eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/87/2014 - Usługa naprawy pomp infuzyjnych (pakiet 1-10), diagnostyki i naprawy pomp infuzyjnych (pakiet 11) oraz zakup pakietu 396 roboczogodzin serwisowych aparatury medycznej w określonym zakresie (Pakiet 12)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-22

Łódź:
ZP/87/2014 - Usługa naprawy pomp infuzyjnych (pakiet 1-10), diagnostyki i naprawy pomp infuzyjnych (pakiet 11) oraz zakup pakietu 396 roboczogodzin serwisowych aparatury medycznej w określonym zakresie (Pakiet 12)

Numer ogłoszenia: 201231 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/87/2014 - Usługa naprawy pomp infuzyjnych (pakiet 1-10), diagnostyki i naprawy pomp infuzyjnych (pakiet 11) oraz zakup pakietu 396 roboczogodzin serwisowych aparatury medycznej w określonym zakresie (Pakiet 12).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZP/87/2014 - Usługa naprawy pomp infuzyjnych (pakiet 1-10), diagnostyki i naprawy pomp infuzyjnych (pakiet 11) oraz zakup pakietu 396 roboczogodzin serwisowych aparatury medycznej w określonym zakresie (Pakiet 12)
Pakiet 1
1.Naprawa pompy strzykawkowej typu:S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0109894/10 - 1 naprawa
2.Naprawa pompy strzykawkowej typu: S1 , produkcji: Medima o nr seryjnym: 0109902/10 - 1 naprawa
3.Naprawa pompy, typu strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0101971/07 - 1 naprawa
4.Naprawa pompy, typu strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0101970 - 1 naprawa
5.Naprawa pompy, typu: strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0101972/07 - 1 naprawa
6.Naprawa pompy, typu: strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0101976/07 - 1 naprawa
7.Naprawa pompy, typu S2- strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0105069/08 - 1 naprawa
8.Naprawa pompy, typu strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0102974/07 - 1 naprawa
9.Naprawa pompy, typu S2-strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 015077/08 - 1 naprawa
10.Naprawa pompy, typu strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0102979/07 - 1 naprawa
11.Naprawa pompy, typu S2-strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0105072/08 - 1 naprawa
12.Naprawa pompy, typu S2-strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0105091/08 - 1 naprawa
13.Naprawa pompy, typu:S2-strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0105088/08 - 1 naprawa
14.Naprawa pompy, typu: S2-strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0105075/08 - 1 naprawa
15.Naprawa pompy, typu: S1- strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0102398/07 - 1 naprawa
16.Naprawa pompy, typu: strzykawkowa, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0101974/07 - 1 naprawa
17.Naprawa pompy, strzykawkowa typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym:0108337/10 - 1 naprawa
18.Naprawa pompy, strzykawkowa typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0101962/07 - 1 naprawa
19.Naprawa pompy, strzykawkowa Typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym 0101982/07 - 1 naprawa
20.Naprawa pompy, strzykawkowa typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0102983 - 1 naprawa
21.Naprawa pompy, strzykawkowa typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0101984/07 - 1 naprawa
22.Naprawa pompy, strzykawkowa typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0105084/08 - 1 naprawa
23.Naprawa pompy, strzykawkowa Typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0102977/07 - 1 naprawa
24.Naprawa pompy, strzykawkowa typu: S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0102986/07 - 1 naprawa
25.Naprawa pompy, strzykawkowa typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0105094/08 - 1 naprawa
26.Naprawa pompy, strzykawkowa typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0101960/07 - 1 naprawa
27.Naprawa pompy, strzykawkowa typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym: 0105093/08 - 1 naprawa
28.Naprawa pompy, strzykawkowa typu S1, produkcji: Medima o nr seryjnym:0105096/08 - 1 naprawa
29.Naprawa pompy, strzykawkowa podwójna typu S1, produkcji : Medima o nr seryjnym: 0105086/08 - 1 naprawa
Pakiet 2
1.Naprawa pompy objętościowej typu: Graseby 3000, produkcji: Akme o nr seryjnym: 11006800 - 1 naprawa
2.Naprawa pompy objętościowej typu: Graseby 3000, produkcji: Akme o nr seryjnym: 11006799 - 1 naprawa
Pakiet 3
1.Naprawa pompy strzykawkowej typu: terumo TE 331, produkcji: Efmed o nr seryjnym: 2005-01044 - 1 naprawa
Pakiet 4
1.Naprawa pompy strzykawkowej typu: terumo TE 331, produkcji: Efmed o nr seryjnym: 2005-01038 - 1 naprawa
Pakiet 5
1.Naprawa pompy: strzykawkowej Typu: terumo TE 331, produkcji: Efmed o nr seryjnym: 2005-01037 - 1 naprawa
Pakiet 6
1.Naprawa pompy strzykawkowej typu: terumo TE 331, produkcji: Ef Med o nr seryjnym: 2005-010193 - 1 naprawa
Pakiet 7
1.Naprawa pompy strzykawkowej typu: Pilot C, produkcji: Fresenius o nr seryjnym: 18485345 - 1 naprawa
Pakiet 8
1.Naprawa pompy strzykawkowej typu: Pilot C, produkcji: Fresenius o nr seryjnym: 18308536 - 1 naprawa
Pakiet 9
1.Naprawa pompy strzykawkowej typu: pilot A2, produkcji:Fresenius o nr seryjnym: 18485204 - 1 naprawa
Pakiet 10
1.Naprawa pompy strzykawkowej Typu: pilot C, produkcji:Fresenius o nr seryjnym: 18308536 - 1 naprawa
Pakiet 11
1. Diagnostyka i naprawa pomp produkcji B. Braun - 32 diagnostyki
Pakiet 12
1. Ryczałtowy koszt roboczogodziny - usługa serwisowa w zakresie aparatury medycznej (starszego typu) - 396 roboczogodzin.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zm.) - do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu diagnostyki wraz z naprawą sprzętu medycznego tożsamego z przedmiotem zamówienia i udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany terminu obowiązywania umowy;
2.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
3.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
4.zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.