Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-22
Łódź:
ZP/87/2014 - Usługa naprawy pomp infuzyjnych (pakiet 1-10), diagnostyki i naprawy pomp infuzyjnych (pakiet 11) oraz zakup pakietu 396 roboczogodzin serwisowych aparatury medycznej w określonym zakresie (Pakiet 12)
Numer ogłoszenia: 201231 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/87/2014 - Usługa naprawy pomp infuzyjnych (pakiet 1-10), diagnostyki i naprawy pomp infuzyjnych (pakiet 11) oraz zakup pakietu 396 roboczogodzin serwisowych aparatury medycznej w określonym zakresie (Pakiet 12).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZP/87/2014 - Usługa naprawy pomp infuzyjnych (pakiet 1-10), diagnostyki i naprawy pomp infuzyjnych (pakiet 11) oraz zakup pakietu 396 roboczogodzin serwisowych aparatury medycznej w określonym zakresie (Pakiet 12)
Pakiet 1
1.Naprawa pompy strzykawkowej typu:S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0109894/10 - 1 naprawa
2.Naprawa pompy strzykawkowej typu: S1 , produkcji: Medima o nr seryjnym: 0109902/10 - 1 naprawa
3.Naprawa pompy, typu strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0101971/07 - 1 naprawa
4.Naprawa pompy, typu strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0101970 - 1 naprawa
5.Naprawa pompy, typu: strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0101972/07 - 1 naprawa
6.Naprawa pompy, typu: strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0101976/07 - 1 naprawa
7.Naprawa pompy, typu S2- strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0105069/08 - 1 naprawa
8.Naprawa pompy, typu strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0102974/07 - 1 naprawa
9.Naprawa pompy, typu S2-strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 015077/08 - 1 naprawa
10.Naprawa pompy, typu strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0102979/07 - 1 naprawa
11.Naprawa pompy, typu S2-strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0105072/08 - 1 naprawa
12.Naprawa pompy, typu S2-strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0105091/08 - 1 naprawa
13.Naprawa pompy, typu:S2-strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0105088/08 - 1 naprawa
14.Naprawa pompy, typu: S2-strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0105075/08 - 1 naprawa
15.Naprawa pompy, typu: S1- strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0102398/07 - 1 naprawa
16.Naprawa pompy, typu: strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0101974/07 - 1 naprawa
17.Naprawa pompy, strzykawkowa typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym:0108337/10 - 1 naprawa
18.Naprawa pompy, strzykawkowa typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0101962/07 - 1 naprawa
19.Naprawa pompy, strzykawkowa Typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym 0101982/07 - 1 naprawa
20.Naprawa pompy, strzykawkowa typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0102983 - 1 naprawa
21.Naprawa pompy, strzykawkowa typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0101984/07 - 1 naprawa
22.Naprawa pompy, strzykawkowa typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0105084/08 - 1 naprawa
23.Naprawa pompy, strzykawkowa Typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0102977/07 - 1 naprawa
24.Naprawa pompy, strzykawkowa typu: S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0102986/07 - 1 naprawa
25.Naprawa pompy, strzykawkowa typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0105094/08 - 1 naprawa
26.Naprawa pompy, strzykawkowa typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0101960/07 - 1 naprawa
27.Naprawa pompy, strzykawkowa typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0105093/08 - 1 naprawa
28.Naprawa pompy, strzykawkowa typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym:0105096/08 - 1 naprawa
29.Naprawa pompy, strzykawkowa podwójna typu S1, produkcji : Medima o nr seryjnym: 0105086/08 - 1 naprawa
Pakiet 2
1.Naprawa pompy objętościowej typu: Graseby 3000, produkcji: Akme o nr seryjnym: 11006800 - 1 naprawa
2.Naprawa pompy objętościowej typu: Graseby 3000, produkcji: Akme o nr seryjnym: 11006799 - 1 naprawa
Pakiet 3
1.Naprawa pompy strzykawkowej typu: terumo TE 331, produkcji: Efmed o nr seryjnym: 2005-01044 - 1 naprawa
Pakiet 4
1.Naprawa pompy strzykawkowej typu: terumo TE 331, produkcji: Efmed o nr seryjnym: 2005-01038 - 1 naprawa
Pakiet 5
1.Naprawa pompy: strzykawkowej Typu: terumo TE 331, produkcji: Efmed o nr seryjnym: 2005-01037 - 1 naprawa
Pakiet 6
1.Naprawa pompy strzykawkowej typu: terumo TE 331, produkcji: Ef Med o nr seryjnym: 2005-010193 - 1 naprawa
Pakiet 7
1.Naprawa pompy strzykawkowej typu: Pilot C, produkcji: Fresenius o nr seryjnym: 18485345 - 1 naprawa
Pakiet 8
1.Naprawa pompy strzykawkowej typu: Pilot C, produkcji: Fresenius o nr seryjnym: 18308536 - 1 naprawa
Pakiet 9
1.Naprawa pompy strzykawkowej typu: pilot A2, produkcji:Fresenius o nr seryjnym: 18485204 - 1 naprawa
Pakiet 10
1.Naprawa pompy strzykawkowej Typu: pilot C, produkcji:Fresenius o nr seryjnym: 18308536 - 1 naprawa
Pakiet 11
1. Diagnostyka i naprawa pomp produkcji B. Braun - 32 diagnostyki
Pakiet 12
1. Ryczałtowy koszt roboczogodziny - usługa serwisowa w zakresie aparatury medycznej (starszego typu) - 396 roboczogodzin.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zm.) - do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu diagnostyki wraz z naprawą sprzętu medycznego tożsamego z przedmiotem zamówienia i udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany terminu obowiązywania umowy;
2.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
3.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
4.zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- Usługa wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego na rzecz "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o."
- Świadczenie usług serwisowych i napraw urządzeń i oprogramowania firmy GETINGE użytkowanych w Sterylizatorni Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.