Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-19
Zawiercie: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (pakiet (część) I) oraz 1 szt. cyfrowego urządzenia powielająco - drukująco - skanującego (pakiet (część) II) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 201281 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (pakiet (część) I) oraz 1 szt. cyfrowego urządzenia powielająco - drukująco - skanującego (pakiet (część) II) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (pakiet (część) I) oraz 1 szt. cyfrowego urządzenia powielająco - drukująco - skanującego (pakiet (część) II) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu. PAKIET (CZĘŚĆ) I: - PODPAKIET I: X Zestaw komputerowy (19 sztuk) w konfiguracji nie gorszej niż: Lp. Podzespół Parametry/wymagania minimalne 1) Procesor Procesor musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik co najmniej 2926 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi być opublikowany na stronie http://www.cpubenchmark.net/) na dzień 19.09.2012 r. (w załączeniu SIWZ wydruk ze strony z tej daty). 2) Płyta główna Obsługa procesora jak wyżej Chipset dostosowany do oferowanego procesora, 1 slot PCI-Express x16, 3 x slot PCI-E 1x 2 złącza DIMM, obsługa do 4096 mB pamięci RAM, kontroler SATA II (dla min. 3 urządzeń) Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, Wbudowana karta sieciowa 10/100/1000Mbit/s, Ethernet RJ 45,1x HDMI, min. 8 x USB w tym min. 2 z przodu obudowy; wymagana ilość portów nie może być uzyskana poprzez stosowanie przejściówek lub kart PCI 3) Karta graficzna Zintegrowana, z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci w obrębie pamięci systemowej ze wsparciem dla DirectX 10, API i OpenGL 2.0, 4) Dysk twardy Pojemność: min. 500 GB 5) Pamięć RAM Pojemność pamięci: 4096 MB 6) Klawiatura Klawiatura USB w układzie polski programisty 7) Mysz Mysz laserowa USB z sześcioma klawiszami oraz rolką (scroll) min 1000dpi 8) Napęd optyczny Odczyt DVD-ROM - 16 x Odczyt CD-ROM - 48 x 9) Obudowa Typ obudowy: midi Tower Moc zasilacza: max 300 W 10) Oprogramowanie systemowe Microsoft Windows 7 Professional 64-bit PL lub równoważne. Dołączony nośnik z oprogramowaniem 11) Dołączone wyposażenie Czytnik kart pamięci 19-in-1 12) Inne Niezbędne sterowniki i oprogramowanie na płycie CD/ DVD. - Microsoft Windows 7 Professional 64-bit PL lub równoważny - Deklaracja CE (należy załączyć przy dostawie dokument potwierdzający spełnienie wymogu) 13) Gwarancja 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego Naprawa zakupionego towaru powinna być dokonana w terminie dwóch dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki). Gwarancja producenta komputera. W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy musi pozostać u Zamawiającego. X Laptop (1 sztuka) w konfiguracji nie gorszej niż: LP. Podzespół Parametry/wymagania minimalne 1. Procesor Procesor o wydajności nie gorszej niż 3864 pkt. w teście Passmark http://www.cpubenchmark.net na dzień 19.09.2012 r. (w załączeniu SIWZ wydruk ze strony z tej daty). 2. Karta graficzna Zintegrowana z możliwością dynamicznego przydzielenia do min. 512 MB, ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 10.0, Shader 4.0. 3. Dysk twardy Pojemność: min. 500 GB 4. Pamięć RAM 4 GB z możliwością rozbudowy do 8GB 5. Wyświetlacz: 15,6 cali HD LED 6. Sieć: Karta sieciowa 10/100/1000 Mbps Gigabit Ethernet Karta WiFi 802.11b/g 7. Napędy: Wbudowany napęd DVD+/-RW/RAM 8. Bezpieczeństwo Czytnik linii papilarnych z oprogramowaniem Złącze typu Kensington Lock 9. Łączność bezprzewodowa Wireless LAN 802.11a/ b/g/n z dedykowanym przełącznikiem umożliwiający włączenie/wyłączenie łączności bezprzewodowej Bluetooth 10. Wprowadzanie danych: Pełnowymiarowa klawiatura, Touchpad 240 CPI 11. Porty: 3 x USB 2.0 w tym jedno USB o funkcjonalnosci eSATA,1x USB 3.0, złącze słuchawek, złącze mikrofonu, HDMI, RJ-45, VGA, kamera HD y mikrofonem, czytnik kart pamięci, Gniazdo Express Card 12. Karta dźwiękowa: Karta dźwiękowa zgodna z HD Audio, głośniki stereo. 13. Oprogramowanie systemowe Windows 7 Professional w wersji 64-bitowej, licencja + nośnik z oprogramowaniem lub równoważne. 14. Inne Niezbędne sterowniki i oprogramowanie na płycie CD/ DVD. Deklaracja CE (należy załączyć przy dostawie dokument potwierdzający spełnienie wymogu). 15. Gwarancja 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Naprawa zakupionego towaru powinna być dokonana w terminie dwóch dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki). Gwarancja producenta komputera. W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy musi pozostać u Zamawiającego. - PODPAKIET II - Zestaw komputerowy (2 sztuki) w konfiguracji nie gorszej niż: LP. Podzespół Parametry/wymagania minimalne 1. Procesor Procesor musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik co najmniej 7071 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi być opublikowany na stronie http://www.cpubenchmark.net/) na dzień 19.09.2012 r. (w załączeniu SIWZ wydruk ze strony z tej daty). 2. Płyta główna Obsługa procesora jak wyżej Chipset dostosowany do oferowanego procesora 2 złącza pełnowymiarowe PCI Express x16 4 złącza DIMM, obsługa do 32GB pamięci RAM, kontroler SATA II (dla min. 3 urządzeń) 1 złącze eSata Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, 10/100/1000 Ethernet RJ 45, Min. 10 x USB, w tym 10 portów wyprowadzonych na zewnątrz komputera: min. 4 x USB 2.0 (tylny panel), 2 x USB 2.0 (przedni panel), 2 x USB 3.0 (tylny panel), 2 x USB 3.0 (przedni panel) , port sieciowy RJ-45, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz tylnym panelu obudowy. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp. 3. Karta graficzna Zewnętrzna, z 1GB pamięci własnej, Obsługa DirectX 10.1 4. Dysk twardy Pojemność: min. 1 TB 5. Pamięć RAM Pojemność pamięci: 6 144 MB 6. Klawiatura Klawiatura USB w układzie polski programisty 7. Mysz Mysz laserowa USB z sześcioma klawiszami oraz rolką (scroll) min 1000dpi 8. Napęd optyczny Nagrywarka DVD +/-RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania płyt 9. Obudowa Typ obudowy: midi Tower Moc zasilacza: max 350 W 10. Oprogramowanie systemowe Microsoft Windows 7 Professional 64-bit PL lub równoważne. Dołączony nośnik z oprogramowaniem 11. Oprogramowanie biurowe Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm OEM PL lub równoważne. 12. Dołączone wyposażenie Czytnik kart pamięci 19-in-1 13. Inne Niezbędne sterowniki i oprogramowanie na płycie CD/ DVD. Microsoft Windows 7 Professional 64-bit PL lub równoważny Deklaracja CE (należy załączyć przy dostawie dokument potwierdzający spełnienie wymogu) 14. Gwarancja 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Naprawa zakupionego towaru powinna być dokonana w terminie dwóch dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki). Gwarancja producenta komputera. W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy musi pozostać u Zamawiającego. 15. Monitor LCD (2 szt.) Przekątna ekranu: Ekran ciekłokrystaliczny z aktywną matrycą TFT 22 cale Rozdzielczość nominalna: 1680 x 1050 piksele Kontrast: 1000:1 Jasność: 250 cd/m2 Czas reakcji plamki: max. 5 ms Kąt widzenia poziom/pion: 160 °/160 ° Ilość wyświetlanych kolorów:16,7 mln Cyfrowe złącze DVI: tak System podświetlenia LED Spełniane normy jakościowe: ISO 13406-2 lub ISO 9241, Energy Star 5.2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez Wykonawcę na dostawę przedmiotu zamówienia o parametrach równoważnych nie gorszych niż wymienione powyżej. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ o parametrach technicznych, właściwościach eksploatacyjnych i funkcjonalnych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Z uwagi na wieloletnie korzystanie z wyspecyfikowanego oprogramowania lub wcześniejszych jego wersji, Zamawiający posiada zasoby zbiorów danych, dokumentów itd. oraz pracowników posiadających przeszkolenie i/lub nabyte doświadczenie w posługiwaniu się tym oprogramowaniem. Dlatego dla zapewnienia ciągłości pracy Urzędu - w przypadku dostarczenia oprogramowania równoważnego dla wymienionego w poniższych tabelach - Zamawiający będzie wymagał: 1) przeniesienia danych, dokumentów, modeli, innych produktów wytworzonych przy pomocy dotychczas używanego oprogramowania do formatu natywnego dla dostarczonego oprogramowania równoważnego, przy zachowaniu wszystkich cech użytkowych tych produktów; 2) konfiguracji środowisk pracy, w których to oprogramowanie będzie używane w taki sposób, by nie nastąpiło pozbawienie użytkowników możliwości, które posiadają obecnie lub które byłyby dostępne w przypadku oprogramowania wymienionego w wykazie poniżej; 3) przeprowadzenia szkoleń użytkowników w Urzędzie, gwarantujących nabycie przez nich umiejętności wykorzystywania dostarczonego oprogramowania. PAKIET II - Urządzenie wielofunkcyjne (cyfrowe urządzenie powielająco - drukująco - skanujące) kolorowe A3 - w konfiguracji nie gorszej niż: Lp. Parametry/wymagania minimalne 1. Technologia Druku Elektrostatyczna, laserowa 2. Szybkość kopiowania/drukowania A4: min 22 kopii/min A3: min 12 kopii/min 3. Rozdzielczość druku Min. 1800 x 600 dpi 4. Format oryginału A5 - A3 5. Powiększenie co najmniej 16x, co 0,1%, niezależny w osi X i Y dokumentu 6. Szybkość skanowania Min 65 stron/min w duplexie poprzez automatyczny podajnik dokumentów 7. Tryby skanowania sieciowe skanowanie TWAIN skanowanie do e-mail, do FTP, do SMB, do skrzynki, do WebDAV, do DPWS, do USB 8. Formaty plików JPEG, TIFF, PDF, kompaktowy PDF, szyfrowany PDF, konturowy PDF, XPS, kompaktowy XPS 9. Miejsca przeznaczenia zeskanowanych dokumentów (pojedyncze + grupowe), obsługa LDAP 10. Standard faksu (opcja) Super G3 (opcjonalny) 11. Przesyłanie faksu analogowy, i-Fax, kolorowy i-Fax, faks IP, faks SIP 12. Pamięć systemowa Min. 2.048 MB 13. Systemowy dysk twardy Min 162 GB 14. Interfejs 10/100/1000 Base-T Ethernet USB 2.0 15. Protokoły sieciowe TCP/IP (IPv4/IPv6) AppleTalk (EtherTalk) SMB LPD SNMP HTTP 16. Automatyczny podajnik dokumentów Min. 100 oryginałów (80g/m2), duplex 17. Wyświetlacz LCD Dotykowy, kolorowy LCD 18. Format papieru A6 - A3+ papier transparentowy min: 1.200 x 295 mm 19. Pojemność wejściowa Min. 1 150 arkuszy 20. Źródła podawania papieru 2 kasety uniwersalne po min. 500 arkuszy, A5 - A3, 64 - 256 g/m2 Podajnik ręczny: 150 arkuszy, A6 - A3+, rozmiary niestandardowe, transparenty, 64 - 271 g/m2 21. Automatyczny druk dwustronny TAK A5 - A3+ bez marginesów, 64 - 256 g/m2 Zamawiający uzna wszystkie parametry lepsze niż opisane w SIWZ i załączniku nr 3 A lub 3 B do SIWZ za zgodne ze specyfikacją. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko dostarczyć do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia. W dniu przekazania przedmiotu umowy zostanie sporządzony protokół odbioru. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 33.19.51.00 - Monitory 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany - w zakresie pakietu (części) I wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł, zaś w zakresie pakietu (części) II - 200,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU BANK Pekao S.A. KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: wadium w postępowaniu przetargowym nr ZP.271.74.2012 - PAKIET (CZĘŚĆ) nr (w zależności, na którą część (pakiet) Wykonawca składa ofertę należy wpisać I lub II). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. W/w formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 2) Opis techniczny przedmiotu zamówienia (wraz z kalkulacją ceny), sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 A lub 3 B do formularza oferty i SIWZ. 3) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy: 1) Między dniem złożenia oferty, a dniem dostarczenia towaru zaistnieje sytuacja, że zaoferowany towar nie będzie dostępny na rynku na skutek wycofania z produkcji pod warunkiem, że nowy towar będzie posiadał parametry techniczne nie gorsze niż towar wcześniej oferowany, 2) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zawiercie.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 202)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Informacyjny (parter UM)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19 września 2012 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
- Zakup zestawów do wideokonferencji
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.