eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceOdcinkowa stabilizacja brzegów i wykonanie ubezpieczeń brzegów potoku Glinianego w km 0 +550 - 1 + 350 w miejscowości Istebna, woj. śląskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Gliwice: Odcinkowa stabilizacja brzegów i wykonanie ubezpieczeń brzegów potoku Glinianego w km 0 +550 - 1 + 350 w miejscowości Istebna, woj. śląskie
Numer ogłoszenia: 201279 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach , ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 7774926, faks 032 7774999.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rzgw.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja rządowa niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odcinkowa stabilizacja brzegów i wykonanie ubezpieczeń brzegów potoku Glinianego w km 0 +550 - 1 + 350 w miejscowości Istebna, woj. śląskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odcinkowa stabilizacja brzegów i wykonanie ubezpieczeń brzegów potoku Glinianego w km 0 +550 - 1 + 350 w miejscowości Istebna. Prace obejmują m.innymi: 1) roboty ziemne w korycie potoku: - wykopy 3 412m3; - nasypy 3 398 m3; 2) roboty umocnieniowe: - opaska brzegowa z koszy siatkowo-kamiennych 482 m3; - opaska brzegowa z narzutu kamiennego nadwodnego 895 m3; - opaska brzegowa betonowa 24 m. Zakres robót został szczegółowo określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45.24.33.00 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy; 2) posiadają doświadczenie w wykonywaniu robót związanych z regulacją rzek i potoków, potwierdzone należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3-ch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; 3) dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi stosowne kwalifikacje (uprawnienia) do kierowania robotami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia oraz legitymującymi się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełniana na podstawie dokumentów zawartych w ofercie, zgodnie z wymaganiami określonym w specyfikacji. Niespełnienie tych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy lub odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca zobowiązany jest do złożenia w materiałach ofertowych dokumentów, o których mowa w punktach poniżej. Dokumenty wymienione w p.3 należy składać w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, zaś pozostałe dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy składającego ofertę - dotyczy sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wymienione w dokumencie określonym w pkt. 2. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3-ch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 3. - z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty zostały wykonane należycie (np. referencji). 5) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą kierować robotami oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - wg załącznika nr 4; - z załączeniem dokumentów stwierdzających, że posiadają one uprawnienia do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia oraz stosownych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 6) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego: 44-100 Gliwice, ul. Sienkiewicza 2 - Wydział Zamówień Publicznych - pok. 210..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego:44-100 Gliwice, ul Sienkiewicza 2 - sekretariat - pok. 207..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.