Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-06
Piła: Dostawa artykułów biurowych i materiałów papierniczych
Numer ogłoszenia: 20124 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, faks 067 2109332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów papierniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Starostwa Powiatowego w Pile artykułów biurowych i materiałów papierniczych. Orientacyjne ilości zamawianego asortymentu zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Załącznik ten składa się z dwóch części - osobno dla każdej części zamówienia. Ponadto podział każdej części zamówienia w tym załączniku wynika z dwóch źródeł finansowania - z budżetu Starostwa Powiatowego w Pile i Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2.1. Zamawiający rozdziela przedmiot zamówienia na dwie części. 2.2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia. 2.3. Opis części zamówienia - według załącznika nr 4 do SIWZ: I część - artykuły biurowe - szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr A1, załącznik nr A2; II część - materiały papiernicze- szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr B1, załącznik nr B2. 3. Podane w załączniku nr 4 niektóre artykuły biurowe i materiały papiernicze dotyczą konkretnych marek. Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów biurowych i materiałów papierniczych -równoważnych. Równoważne - nie gorszej jakości i spełniające wymagania względem parametrów określonych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wykazać, że oferowane artykuły biurowe i materiały papiernicze spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, wpisując markę danego artykułu i materiału na załączonym formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku zaoferowania produktu nie spełniającego wymagań określonych w SIWZ, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. 4. Materiały dostarczane będą każdorazowo na podstawie i zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość składania zamówień faksem lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione materiały, nie później niż w okresie 3 dni od dnia otrzymania zamówienia Materiały będą dostarczane transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. 5. Warunki płatności: 14 dni licząc od dnia poprawnie złożonej faktury. 6. Gwarancja - dostarczane materiały winne być objęte gwarancją..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.73.20 - Dyskietki 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym względzie udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, na łączną wartość co najmniej 50 000 złotych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy- Prawo zamówień publicznych. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 7 SIWZ, potwierdzą ich spełnianie. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę: 1. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy do terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ- Doświadczenie Wykonawcy, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 6 ppkt 2 SIWZ. Do informacji Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. 4. Kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Pozostałe dokumenty, które należy załączyć do oferty: 4. Wypełniony formularz Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wypełniony formularz cenowy, w przypadku części pierwszej zamówienia - załącznik nr 3 A1 i A2, w przypadku części drugiej zamówienia - załącznik nr 3 B1 i B2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile
Al. Niepodległości 37
64-920 Piła
pokój 304.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część - artykuły biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Starostwa Powiatowego w Pile artykułów biurowych i materiałów papierniczych. Opis części zamówienia - według załącznika nr 4 do SIWZ: I część - artykuły biurowe -szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr A1, załącznik nr A2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.23.40.00-8, 30.23.72.50-6, 30.23.73.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część - materiały papiernicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Starostwa Powiatowego w Pile artykułów biurowych i materiałów papierniczych. Opis części zamówienia - według załącznika nr 4 do SIWZ: II część - materiały papiernicze - szczegółowy zakres zamówienia określają: załącznik nr B1, załącznik nr B2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00-2, 30.19.90.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Dostawy warzyw i owoców mrożonych
- Koszenie poboczy przy drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2025 roku
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż mebli do segmentu F budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- Bezpieczny sprzęt medyczny do przygotowywania i podawania farmaceutyków
- ZAKUP SYSTEMU DO KOMPUTEROWO WSPOMAGANEJ ANALIZY NASIENIA
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- DOSTAWA PUDEŁ ARCHIWIZACYJNYCH I TECZEK WIĄZANYCH TEKTUROWYCH
- Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu komputerowego
- Dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywne dostawy art. biurowych, papieru, baterii i materiałów informatycznych
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.