Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-25
Poznań: Sukcesywna dostawa probówek, końcówek do pipet, płytek Petriego do Instytutu Genetyki Roślin PAN w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 201193 - 2011; data zamieszczenia: 25.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk , ul. Strzeszyńska 34, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 6550200, 6550275, faks 61 6550301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.igr.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Naukowy Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa probówek, końcówek do pipet, płytek Petriego do Instytutu Genetyki Roślin PAN w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa probówek, końcówek do pipet, płytek Petriego producentów: Eppendorf, Gilson, Brand, Sarstedt, Roth, Omnitip, Nippon, Biozym, Nunc, Matrix, Pipetman, Starlab, EU Bioplastics, Axygen, Quiagen, Bio-Rad, Macherey-Nagel GmbH & Co. KG. 1 Wymagania jakościowe i ilościowe. Lp. Nazwa Sztuk w opakowa-niu Ilość opakowań Producent 1 Probówki do PCR 0,2 ml płaskie/wypukłe wieczko, bezbarwne 1000 10 Eppendorf 2 Końcówki Diamond do 10 ?l bezbarwne 1000 35 Gilson 3 Końcówki Diamond do 200 ?l bezbarwne 1000 51 Gilson 4 Końcówki etips 0,1-10 ?l 500 4 Eppendorf 5 Końcówki Plastibrand 2-200 ?l żółte 1000 5 Brand 6 Końcówki Plastibrand 50-1000 ?l niebieskie 1000 2 Brand 7 Probówki typu Falcon 15 ml stożkowe dno 50 22 Sarstedt 8 Probówki typu Falcon 50 ml stożkowe dno 50 12 Sarstedt 9 Końcówki Diamond 200 ?l - 1200 ?l bezbarwne 1000 1 Gilson 10 Końcówki Diamond 1 - 5 ml bezbarwne 1000 1 Gilson 11 Końcówki PP nano-cap 0,1 - 20 ?l niesterylne 1000 6 Roth 12 Końcówki PP Kristall 0,5 - 20 ?l 1000 4 Roth 13 Końcówki PP 1 - 200 ?l 1000 3 Roth 14 Końcówki PP 100 - 1000 ?l 1000 2 Roth 15 Probówki poj. 1,5 ml bezbarwne z płaskim wieczkiem 500 40 Sarstedt 16 Końcówki Unitips poj. 1000-5000 ?l bezbarwne 150 5 Omnitip 17 Probówki do PCR 0,2 ml płaskie wieczko 1000 20 Nippon 18 Końcówki do pipet 1000 ?l niebieskie 250 20 Omnitip 19 Końcówki do pipet 200 ?l żółte 1000 15 Omnitip 20 Końcówki do pipet 10 ?l bezbarwne 1000 40 Omnitip 21 Probówki do wirowania 1,5 ml, z przykrywką PP Plastibrand 500 10 Brand 22 Probówki poj. 0,5 ml bezbarwne z płaskim wieczkiem 1000 10 Sarstedt 23 Końcówki Micro-Tips Premium 0,1-10 ?l - bezbarwne 1000 8 Biozym 24 Końcówki Micro-Tips Premium 1250 ?l - niebieskie 1000 2 Biozym 25 Pokrywki w paskach (wypukłe, 8-stanowisk.) różnokolorowe 5/25 5 Biozym 26 Probówki w paskach 0,2 ml, 8-stanowiskowe różnokolorowe 5/25 5 Biozym 27 Końcówki eTIPS Standard 0,1 - 10?l 1000 5 Eppendorf 28 Końcówki eTIPS Standard 0,1 - 20?l 1000 5 Eppendorf 29 Końcówki eTIPS Reolads 0,1 - 10 ?l PCR clean (w pudełkach 10/96 9 Eppendorf 30 Końcówki eTIPS Reolads 0,1 - 12 ?l PCR clean (w pudełkach) 10/96 9 Eppendorf 31 Końcówki eTIPS Reolads 2 - 200 ?l PCR clean (w pudełkach) 10/96 11 Eppendorf 32 Końcówki eTIPS Reolads 50 - 1000 ?l PCR clean (w pudełkach) 10/96 4 Eppendorf 33 Płytka twin.tec PCR 96, półosłonięta, bezbarwna 25 26 Eppendorf 34 Płytka twin.tec PCR 96, półosłonięta, żółta 25 8 Eppendorf 35 Folia zamykająca do płytek PCR 100 8 Eppendorf 36 Płytki do testu ELISA 30 10 Nunc 37 Probówki w paskach 0,2 ml, 8-stanowiskowe bezbarwne 120 1 Eppendorf 38 Pokrywki w paskach (8-stanowisk.) bezbarwne 10x12 3 Eppendorf 39 Końcówki do pipet automatycznych, 0,1 -20 ?L, w pudełku na końcówki, niesterylne, z podziałką, giętki trzon z TPE, sztywna część górna z PP 96 10 Roth 40 Końcówki do pipet automatycznych, 1-350 ?L w pudełku na końcówki, niesterylne, z podziałką , giętki trzon z TPE, sztywna część górna z PP 96 10 Roth 41 Końcówki do pipet automatycznych, 50-1250 ?L, w pudełku na końcówki, niesterylne, z podziałką, giętki trzon z TPE, sztywna część górna z PP 96 10 Roth 42 Końcówki do pipet automatycznych, 1-125 ?L 10x380 1 Matrix 43 Końcówki o poj. 0,1 - 10 ?l, bezbarwne, ze znacznikiem pojemności 2 i 10 ?l 1000 15 Gilson-Pipetman, 44 Końcówki do pipet 0,1 - 10 ?l, wolne od RNaz oraz pirogenów 96x10 46 Starlab 45 Końcówki do pipet 1 - 200 ?l, wolne od RNaz oraz pirogenów 96x10 37 Starlab 46 Końcówki do pipet 100 - 1000 ?l, wolne od RNaz oraz pirogenów 96x10 36 Starlab 47 Końcówki do pipet 10 ?l płasko zakończone, dł. 0,37 mm 200 1 EU Bioplastics 48 Końcówki do pipet 200 ?l płasko zakończone, dł. 0,37 mm 200 1 EU Bioplastics 49 Końcówki z filtrem do pipet automatycznych, 0,1 -20 ?L, w pudełku na końcówki, niesterylne, podziałką, giętki trzon z TPE, sztywna część górna z PP 96 10 Roth 50 Końcówki z filtrem do pipet automatycznych, 1-350 ?L w pudełku na końcówki, niesterylne, z podziałką, giętki trzon z TPE, sztywna część górna z PP 96 10 Roth 51 Końcówki z filtrem do pipet automatycznych, 50-1250 ?L, w pudełku na końcówki, niesterylne, z podziałką, giętki trzon z TPE, sztywna część górna z PP 96 10 Roth 52 Końcówki z filtrem do pipet automatycznych, do 10 ?L,sterylne, w pudełku na końcówki, wolne od RNaz, DNaz, i endotoxyn 10x96 1 Axygen 53 Końcówki z filtrem do pipet automatycznych, do 100 ?L, sterylne, w pudełku na końcówki, wolne od RNaz, DNaz, i endotoxyn 10x96 1 Axygen 54 Końcówki z filtrem do pipet automatycznych, do 1000 ?L, sterylne, w pudełku na końcówki, wolne od RNaz, DNaz, i endotoxyn 10x96 1 Axygen 55 Końcówki do pipet z filtrem 1000 ?l do QIAcube 32x32 2 Quiagen 56 Microseal b film, optyczne czysty film adhezyjny, perforacje ułatwiające dopasowanie 100 4 Bio-Rad 57 Low 96-well Clear 25 plates, płytki bezpłaszczowe , przezroczyste, niskoprofilowe, kompatybilne z termocyklerem Biorad C1000 Thermal Cycler CSX 96 Real-Time System x 8 25 7 Bio-Rad 58 Filtr strzykawkowy Chromafil PET-45/15 MS (PET), wielkość porów 0,45 ?m, O=filtra 15 mm, 200 1 Macherey-Nagel GmbH & Co. KG UWAGA! Zamawiający dopuszcza inną ilość danego produktu w opakowaniu pod warunkiem, że łączna jego ilość będzie co najmniej jak określona przez zamawiającego. 2. Ilości wskazane w pkt 1 są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty i mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych przez zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyszczególnionego w Formularzu cenowym asortymentu na inny typowy asortyment. Wartość powyższej zmiany, nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawca musi zapewnić przyjmowanie zleceń w godz. od 7.00 do godz. 15.00, od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) faksem i mailem. 5. Dostawa będzie obejmować przywóz oraz rozładunek towaru do magazynu zmawiającego mieszczącego się w jego siedzibie, transportem wykonawcy; realizowana będzie sukcesywnie w ramach bieżących zapotrzebowań zamawiającego. 6. Wykonawca musi zapewnić dostawę towaru do siedziby zmawiającego, w terminie nie później niż w ciągu 10 dni roboczych. 7. W przypadku reklamacji jakościowych i ilościowych wykonawca musi dostarczyćzamawiającemu towar wolny od wad, bez dodatkowych opłat nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia reklamacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.20.00 - 74.31.20.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia, nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia, nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia, nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia, nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia, nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje: a) aktualizację danych wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, adresu siedziby, formy prawnej wykonawcy itp., b) zmianę dotyczącą przedmiotu umowy w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego produktu z produkcji, a dostępny będzie inny o właściwościach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w Formularzu cenowym. Wycofanie danego produktu z produkcji wykonawca musi pisemnie udokumentować, c) zmianę wyszczególnionego w Formularzu cenowym asortymentu na inny typowy asortyment. Wartość powyższej zmiany, nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako najkorzystniejsza, d) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igr.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Genetyki Roślin PAN
ul. Strzeszyńska 34
60-479 Poznań
pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 09:20, miejsce: Instytut Genetyki Roślin PAN ul. Strzeszyńska 34 60-479 Poznań pok. nr 125.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 31.08.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z projektu POLAPGEN-BD Narzędzia biotechnologiczne służące do otrzymywania zbóż o zwiększonej odporności na suszę realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (umowa nr UDA-POIG.01.03.01-00-101/08-02 z dnia 31.08.2009 r.) 2007-2013, Priorytet 1. Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.3. Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe, Poddziałanie 1.3.1. Projekty rozwojowe..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Wymiana stolarki okiennej w holu głównym w budynku Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi 2495P Komorniki - Puszczykowo na odcinku od DW 430 do m. Jeziory.
- DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH, MIODU, KAWY I HERBATY ORAZ SOSÓW, ZUP I PRZYPRAW PRZETWORZONYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.