To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-29
Aleksandrów Łódzki: Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych i wycen nieruchomości na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki
Numer ogłoszenia: 20126 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2862 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, faks 042 7121780.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych i wycen nieruchomości na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług geodezyjno-kartograficznych / wykonywanie wycen nieruchomości na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki. 2. Zakres usług będących przedmiotem poszczególnych części zamówienia obejmuje: 2.1 Część zamówienia 1: geodezyjne wyznaczenie - wznowienie punktów granicznych nieruchomości, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 520 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Planowana ilość zleceń: 30. W ramach wynagrodzenia za pojedyncze zlecenia Wykonawca we własnym zakresie zobowiązuje się do: a) wznowienia wskazanych przez Zamawiającego punktów granicznych nieruchomości według jej stanu prawnego lub danych pozyskanych z aktualnej ewidencji gruntów, b) zamarkowania ich na gruncie palami drewnianymi, c) sporządzenia protokołu wyznaczenia punktów granicznych gruntów i przekazanie go Zamawiającemu, d) okazywania na gruncie wznowionych punktów załamania granic Zamawiającemu, właścicielowi wyznaczonej nieruchomości lub wskazanej przez Zamawiającego osobie. e) każdorazowego wykonania usług będących przedmiotem zlecenia w terminie 30 lub 45 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego. 2.2 Część zamówienia 2: mapy sytuacyjne z projektem podziału nieruchomości, zgodnie z art. 92-100 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 1774 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Planowana ilość zleceń: 25. W ramach wynagrodzenia za pojedyncze zlecenia Wykonawca we własnym zakresie zobowiązuje się do: a) sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu wstępnego projektu podziału nieruchomości wraz z obliczeniem powierzchni projektowanych działek w celu wydania postanowienia o podziale nieruchomości, a następnie wykonanie 6 egz. map z projektem podziału nieruchomości (zaewidencjonowanych w Starostwie Powiatowym w Zgierzu) wraz z uwierzytelnionymi przez Wykonawcę badaniami ksiąg wieczystych dzielonej nieruchomości, w terminie 90 lub 95 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego, b) wyznaczenia zatwierdzonego podziału w terenie (paliki drewniane) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i okazania wyznaczonych punktów właścicielowi lub wskazanej przez Zamawiającego osobie. 2.3 Część zamówienia 3: wycena nieruchomości gruntowych dla potrzeb ustalenia opłaty planistycznej, o której mowa w art. 36 i 37 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 199 z późn. zm.) zgodnie z wymogami Działu IV ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 1774 z późn. zm.). Planowana ilość zleceń: 15. W ramach wynagrodzenia za pojedyncze zlecenia Wykonawca we własnym zakresie zobowiązuje się do: a) skompletowania dokumentacji niezbędnej do wykonania wyceny (map, wypisów, danych ksiąg wieczystych itp.), b) sporządzenia w 2 egz. operatu szacunkowego w terminie 30 lub 45 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego, c) uczestnictwa w postępowaniach odwoławczych związanych z wykonaną wyceną. 2.4 Część zamówienia 4: wycena lokali mieszkalnych wraz z określeniem udziałów w nieruchomościach, zgodnie z ustawą z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 1892), wymogami Działu IV ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 1774 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Planowana ilość zleceń: 35. W ramach wynagrodzenia za pojedyncze zlecenia Wykonawca we własnym zakresie zobowiązuje się do: a) skompletowania dokumentacji niezbędnej do wykonania wyceny (map, wypisów, danych ksiąg wieczystych itp.), b) sporządzenia w 2 egz. operatu szacunkowego w terminie 30 lub 45 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego, c) uczestnictwa w postępowaniach odwoławczych związanych z wykonaną wyceną. 2.5 Część zamówienia 5: wycena nieruchomości gruntowych zabudowanych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 1774 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Planowana ilość zleceń: 15. W ramach wynagrodzenia za pojedyncze zlecenia Wykonawca we własnym zakresie zobowiązuje się do: a) skompletowania dokumentacji niezbędnej do wykonania wyceny (map, wypisów, danych ksiąg wieczystych itp.), b) sporządzenia w 2 egz. operatu szacunkowego w terminie 30 lub 45 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego, c) uczestnictwa w postępowaniach odwoławczych związanych z wykonaną wyceną. 2.6 Część zamówienia 6: wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 1774 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Planowana ilość zleceń: 90. W ramach wynagrodzenia za pojedyncze zlecenia Wykonawca we własnym zakresie zobowiązuje się do: a) skompletowania dokumentacji niezbędnej do wykonania wyceny (map, wypisów, danych ksiąg wieczystych itp.), b) sporządzenia w 2 egz. operatu szacunkowego w terminie 30 lub 45 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego, c) uczestnictwa w postępowaniach odwoławczych związanych z wykonaną wyceną. 2.7 Cześć zamówienia 7: wycena wartości nieruchomości gruntowych oraz prawa użytkowania wieczystego niezbędna do ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności lub do ustalenia należności z tytułu sprzedaży nieruchomości jej użytkownikowi wieczystemu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 83 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 1774 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Planowana ilość zleceń: 60. W ramach wynagrodzenia za pojedyncze zlecenia Wykonawca we własnym zakresie zobowiązuje się do: a) skompletowania dokumentacji niezbędnej do wykonania wyceny (map, wypisów, danych ksiąg wieczystych itp.), b) sporządzenia w 2 egz. operatu szacunkowego w terminie 30 lub 45 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia od Zamawiającego, c) uczestnictwa w postępowaniach odwoławczych związanych z wykonaną wyceną. 3. Zamawiający określił szacunkowo ilość zleceń stanowiących przedmiot umowy. Ilość ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu utraconych korzyści. 4. Wykonawca przystąpi do wykonania każdej z usług stanowiących przedmiot zamówienia na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego, które będzie określało ich rodzaj i ilość. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania otrzymanego zlecenia w terminie wskazanym w ust. 2, odnoszącym się do określonego rodzaju zlecenia. Terminem wykonania zlecenia jest dzień podpisania przez obie strony protokołu odbioru. Termin wykonania zlecenia stanowi jedno z kryteriów oceny oferty, określonych szczegółowo w rozdziale XIV SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany będzie odebrać wystawione zlecenie w terminie 3 dni od zawiadomienia go (drogą telefoniczną, elektroniczną lub faksem) o wystawieniu zlecenia. Jeśli w tym terminie Wykonawca z przyczyn nieusprawiedliwionych nie zgłosi się po odbiór zlecenia, zlecenie uznaje się za dostarczone po wysłaniu go następnego dnia (tj. w 4-tym dniu od zawiadomienia o wystawieniu) do Wykonawcy drogą elektroniczną lub faksem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Geodezyjne wyznaczenie - wznowienie punktów granicznych nieruchomości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowa GEO-TRAX, ul. Urzędnicza 42/52, 91-304 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24423,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27000,00
Oferta z najniższą ceną: 25830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41400,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Mapy sytuacyjne z projektem podziału nieruchomości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Usług Geodezyjnych i Kartograficznych GEO-ALEX, W. Kasprzyk, B. Ziąbka, ul. Konopnickiej 17, 95-070 Aleksandrów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40705,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36285,00
Oferta z najniższą ceną: 36285,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56887,50
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Wycena nieruchomości gruntowych dla potrzeb ustalenia opłaty planistycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANUSZ OLESIK Kasjan Nieruchomości-Finanse
jakie przetargi wygrała firma
JANUSZ OLESIK Kasjan Nieruchomości-Finanse
- KASJAN Nieruchomości-Finanse, ul. Kasprzaka 7/9 bud. C, 91-078 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4885,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4275,00
Oferta z najniższą ceną: 4275,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18265,50
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Wycena lokali mieszkalnych wraz z określeniem udziałów w nieruchomościach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANUSZ OLESIK Kasjan Nieruchomości-Finanse
jakie przetargi wygrała firma
JANUSZ OLESIK Kasjan Nieruchomości-Finanse
- KASJAN Nieruchomości-Finanse, ul. Kasprzaka 7/9 bud. C, 91-078 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8141,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8750,00
Oferta z najniższą ceną: 8750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17500,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Wycena nieruchomości gruntowych zabudowanych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANUSZ OLESIK Kasjan Nieruchomości-Finanse
jakie przetargi wygrała firma
JANUSZ OLESIK Kasjan Nieruchomości-Finanse
- KASJAN Nieruchomości-Finanse, ul. Kasprzaka 7/9 bud. C, 91-078 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8141,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6945,00
Oferta z najniższą ceną: 6945,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANUSZ OLESIK Kasjan Nieruchomości-Finanse
jakie przetargi wygrała firma
JANUSZ OLESIK Kasjan Nieruchomości-Finanse
- KASJAN Nieruchomości-Finanse, ul. Kasprzaka 7/9 bud. C, 91-078 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24423,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18720,00
Oferta z najniższą ceną: 18720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46494,00
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Wycena wartości nieruchomości gruntowych oraz prawa użytkowania wieczystego niezbędna do ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności lub do ustalenia należności z tytułu sprzedaży nieruchomości jej użytkownikowi wieczystemu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANUSZ OLESIK Kasjan Nieruchomości-Finanse
jakie przetargi wygrała firma
JANUSZ OLESIK Kasjan Nieruchomości-Finanse
- KASJAN Nieruchomości-Finanse, ul. Kasprzaka 7/9 bud. C, 91-078 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16282,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13680,00
Oferta z najniższą ceną: 13680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30000,00
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz projektów koncepcyjnych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Czerwonak wzdłuż rzeki Warty
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- "Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej oraz kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej w Legnicy"-Powtórka II
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
- Wykonanie operatów geodezyjnych -wykazów synchronizacyjnych wraz z mapą sytuacyjną dla celów prawnych
- Wyk. dok. proj.-koszt. wraz z uzysk.dec.o pozwol. na bud. pn.: "Przebud. drogi ul. św. Rocha, ul. Kościelnej w Werblini wraz z odwodn. drogi, przebud. instal. wod. oraz przebud. instal. oświetl. drog.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.