eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie w latach 2011 -2012 projektów graficznych, przygotowanie do druku, druk i dostarczanie do siedziby zamawiającego katalogów, suplementów, folderów, płyt, broszur informacyjnych, teczek, kart okolicznościowych i kalendarzy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-25

Warszawa: Wykonanie w latach 2011 -2012 projektów graficznych, przygotowanie do druku, druk i dostarczanie do siedziby zamawiającego katalogów, suplementów, folderów, płyt, broszur informacyjnych, teczek, kart okolicznościowych i kalendarzy
Numer ogłoszenia: 201169 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa , ul. Dolańskiego 2, 00-215 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 635 80 09, faks 22 635 53 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w latach 2011 -2012 projektów graficznych, przygotowanie do druku, druk i dostarczanie do siedziby zamawiającego katalogów, suplementów, folderów, płyt, broszur informacyjnych, teczek, kart okolicznościowych i kalendarzy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w latach 2011 -2012 projektów graficznych, przygotowanie do druku, druk i dostarczanie do siedziby zamawiającego katalogów, suplementów, folderów, płyt, broszur informacyjnych, teczek, kart okolicznościowych i kalendarzy. 2. W przedmiotowym postępowaniu, zamawiający wyodrębnił trzy niżej wymienione części zamówienia: 2.1. Część 1 przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie w latach 2011 -2012 projektów graficznych, przygotowanie do druku, druk i dostarczanie do siedziby zamawiającego: a) Katalogu nieruchomości inwestycyjnych ANR na 2011 rok w nakładzie 3 000 szt. b) Katalogu nieruchomości inwestycyjnych ANR na 2012 rok w nakładzie 3 000 szt. c) Katalogu pałaców i dworków ANR na 2011 rok w nakładzie 3 000 szt. d) Katalogu pałaców i dworków ANR na 2012 rok w nakładzie 3 000 szt. e) Suplementu do katalogu nieruchomości inwestycyjnych i katalogu pałaców i dworków ANR na 2011 rok w nakładzie 1 000 szt. f) Folderu ANR w nakładzie 3 000 szt. g) Płyt CD z nagraniem katalogu nieruchomości inwestycyjnych i katalogu pałaców i dworków ANR na 2011 rok w nakładzie 5 000 szt. h) Płyt CD z nagraniem katalogu nieruchomości inwestycyjnych i katalogu pałaców i dworków ANR na 2012 rok w nakładzie 5 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu części 1 zamówienia oraz wymogi dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. Szczegółowe wymogi i parametry poszczególnych wydawnictw zawiera załącznik nr 1 do tego projektu umowy. W odniesieniu do poz. a) - f), Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydania wydawnictw o innej nazwie, jednak przy zachowaniu tych samych parametrów technicznych. 2.2. Część 2 przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie w latach 2011 -2012 projektów graficznych, przygotowanie do druku, druk i dostarczanie do siedziby zamawiającego: a) Broszury Sprzedaż, Dzierżawa, Nabywanie w nakładzie 3 000 szt. b) Teczek na dokumenty formatu A4 w łącznym nakładzie 5 000 szt. c) Kart okolicznościowych wraz z kopertami DL w łącznym nakładzie 800 szt. Szczegółowy opis przedmiotu części 2 zamówienia oraz wymogi dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji. Szczegółowe wymogi poszczególnych wydawnictw zawiera załącznik nr 1 do tego projektu umowy. 2.3. Część 3 przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie w latach 2011 -2012 projektów graficznych, przygotowanie do druku, druk i dostarczanie do siedziby zamawiającego: a) Kalendarzy książkowych na 2012 rok typu manager w nakładzie 300 szt. b) Kalendarzy książkowych dziennych na 2012 rok w nakładzie 250 szt. c) Kalendarzy trójdzielnych na 2012 rok w nakładzie 300 szt. d) Kalendarzy trzynastokartkowych na 2012 rok w nakładzie 300 szt. e) Kalendarzy książkowych na 2013 rok typu manager w nakładzie 300 szt. f) Kalendarzy książkowych dziennych na 2013 rok w nakładzie 250 szt. g) Kalendarzy trójdzielnych na 2013 rok w nakładzie 300 szt. h) Kalendarzy trzynastokartkowych na 2013 rok w nakładzie 300 szt. i) Wklejek informacyjnych wraz z umieszczeniem w kalendarzach książkowych na 2013 rok typu manager. j) Wklejek informacyjnych wraz z umieszczeniem w kalendarzach książkowych na 2012 rok typu manager. k) Wklejek informacyjnych wraz z umieszczeniem w kalendarzach książkowych dziennych na 2012 rok. l) Wklejek informacyjnych wraz z umieszczeniem w kalendarzach książkowych dziennych na 2013 rok. Szczegółowy opis przedmiotu części 3 zamówienia określony został w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji. Szczegółowe wymogi poszczególnych wydawnictw zawiera załącznik nr 1 do tego projektu umowy. Dla części 1, części 2 i części 3 zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy dla danej części zamówienia do 31.12.2012r. Terminy wykonania poszczególnych pozycji wydawniczych zawartych w poszczególnych częściach zamówienia, określone są w załączniku nr 1 do umowy dotyczącej danej części zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zamówienie (usługę) obejmujące opracowanie projektów graficznych i druk kolorowych wydawnictw o wartości (każdej z usług) brutto nie mniejszej niż: a) 100 000,00 PLN brutto - dla części 1 zamówienia, b) 50 000,00 PLN brutto - dla części 2 zamówienia, c) 100 000,00 PLN brutto - dla części 3 zamówienia, oraz potwierdzą to dokumentami, że usługa ta została wykonana należycie. Za spełniających ten warunek zamawiający uzna też wykonawców, którzy składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia wykażą, dla poszczególnych części zamówienia odrębne w/w zamówienia (usługi), których wartość brutto, dla poszczególnych części zamówienia, była nie mniejsza niż wymieniona w pkt. a), b) oraz c). Zamawiający nie dopuszcza, aby wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykazał wykonanie jednego w/w zamówienia (usługi) składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, chyba, że wartość brutto tego zamówienia (usługi) stanowiła będzie sumę kwot wymienionych w pkt. a), b) lub c) odpowiednio do ilości części, na które składana jest oferta. Przez kolorowe wydawnictwa rozumie się książki, terminarze, broszury, katalogi, ulotki, albumy, foldery lub kalendarze. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 2 do specyfikacji oraz dokumentów wymienionych w pkt. 14.2 lit. b) oraz lit. c) specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż: a) 100 000,00 PLN brutto - dla części 1 zamówienia, b) 50 000,00 PLN brutto - dla części 2 zamówienia, c) 100 000,00 PLN brutto - dla części 3 zamówienia. Razem dla całości zamówienia (wszystkich trzech części zamówienia) wysokość sumy ubezpieczenia wynosi nie mniej niż 250 000, PLN. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wysokość sumy ubezpieczenia nie może być mniejsza od sumy wartości określonych przez zamawiającego dla poszczególnych części, na które Wykonawca składa ofertę. Jeżeli dokumenty przedstawione przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia tego warunku zawierały będą wartości wyrażone w walucie innej niż złoty polski, dla oceny spełnienia ww. warunku Zamawiający przyjmie do przeliczenia średni kurs złotego w stosunku do danej waluty ogłaszany przez NBP obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 2 do specyfikacji oraz dokumentów wymienionych w pkt. 14.2 lit. d) specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzające oddanie wykonawcy do dyspozycji określonych zasobów, (np. zobowiązanie) jeżeli wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków o których mowa w pkt. III. 3 (dokumenty złożone w formie oryginału) a jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, należy również załączyć do oferty, o których mowa w pkt. III.4.2

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia za realizację umowy o wysokość zmiany tego podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Dolańskiego 2, 00-215 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Dolańskiego 2, 00-215 Warszawa, pok. nr 19 (kancelaria)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie w latach 2011 -2012 projektów graficznych, przygotowanie do druku, druk i dostarczanie do siedziby zamawiającego: a) Katalogu nieruchomości inwestycyjnych ANR na 2011 rok w nakładzie 3 000 szt. b) Katalogu nieruchomości inwestycyjnych ANR na 2012 rok w nakładzie 3 000 szt. c) Katalogu pałaców i dworków ANR na 2011 rok w nakładzie 3 000 szt. d) Katalogu pałaców i dworków ANR na 2012 rok w nakładzie 3 000 szt. e) Suplementu do katalogu nieruchomości inwestycyjnych i katalogu pałaców i dworków ANR na 2011 rok w nakładzie 1 000 szt. f) Folderu ANR w nakładzie 3 000 szt. g) Płyt CD z nagraniem katalogu nieruchomości inwestycyjnych i katalogu pałaców i dworków ANR na 2011 rok w nakładzie 5 000 szt. h) Płyt CD z nagraniem katalogu nieruchomości inwestycyjnych i katalogu pałaców i dworków ANR na 2012 rok w nakładzie 5 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu części 1 zamówienia oraz wymogi dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Szczegółowe wymogi i parametry poszczególnych wydawnictw zawiera załącznik nr 1 do tego projektu umowy. W odniesieniu do poz. a) - f), Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydania wydawnictw o innej nazwie, jednak przy zachowaniu tych samych parametrów technicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie w latach 2011 -2012 projektów graficznych, przygotowanie do druku, druk i dostarczanie do siedziby zamawiającego: a) Broszury Sprzedaż, Dzierżawa, Nabywanie w nakładzie 3 000 szt. b) Teczek na dokumenty formatu A4 w łącznym nakładzie 5 000 szt. c) Kart okolicznościowych wraz z kopertami DL w łącznym nakładzie 800 szt. Szczegółowy opis przedmiotu części 2 zamówienia oraz wymogi dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Szczegółowe wymogi poszczególnych wydawnictw zawiera załącznik nr 1 do tego projektu umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie w latach 2011 -2012 projektów graficznych, przygotowanie do druku, druk i dostarczanie do siedziby zamawiającego: a) Kalendarzy książkowych na 2012 rok typu manager w nakładzie 300 szt. b) Kalendarzy książkowych dziennych na 2012 rok w nakładzie 250 szt. c) Kalendarzy trójdzielnych na 2012 rok w nakładzie 300 szt. d) Kalendarzy trzynastokartkowych na 2012 rok w nakładzie 300 szt. e) Kalendarzy książkowych na 2013 rok typu manager w nakładzie 300 szt. f) Kalendarzy książkowych dziennych na 2013 rok w nakładzie 250 szt. g) Kalendarzy trójdzielnych na 2013 rok w nakładzie 300 szt. h) Kalendarzy trzynastokartkowych na 2013 rok w nakładzie 300 szt. i) Wklejek informacyjnych wraz z umieszczeniem w kalendarzach książkowych na 2013 rok typu manager. j) Wklejek informacyjnych wraz z umieszczeniem w kalendarzach książkowych na 2012 rok typu manager. k) Wklejek informacyjnych wraz z umieszczeniem w kalendarzach książkowych dziennych na 2012 rok. l) Wklejek informacyjnych wraz z umieszczeniem w kalendarzach książkowych dziennych na 2013 rok. Szczegółowy opis przedmiotu części 3 zamówienia określony został w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Szczegółowe wymogi poszczególnych wydawnictw zawiera załącznik nr 1 do tego projektu umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.