eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoroszyceodbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, z nieruchomości niezamieszkałych oraz z PSZOK-u a także innych usług opisanych w Załączniku nr 1 do siwz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Skoroszyce: odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, z nieruchomości niezamieszkałych oraz z PSZOK-u a także innych usług opisanych w Załączniku nr 1 do siwz.
Numer ogłoszenia: 201178 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skoroszyce , ul. Powstańców Śląskich 17, 48-320 Skoroszyce, woj. opolskie, tel. 77 4318505 w. 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skoroszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, z nieruchomości niezamieszkałych oraz z PSZOK-u a także innych usług opisanych w Załączniku nr 1 do siwz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: odbiorze i zagospodarowaniu całej masy odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne z terenu gminy Skoroszyce, odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych odpadów komunalnych z punktów ogólnodostępnych oraz ustawienia pojemników w ilości 36 szt. o poj. 2,5m3 lub równoważnej w kolorze zielonym, do selektywnej zbiórki odpadów szkła w tzw. gniazdach zlokalizowanych na terenie Gminy Skoroszyce pojemniki należą do Wykonawcy, dostawy worków na odpady gromadzone selektywnie - worki o poj. 120l dla właścicieli budynków jednorodzinnych i nieruchomości niezamieszkałych, odbiorze i zagospodarowaniu mebli i odpadów wielkogabarytowych oraz chemikalia w systemie akcyjnym jeden raz w roku, odbiorze i transporcie w celu unieszkodliwienia lub wtórnego wykorzystania przeterminowanych lub zbędnych leków z pojemnika znajdującego się w aptece przy ul. Działkowej 12 w Skoroszycach. odbiorze i zagospodarowaniu odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Skoroszycach. odbiorze i zagospodarowania odpadów z koszy uliczno-parkowych znajdujących się przy przystankach autobusowych, na terenach zielonych jak również odpadów leżących obok wymienionych pojemników, Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z życzeniem i na koszt właściciela nieruchomości dostarczyć pojemniki do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i popiołu oraz do zbiórki selektywnie zebranych odpadów i ustawić je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Udostępnienie nastąpi na podstawie umów cywilno-prawnych poprzez np. dzierżawę pojemników, ich sprzedaż lub bezpłatne użyczenie. Dopuszcza się także, by Wykonawca świadczył usługi mycia, czyszczenia i dezynfekcji pojemników do zbierania odpadów. Powyższe czynności będą realizowane w oparciu o umowy cywilno-prawne zawarte pomiędzy Wykonawcą a właścicielami nieruchomości (poza przedmiotem zamówienia), a gmina nie będzie ponosiła z tego tytułu żadnych kosztów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Skoroszyce zgodnie z art. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zmianami, 2 Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez właściwego starostę, opisane w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zmianami lub posiada wpis do rejestru opisany w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2013 r. poz. 21, 3 Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów, opisane w art. 41 ust. 1 lub art. 232 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2013 r. poz. 21, 4 Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada zezwolenie na odzysk odpadów o kodzie 20 03 01 w instalacji RIPOK w zakresie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych w przypadku posiadania własnej instalacji, 5 Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada zezwolenie na odzysk odpadów o kodzie 20 02 01 w instalacji RIPOK w zakresie przetwarzania selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów w przypadku posiadania własnej instalacji, 6 Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów o kodzie 19 12 12 w instalacji RIPOK w zakresie składowania odpadów pozostałości z sortowania odpadów komunalnych w przypadku posiadania własnej instalacji, 7 Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada zezwolenie na odzysk odpadów w przypadku prowadzenia odzysku odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych w systemie pojemnikowym lub gniazdowym odpadów we własnej instalacji o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 8 Wykonawca spełnia warunek , jeżeli posiada umowę z instalacją RIPOK w zakresie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych w przypadku braku własnej instalacji na odzysk odpadów o kodzie 20 03 01. 9 Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada umowę z instalacją RIPOK w zakresie przetwarzania selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów w przypadku braku własnej instalacji na odzysk odpadów o kodzie 20 02 01, 10 Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada umowę z instalacją RIPOK w zakresie składowania odpadów pozostałości z sortowania odpadów komunalnych w przypadku braku własnej instalacji na unieszkodliwianie odpadów o kodzie 19 12 12, 11 Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada umowę z instalacją do odzysku odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych w systemie pojemnikowym lub gniazdowym odpadów wraz z zezwoleniem na odzysk dla tej instalacji w przypadku braku własnej instalacji odpadów o kodach 150101, 150102, 150106, 150107, 200101, 200102, 200139, Wg zasady Spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje 2 usługi polegające na odbieraniu i transporcie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych do miejsc ich zagospodarowania od minimum 1 500 gospodarstw domowych lub minimum 1 000 t rocznie odpadów komunalnych w czasie nie krótszym niż 12 kolejnych miesięcy. wg zasady Spełnia nie spelnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1 Wykonawca winien wykazać w przedłożonym do oferty wykazie narzędzi, wyposażenie zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. 2 Wykonawca musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości a także wymagania nałożone przez zamawiającego, a w szczególności a Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje samochodami specjalistycznymi spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami co najmniej dwoma pojazdami typu śmieciarka, przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników 60l, 110l, 120l, 240l, 1 100l, w tym jeden pojazd powinien być wyposażony w myjkę pojemników od 60l do 1 100l, co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych w tym jednym pojazdem skrzyniowym z dźwigiem HDS o minimalnym wysięgu 5 m i minimalnym udźwigu zapewniającym odbiór odpadów komunalnych selektywnie zebranych w gniazdach , co najmniej jednym pojazdem do opróżniania pojemników kontenerów o pojemności 5m3, 7,5 m3 , samochodem ciężarowym o ładowności min. 3,5 t przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych, b Wykonawca spełnia warunek, jeżeli pojazdy służące do realizacji zadania są wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów i miejscach postoju oraz czujniki rejestrujące dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiające weryfikację tych danych, narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, urządzenia do dynamicznego ważenia odpadów zgromadzonych w opróżnianych pojemnikach spełniających wymagania stawiane przy legalizacji przez Cyfrowy Urząd Miar. system monitorowania w postaci zapisu kamerą znajdującą się na samochodzie odbierającym odpady z nieruchomości lub dysponuje aparatem fotograficznym umożliwiającym wykonanie dokumentacji fotograficznej z których musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązków segregacji odpadów 3 Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada bazę magazynowo transportową w odległości nie większej niż 60km od granicy gminy Skoroszyce. Należy zapewnić, aby baza magazynowo transportowa była wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną samochodową wagę najazdową w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. Wykonawca musi posiadać tytuł prawny do terenu lub budowli składających się na bazę. 4 Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje 36 szt. pojemników do gromadzenia odpadów segregowanych o pojemności 2,5 m3 lub równoważnymi w 34 gniazdach do selektywnej zbiórki szkła wyposażone w pojemniki w kolorze zielonym wg zasady spełnia nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1 Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą lub osobami, które posiadają minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z organizacją i logistyką odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości (zarządzanie transportem) oraz nadzorowaniem jakości wykonywanych prac. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje osobami, które będą wykonywać bezpośrednio przedmiot zamówienia (tj. operatorzy sprzętu, kierowcy, ładowacze), wg zasady spełnia nie spelnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. wg zasady spełnia nie spelnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3) Aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez właściwego starostę, opisane w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zmianami) lub posiadają wpis do rejestru opisany w art. 49 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), 4) Aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów, opisane w art. 41 ust. 1 lub art. 232 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), Pelnomocnictwo, Dowód wplacenia wadium Formularz ofertowy oświdczenie w zakresie art. 24 ust1pkt 10-11 oświadczenie o posiadaniu lub prawie do posiadania bazy transportowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy spowodowane 1. Zmianą przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy. 2. Wprowadzeniem zmian w stosunku do SIWZ w zakresie wykonywania prac wykraczających poza zakres przedmiotu umowy, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji zamówienia. 3. Wystąpieniem potrzeby wykonania usług zamiennych, a koniecznych do prawidłowego wykonania zamówienia, w szczególności bez których nie zostałyby osiągnięte zakładane poziomy. 4. Zaistnieniem okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy. 5. Zmianą stawki opłaty z tytułu umieszczenia odpadów na składowisku określonej w art. 290 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2011 r. Prawo ochrony środowiska. 6. Zmianą obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. 7. Zmianą częstotliwości odbioru odpadów, rodzaju i ilości frakcji odbieranych odpadów od właścicieli nieruchomości w przypadku zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skoroszyce. 8. Odstąpieniem przez Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków pieniężnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skoroszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Skoroszycach ul.Powstańców Śl.17 48-320 Skoroszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Skoroszycach ul.Powstańców Śl.17 48-320 Skoroszyce , I piętro pokój nr 16 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.