eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KońskieRoboty budowlane związane z realizacją II etapu przebudowy parteru w budynku internatu w Stąporkowie pod potrzeby placówki wielofunkcyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Końskie: Roboty budowlane związane z realizacją II etapu przebudowy parteru w budynku internatu w Stąporkowie pod potrzeby placówki wielofunkcyjnej
Numer ogłoszenia: 201226 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich, ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3728406, fax 041 3728406.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z realizacją II etapu przebudowy parteru w budynku internatu w Stąporkowie pod potrzeby placówki wielofunkcyjnej.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją II etapu przebudowy parteru w budynku internatu w Stąporkowie pod potrzeby placówki wielofunkcyjnej. Etap II przebudowy stanowią roboty budowlane (wszystkie branże zawarte w projekcie budowlanym) w pomieszczeniach części interwencyjnej i poradnictwa specjalistycznego doradztwa. Na rysunku rzut parteru są to pomieszczenia: - w części interwencyjnej: 0.1 Wiatrołap -3,1 m2 , 0.2 Hol - 42,5 m2 , 0.3 Komunikacja - 14,7 m2 , 0.4 Sala spotkań i wypoczynku - 15,14 m2 , 0.5 Pokój trzyosobowy - 22,61 m2 , 0.6 Pokój trzyosobowy - 22,61 m2 , 0.7 Aneks kuchenny - 6,12 m2, 0.8 Pralnia z suszarnią - 7,13 m2, 0.9 Łazienka 4,5 m2, 0.10 Zespół sanitarny - 4,1 m2. - w części specjalistycznego poradnictwa: 0.44 Pomieszczenie terapeuty - 10,9 m2, 0.45 Pomieszczenie psychologa/pedagoga - 8,95 m2, 0.46 Zespół sanitarny - 5,2 m2, 0.47 Zespół sanitarny - 5,2 m2, 0.48 Pomieszczenie prawnika/pracownika socjalnego - 8,47 m2, 0.49 Komunikacja - 11,3 m2. Roboty remontowe obejmują roboty: ogólnobudowlane, instalacyjne: wodnokanalizacyjne, centralnego ogrzewania, wentylacji, elektryczne. Szczegółowy zakres całości robót budowlanych związany z przebudową parteru w budynku internatu pod potrzeby placówki wielofunkcyjnej opisuje dokumentacja projektowa zawierająca: - projekt budowlany, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 PZP, 3) prowadzą działalność gospodarczą, której zakres zawiera usługi kosztorysowe 4) spełniają wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokonana oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do formularza oferty), 2) oświadczenie Wykonawcy, iż nie zachodzą względem niego określone w art. 24 ust. 1 ustawy PZP okoliczności skutkujące wykluczeniem z postępowania (załącznik nr 2 do formularza oferty), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum 3 roboty) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (dotyczy kierowników robót wszystkich branży) tj. uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego o okresie ważności zawierającym pożądany termin wykonania robót, będących przedmiotem zamówienia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.konskie.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie 26-200 Końskie ul. Staszica 2.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie 26-200 Końskie ul. Staszica 2 pok. nr 7.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.