaangażowaniu Wykonawcy w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL i innych programów NSRO oraz prowadzić i przedkładać Zamawiającemu ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów, w których Wykonawca jest zaangażowany przez okres obowiązywania umowy. 7. Zorganizować dyżury w godzinach uzgodnionych z koordynatorem projektu, który pośredniczyłby w ustalaniu czasu spotkań dla poszczególnych uczestników (czas poradnictwa dla poszczególnych osób określany być musi w pełnych godzinach zegarowych); 8. Przygotować w porozumieniu z psychologiem indywidualne plany działania, dla każdego uczestnika projektu; 9. Dokumentować własną pracę: kartami czasu pracy, listami obecności, indywidualnymi terminarzami spotkań z beneficjentami, sporządzeniem IPD oraz końcowego sprawozdania z wykonanej usługi. Celem doradztwa zawodowego jest wsparcie uczestników w rozwiązywaniu problemów dotyczących ich szeroko rozumianej aktywności zawodowej (w tym w szczególności wyboru zawodu, wymogów, które muszą spełniać kandydaci do pracy w określonym zawodzie, umiejętności kontaktu z pracodawcą oraz poznania własnych możliwości i predyspozycji zawodowych)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru agencji zatrudnienia (art. 18 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tekst jedn. Dz. U. Nr 69 poz. 415 z 2008 r. z późn. zm).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca wykonywał zadania doradcy zawodowego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje pomieszczeniem na terenie miasta Ostróda
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada wykształcenie wyższe z doradztwa zawodowego lub wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe z doradztwa zawodowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 Ustawy dopuszcza się dokonywanie zmian umowy w zakresie terminu realizacji usługi
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/ oraz www. pcpr.ostroda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
Adres do korespondencji: 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2012 godzina 08:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie jest realizowane w ramach projektu Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie aktywnie integruje współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Świadczenie usługi gastronomicznej - przygotowanie posiłków dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego - Świetlica Środowiskowa "Stacyjkowo", ul. Słowackiego 13A, 14-100 Ostróda w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów w 2025 roku
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2024
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- Dostawa paliw płynnych, olejów oraz auto-gazu dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025
- ZACZAROWANY RÓŻANY OGRÓD NA SKARPIE- PRZYWRACAMY ZAPOMNIANY BLASK
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
- 449.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Ekotoksykologia i ocena skutków zanieczyszczenia środowiska"
- 448.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Endokrynologia porównawcza rozrodu kręgowców"
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.