Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-22
Szczecin: Opracowanie Zintegrowanego Planu Gospodarki Niskoemisyjnej
Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego
Numer ogłoszenia: 201195 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego , Janosika 8, 71-424 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 44 96 090, faks 91 44 96 090.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.som.szczecin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie jednostek samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Zintegrowanego Planu Gospodarki Niskoemisyjnej Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Zintegrowanego Planu Gospodarki Niskoemisyjnej Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego zgodnie z zaleceniami dotyczącymi konkursu Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej nr 2/POIiŚ/9.3/2013 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - plany gospodarki niskoemisyjnej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 90.72.00.00 - Ochrona środowiska 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 25.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 główne usługi z poniższej listy: a) opracowanie programu ochrony powietrza dla strefy zawierającej miasto o liczbie mieszkańców większej niż 100 tys., o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 2) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz.1232 ze zm.) lub wykonanie aktualizacji programu ochrony powietrza dla strefy zawierającej miasto o liczbie mieszkańców większej niż 100 tys., o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 2) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r. poz.1232 ze zm.). b) opracowanie programu ochrony środowiska dla województwa lub wykonanie aktualizacji programu ochrony środowiska dla województwa; c) opracowanie programu ograniczenia niskiej emisji dla miasta o liczbie mieszkańców powyżej 100 tyś.; d) opracowanie planu zaopatrzenia w ciepło i paliwa gazowe lub założeń do planu dla miasta o liczbie mieszkańców powyżej 100 tyś.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, dysponuje lub będzie dysponować minimum: a) 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika projektu, posiadającą wykształcenie wyższe o kierunku energetyka lub inżynieria środowiskowa lub ochrona środowiska oraz posiadającą doświadczenie zawodowe polegające na kierowaniu lub zarządzaniu lub koordynowaniu co najmniej 2 projektów, które obejmowały swym zakresem opracowanie dokumentów strategicznych z ochrony środowiska wymienionych w sekcji III.3.2; b) 1 osobą, która będzie pełnić funkcję członka zespołu projektowego, posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie inżynierii środowiska o specjalizacji ochrona atmosfery, która posiada doświadczenie w opracowaniu co najmniej jednego dokumentu związanego z ochroną powietrza wymienionych w sekcji III.3.2; c) 1 osobą, która będzie pełnić funkcję członka zespołu projektowego, która uczestniczyła w całym procesie opracowania co najmniej jednego dokumentu planu lub założeń do planu zaopatrzenia w ciepło i paliwa gazowe dla JST o liczbie mieszkańców większej niż 100 tys.; d) 1 osobą, która będzie pełnić funkcję członka zespołu projektowego, posiadającą doświadczenie w zakresie tworzenia narzędzi informatycznych i baz danych oraz zarządzania nimi, która uczestniczyła w całym procesie realizacji co najmniej jednej bazy danych lub jednego systemu informatycznego do zarządzania informacjami z zakresu ochrony środowiska dla JST. Zamawiający dopuszcza dysponowanie jedną osobą posiadającą wymagane doświadczenie w nie więcej niż dwóch z ww. zakresów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osiągnął obrót netto (przychód ze sprzedaży) w wysokości nie mniejszej niż 600.000,00 zł łącznie w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w sekcji III.4.2. i III.4.3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) osób pełniących funkcje, o których mowa w § 4 ust. 7 wzoru umowy, z zastrzeżeniem, że kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą takie same lub wyższe od doświadczenia wymaganego przez Zamawiającego w SIWZ. 2) wynagrodzenia brutto Wykonawcy w razie zmiany stawki podatku VAT dla usługi objętej przedmiotem zamówienia, 3) terminu realizacji umowy: a) w wypadku zaistnienia siły wyższej, w szczególności powodzi, pożaru, trzęsienia ziemi, innych klęsk żywiołowych, działań o charakterze militarnym, jak również innych zdarzeń, na które Strony nie mają wpływu, lecz które utrudniają pełne lub częściowe wypełnienie zobowiązań wymienionych w umowie i których nie da się uniknąć nawet w przypadku maksymalnej staranności stron; b) w zakresie zmiany terminów realizacji poszczególnych etapów, pod warunkiem nieprzekroczenia terminu końcowego realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.som.szczecin.pl/BipSSOM/chapter_128015.asp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego
ul. Janosika 8, 71-424 Szczecin
pok. nr 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Stowarzyszenie Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego ul. Janosika 8, 71-424 Szczecin pok. nr 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane w ramach działania 9.3. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Priorytetu IX Infrastruktura Energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemami informatycznymi na potrzeby ZBILK w Szczecinie
- Dostawę artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia Sportowego w Szczecinie w podziale na części.
- Obsługa, naprawy bieżące i konserwacje pompowni wód opadowych i roztopowych w roku 2025 w Szczecinie
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Morskiego w Szczecinie w 2025 roku.
- Usługi polegające na zapewnieniu pensjonatu, utrzymaniu i karmieniu koni służbowych wraz z podstawową opieką weterynaryjną oraz zoohigieczną oraz wynajem pomieszczeń dla policjantów jeźdźców
- Wymiana drzwi wejściowych stalowych do budynków przy ul. Piłsudskiego 24a oficyna lewa i 24b oficyna II w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego dla Gminy Sułów
- Przeprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla studentów z zakresu VR/AI /IoT/Szybkiego prototypowania oraz TSR w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- "Budowa żłobka miejskiego w Nowogardzie" wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania "Remont budynku warsztatów Zespół Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach" realizowanego w ramach Projektu
więcej: Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.