To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-23
Mysłowice: Zakup usług pozostałych - usługi gastronomiczne i usługi hotelarskie dla zawodniczek, zawodników, przedstawicieli FIVB oraz sędziów neutralnych i lokalnych podczas rozgrywek FIVB Beach Volleyball Under 23 World Championships 2013
Numer ogłoszenia: 201244 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197114 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. ks. N. Bończyka 32z, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3171802, faks 032 2221173.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług pozostałych - usługi gastronomiczne i usługi hotelarskie dla zawodniczek, zawodników, przedstawicieli FIVB oraz sędziów neutralnych i lokalnych podczas rozgrywek FIVB Beach Volleyball Under 23 World Championships 2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia został ustalony na podstawie zapisów pkt. 6.3.3 oraz 6.7.2 umowy o zawody Kobiet i Mężczyzn w 2013 roku zawartej w dniu 5 kwietnia 2013 roku pomiędzy trzema podmiotami, tj. Międzynarodową Federacją Piłki Siatkowej i Polskim Związkiem Piłki Siatkowej jako jedną ze stron oraz Miastem Mysłowice jako drugą ze stron, dotyczącej organizacji i warunków marketingowych zawodów FIVB Beach Volleyball Under 23 World Championships 2013. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi hotelarskie i gastronomiczne świadczone dla osób uczestniczących w turnieju FIVB Beach Volleyball Under 23 World Championships 2013 organizowanym w Mysłowicach w dniach od 6 czerwca 2013 do 9 czerwca 2013 roku, tj. dla zawodniczek, zawodników, przedstawicieli FIVB oraz sędziów neutralnych i lokalnych, którzy muszą być zakwaterowani w hotelu innym niż pozostali uczestnicy turnieju. Wszyscy uczestnicy muszą być zakwaterowani w hotelu o min. kategorii tzw. 4 gwiazdkowym, usytuowanym w odległości nie większej niż 15 minutowego spaceru bądź maksymalnie 30 minutowej jazdy samochodem od miejsca zakwaterowania do miejsca rozgrywanych zawodów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HOTELE DIAMENT S.A., ul. Cisowa 4, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71240,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76455,00
Oferta z najniższą ceną: 76455,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76455,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68). Na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej uPzp) Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi hotelarskie i gastronomiczne świadczone dla osób uczestniczących w turnieju FIVB Beach Volleyball Under 23 World Championships 2013 organizowanym w Mysłowicach w dniach od 6 czerwca 2013 do 9 czerwca 2013 roku, tj. dla zawodniczek, zawodników, przedstawicieli FIVB oraz sędziów neutralnych i lokalnych, którzy muszą być zakwaterowani w hotelu innym niż pozostali uczestnicy turnieju. Wszyscy uczestnicy muszą być zakwaterowani w hotelu o min. kategorii tzw. 4 gwiazdkowym, usytuowanym w odległości nie większej niż 15 minutowego spaceru bądź maksymalnie 30 minutowej jazdy samochodem od miejsca zakwaterowania do miejsca rozgrywanych zawodów. Wobec powyższego do niniejszego postępowania znajduje zastosowanie art. 5 ust. 1a pkt 1 uPzp, ponieważ przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich, o kodzie CPV 55100000-1 oraz restauracyjnych o kodzie CPV 55300000-3. Przedmiotem umowy jest zabezpieczenie miejsc noclegowych wraz z wyżywieniem dla ok. 150 osób, tj. dla zawodniczek, zawodników, przedstawicieli FIVB oraz sędziów neutralnych i lokalnych turnieju FIVB Beach Volleyball Under 23 World Championships 2013 organizowanego od dnia 6 czerwca 2013 do dnia 9 czerwca 2013 roku, w różnej ilości w poszczególnych dniach. Uzasadnienie wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki: 1) w związku z udziałem w turnieju uczestników zarówno z Polski jak i z zagranicy Zamawiający - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mysłowicach przeprowadził rozeznanie rynku hotelowego w pobliżu rozgrywanych zawodów, celem wygenerowania niższych kosztów za transport ponoszony przez organizatora zawodów; 2) Zamawiający dokonał analizy rynku na kompleksową obsługę ww. zadania poprzez wysłanie zapytań ofertowych do trzech podmiotów, które spełniałyby wymagania związane z przedmiotem zamówienia, tj. do: - Qubus Hotel Prestige z siedzibą w Katowicach, 40-007 Katowice ul. Uniwersytecka 13, - Novotel Katowice Centrum z siedzibą w Katowicach, 40-202 Katowice, Al. Roździeńskiego 16, - Hotele Diament S.A., ul. Cisowa 4, 41-800 Zabrze, zarządzająca hotelami: Park Hotel Diament Katowice z siedzibą w Katowicach, 40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 37 oraz Hotel Diament Plaza Katowice z siedzibą w Katowicach, 40-012 Katowice, ul. Dworcowa 9; 3) w wyniku rozeznania rynku w ocenie Zamawiającego, na podstawie wytycznych stawianych przez Międzynarodową Federacją Piłki Siatkowej i Polski Związek Piłki Siatkowej w zakresie kompleksowej obsługi uczestników zawodów tej rangi, w terminie i na określonych warunkach Hotele Diament S.A., ul. Cisowa 4, 41-800 Zabrze zarządzająca hotelami: Park Hotel Diament Katowice z siedzibą w Katowicach, 40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 37 oraz Hotel Diament Plaza Katowice z siedzibą w Katowicach, 40-012 Katowice, ul. Dworcowa 9, spełnia wymagania związane z zakwaterowaniem oraz wyżywieniem osób uczestniczących w turnieju. Przedmiotowy wykonawca spełnia warunki postawione przez Zamawiającego, w szczególności w zakresie zakwaterowania, tj.: - sędziów neutralnych i lokalnych zawodów w ilości ok. 14 osób, w pokojach dwu osobowych, w hotelu innym niż zawodnicy i przedstawiciele FIVB, - przedstawicieli FIVB w liczbie około 5 osób w apartamentach i pokojach jedno osobowych, - zawodników od ok. 70 do ok. 130 osób w pokojach dwu osobowych, położonych w centrum Katowic. Hotele zapewniają wysoką jakość świadczonych usług zarówno pod względem hotelowym jak i gastronomicznym; 4) Hotele Diament S.A., ul. Cisowa 4, 41-800 Zabrze zarządzająca hotelami: Park Hotel Diament Katowice z siedzibą w Katowicach, 40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 37; oraz Hotel Diament Plaza Katowice z siedzibą w Katowicach, 40-012 Katowice, ul. Dworcowa 9, dysponuje bazą hotelową usytuowaną w korzystnych miejscach dla wszystkich uczestników turnieju, tj. zawodniczek, zawodników, przedstawicieli FIVB, oraz sędziów neutralnych i lokalnych w szczególności ze względu na to, że są to nowoczesne, klimatyzowane hotele położone w centrum miasta Katowice, przy autostradzie A4 oraz w sąsiedztwie autostrady A1 i drogi krajowej S86. oraz w pobliżu dworca PKP. Doskonała lokalizacja hoteli umożliwia łatwy dojazd z kierunków Kraków, Wrocław, Warszawa, a także lotnisk Pyrzowice oraz Balice. Jako przestronne i nowoczesne obiekty spełniają wymagania zarówno uczestników zawodów jak i Międzynarodowej Federacji Piłki Siatkowej oraz Polskiego Związkiem Piłki Siatkowej; 5) hotele dysponują strzeżonym parkingiem, z przeznaczeniem dla uczestników turnieju; 6) hotele dysponują łączem internetowym, w każdym pokoju, z którego bezpłatnie mogą korzystać uczestnicy turnieju. Ponadto na podstawie dokonanego rozeznania rynku przeprowadzonego z należytą starannością stwierdzono, mając na uwadze obiektywne i uzasadnione okoliczności, że w praktyce nie ma możliwości udzielenia danego zamówienia w innym trybie niż zamówienie z wolnej ręki gdyż udzielenie zamówienia w trybach przetargowych oraz negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego oraz licytacji elektronicznej, a także zapytania o cenę, mogłoby wywołać określone, negatywne de facto skutki zarówno dla Zamawiającego jak i wykonawcy. W tym przypadku mamy do czynienia właśnie z taką wyjątkową sytuacją. Wybór przez Zamawiającego trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 w zw. z art. 5 ust. 1 pkt 1a ustawy Prawo zamówień publicznych podyktowany jest w szczególności tym, iż: - Zamawiający posiada pełne rozeznanie stanu bazy hotelowej, zlokalizowanej w pobliżu miejsca rozgrywanego turnieju, mając w szczególności na uwadze sposób zakwaterowania uczestników turnieju, - wybór wykonawcy przy zastosowaniu innego trybu niż zamówienie z wolnej ręki wiązałby się z poniesieniem przez Zamawiającego dodatkowych kosztów związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania oraz ewentualnym postępowaniem odwoławczym, - wybór wykonawcy poprzez zastosowanie trybu konkurencyjnego mógłby skutkować poniesieniem znacznych kosztów związanych z wyższymi cenami za usługi hotelarskie poza miastem Katowice, a jednocześnie nie spełniających wymogów Zamawiającego dotyczących usytuowania Hoteli w odpowiedniej odległości od miejsca zawodów, - przeprowadzenie postępowania w innym trybie np. przetargowym mogłoby doprowadzić do złożenia ofert przez wykonawców, którzy nie dysponują infrastrukturą w pełni odpowiadającą specyficznym wymaganiom związanym z organizacją tego typu przedsięwzięcia, - inna lokalizacja świadczenia usług wiązałaby się ze znacznymi utrudnieniami komunikacyjnymi, potrzebą zapewnienia większej ilości czasu potrzebnego na dotarcie uczestników na zawody oraz większymi kosztami poniesionymi przez Zamawiającego na organizację dowozów takiej dużej ilości osób. Ponadto zastosowanie trybu z wolnej ręki umożliwi Zamawiającemu: - negocjowanie warunków umownych ze sprawdzonym i rzetelnym wykonawcom, który spowoduje, że przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w sposób rzetelny, a jednocześnie dokonanie wydatków nastąpi w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań, - wynegocjowanie możliwie najkorzystniejszych warunków organizacyjnych. Ma to szczególne znaczenie zwłaszcza w sytuacji, gdy Zamawiający nie ma ostatecznie potwierdzonej na dzień wszczęcia postępowania liczby uczestników turnieju, a także nie potrafi jednoznacznie podać zmieniającej się liczby uczestników imprezy w każdym dniu rozgrywek, co nie jest bez wpływu na sporządzenie kalkulacji i przedstawienie oferty, Zamawiający dopiero z chwilą rozpoczęcia turnieju będzie dysponował faktyczną ilością osób uczestniczących w organizowanej imprezie. W związku z powyższym wybór innego trybu może doprowadzić do naruszenia zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, tj. zwiększenia kosztów poprzez konieczność dowożenia uczestników z miejsca zakwaterowania położonych w dalszej odległości od miejsca organizowanego turnieju. Z powyższych względów na podstawie art. 5 ust. 1a pkt 1 uPzp uzasadnione jest powierzenie wykonania usługi wykonawcy wskazanym w niniejszym ogłoszeniu
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta w Mysłowicach.
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Dostawa nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 80, 120, 140 i 240 litrów
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH NA POTRZEBY POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W MYSŁOWICACH W 2025 ROKU
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Świadczenie usług rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych, kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie dla delegatów Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.