To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-23
Warszawa: Usługa sprzątania w Oddziale Terenowym ARR w Kielcach
Numer ogłoszenia: 201208 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158208 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6617272, faks 22 661 73 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania w Oddziale Terenowym ARR w Kielcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibie Oddziału Terenowego ARR, mieszczącej się w Kielcach, w budynku przy ulicy Piaskowej 18 oraz sprzątanie i odśnieżanie w sezonie zimowym terenów przylegających do tegoż budynku, a także wykonywanie na rzecz Zamawiającego drobnych, bieżących napraw związanych z eksploatacją zajmowanego lokalu. 2. Powierzchnia pomieszczeń biurowych wynosi ok. 800 m2, zaś powierzchnia parkingu przed i za budynkiem, wraz ze schodami i podjazdem wynosi ok. 440 m2. Na posadzkach w pomieszczeniach biurowych zastosowano wykładzinę PCW oraz terakotę, w toaletach i pomieszczeniach socjalnych ściany częściowo wyłożone glazurą. Powierzchnia elewacji szklanej, której czyszczenie może wymagać zastosowania technik alpinistycznych wynosi ok. 141 m2. 3. W budynku, w którym świadczona będzie przedmiotowa usługa zatrudnionych jest do 40 pracowników. Lokal jest wyposażony łącznie w 8 toalet (10 muszli ustępowych, 4 pisuary, 3 bidety, 8 umywalek) oraz 3 pomieszczenia socjalne (3 zlewozmywaki i 3 umywalki). Dla użytku interesantów przeznaczona jest 1 toaleta. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usługi sprzątania opisanej w Istotnych Postanowień Umowy dalej IPU , a w szczególności w Wykazie czynności (Załącznik nr 1 do IPU) przy użyciu własnych środków, dostarczonych narzędzi i materiałów (m.in. środków czystości, detergentów, past, płynów, worków na śmieci, ręczników papierowych, papieru toaletowego, mydła w płynie, osprzętu elektrycznego itp.). 5. Drobne, bieżące naprawy związane z eksploatacją zajmowanego lokalu to w szczególności drobne nakłady, o których mowa w art. 681 Kodeksu cywilnego, za wyjątkiem malowania ścian, podłóg oraz wewnętrznej strony drzwi wejściowych, polegające na naprawach zamków, opraw oświetleniowych, armatury sanitarnej, mebli biurowych, osprzętu elektrycznego itp. oraz montażu drobnego wyposażenia pomieszczeń biurowych (np. półek, szafek, tablic informacyjnych). 6. Szczegółowy opis zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do IPU(Wykaz czynności). 7. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje wizję lokalną. Zgłoszenia chęci uczestnictwa w wizji lokalnej (max. 2 osoby ze strony wykonawcy) należy kierować do Pana Jacka Bulaka, fax. 041-368-70-49, e-mail kielce@arr.gov.pl, wraz z podaniem danych osobowych, tj. imię i nazwisko osoby, która będzie dokonywała wizji lokalnej, rodzaj i numeru dokumentu tożsamości, nazwa i adres Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego, nie później niż na 2 dni robocze przed planowanym terminem wizji lokalnej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "TOP-SERVIS" -Bąk Mirosław
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "TOP-SERVIS" -Bąk Mirosław
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TOP SERVIS Mirosław Bąk, Chorzelów 196, 39-331 Chorzelów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86400,00
Oferta z najniższą ceną: 39586,32 / Oferta z najwyższą ceną: 130393,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Usługi utrzymania czystości (sprzątanie) w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku, Oddziałach: Wejherowo, Starogard Gdański, Gdynia oraz na terenie zewnętrznym należącym do posesji Oddziału Gdynia
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem czystości w Gminie Ogrodzieniec
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- "Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i pomieszczeń biurowych Przedsiębiorstwa Usługowo-Handlowo-Produkcyjnego "LECH" Spółka z o.o. w Białymstoku"
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.