eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieDostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (pakiet (część) I) oraz 1 szt. cyfrowego urządzenia powielająco - drukująco - skanującego (pakiet (część) II) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-19

Zawiercie: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (pakiet (część) I) oraz 1 szt. cyfrowego urządzenia powielająco - drukująco - skanującego (pakiet (część) II) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 201281 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (pakiet (część) I) oraz 1 szt. cyfrowego urządzenia powielająco - drukująco - skanującego (pakiet (część) II) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (pakiet (część) I) oraz 1 szt. cyfrowego urządzenia powielająco - drukująco - skanującego (pakiet (część) II) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu. PAKIET (CZĘŚĆ) I: - PODPAKIET I: X Zestaw komputerowy (19 sztuk) w konfiguracji nie gorszej niż: Lp. Podzespół Parametry/wymagania minimalne 1) Procesor Procesor musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik co najmniej 2926 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi być opublikowany na stronie http://www.cpubenchmark.net/) na dzień 19.09.2012 r. (w załączeniu SIWZ wydruk ze strony z tej daty). 2) Płyta główna Obsługa procesora jak wyżej Chipset dostosowany do oferowanego procesora, 1 slot PCI-Express x16, 3 x slot PCI-E 1x 2 złącza DIMM, obsługa do 4096 mB pamięci RAM, kontroler SATA II (dla min. 3 urządzeń) Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, Wbudowana karta sieciowa 10/100/1000Mbit/s, Ethernet RJ 45,1x HDMI, min. 8 x USB w tym min. 2 z przodu obudowy; wymagana ilość portów nie może być uzyskana poprzez stosowanie przejściówek lub kart PCI 3) Karta graficzna Zintegrowana, z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci w obrębie pamięci systemowej ze wsparciem dla DirectX 10, API i OpenGL 2.0, 4) Dysk twardy Pojemność: min. 500 GB 5) Pamięć RAM Pojemność pamięci: 4096 MB 6) Klawiatura Klawiatura USB w układzie polski programisty 7) Mysz Mysz laserowa USB z sześcioma klawiszami oraz rolką (scroll) min 1000dpi 8) Napęd optyczny Odczyt DVD-ROM - 16 x Odczyt CD-ROM - 48 x 9) Obudowa Typ obudowy: midi Tower Moc zasilacza: max 300 W 10) Oprogramowanie systemowe Microsoft Windows 7 Professional 64-bit PL lub równoważne. Dołączony nośnik z oprogramowaniem 11) Dołączone wyposażenie Czytnik kart pamięci 19-in-1 12) Inne Niezbędne sterowniki i oprogramowanie na płycie CD/ DVD. - Microsoft Windows 7 Professional 64-bit PL lub równoważny - Deklaracja CE (należy załączyć przy dostawie dokument potwierdzający spełnienie wymogu) 13) Gwarancja 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego Naprawa zakupionego towaru powinna być dokonana w terminie dwóch dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki). Gwarancja producenta komputera. W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy musi pozostać u Zamawiającego. X Laptop (1 sztuka) w konfiguracji nie gorszej niż: LP. Podzespół Parametry/wymagania minimalne 1. Procesor Procesor o wydajności nie gorszej niż 3864 pkt. w teście Passmark http://www.cpubenchmark.net na dzień 19.09.2012 r. (w załączeniu SIWZ wydruk ze strony z tej daty). 2. Karta graficzna Zintegrowana z możliwością dynamicznego przydzielenia do min. 512 MB, ze sprzętowym wsparciem dla DirectX 10.0, Shader 4.0. 3. Dysk twardy Pojemność: min. 500 GB 4. Pamięć RAM 4 GB z możliwością rozbudowy do 8GB 5. Wyświetlacz: 15,6 cali HD LED 6. Sieć: Karta sieciowa 10/100/1000 Mbps Gigabit Ethernet Karta WiFi 802.11b/g 7. Napędy: Wbudowany napęd DVD+/-RW/RAM 8. Bezpieczeństwo Czytnik linii papilarnych z oprogramowaniem Złącze typu Kensington Lock 9. Łączność bezprzewodowa Wireless LAN 802.11a/ b/g/n z dedykowanym przełącznikiem umożliwiający włączenie/wyłączenie łączności bezprzewodowej Bluetooth 10. Wprowadzanie danych: Pełnowymiarowa klawiatura, Touchpad 240 CPI 11. Porty: 3 x USB 2.0 w tym jedno USB o funkcjonalnosci eSATA,1x USB 3.0, złącze słuchawek, złącze mikrofonu, HDMI, RJ-45, VGA, kamera HD y mikrofonem, czytnik kart pamięci, Gniazdo Express Card 12. Karta dźwiękowa: Karta dźwiękowa zgodna z HD Audio, głośniki stereo. 13. Oprogramowanie systemowe Windows 7 Professional w wersji 64-bitowej, licencja + nośnik z oprogramowaniem lub równoważne. 14. Inne Niezbędne sterowniki i oprogramowanie na płycie CD/ DVD. Deklaracja CE (należy załączyć przy dostawie dokument potwierdzający spełnienie wymogu). 15. Gwarancja 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Naprawa zakupionego towaru powinna być dokonana w terminie dwóch dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki). Gwarancja producenta komputera. W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy musi pozostać u Zamawiającego. - PODPAKIET II - Zestaw komputerowy (2 sztuki) w konfiguracji nie gorszej niż: LP. Podzespół Parametry/wymagania minimalne 1. Procesor Procesor musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik co najmniej 7071 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi być opublikowany na stronie http://www.cpubenchmark.net/) na dzień 19.09.2012 r. (w załączeniu SIWZ wydruk ze strony z tej daty). 2. Płyta główna Obsługa procesora jak wyżej Chipset dostosowany do oferowanego procesora 2 złącza pełnowymiarowe PCI Express x16 4 złącza DIMM, obsługa do 32GB pamięci RAM, kontroler SATA II (dla min. 3 urządzeń) 1 złącze eSata Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, 10/100/1000 Ethernet RJ 45, Min. 10 x USB, w tym 10 portów wyprowadzonych na zewnątrz komputera: min. 4 x USB 2.0 (tylny panel), 2 x USB 2.0 (przedni panel), 2 x USB 3.0 (tylny panel), 2 x USB 3.0 (przedni panel) , port sieciowy RJ-45, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz tylnym panelu obudowy. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp. 3. Karta graficzna Zewnętrzna, z 1GB pamięci własnej, Obsługa DirectX 10.1 4. Dysk twardy Pojemność: min. 1 TB 5. Pamięć RAM Pojemność pamięci: 6 144 MB 6. Klawiatura Klawiatura USB w układzie polski programisty 7. Mysz Mysz laserowa USB z sześcioma klawiszami oraz rolką (scroll) min 1000dpi 8. Napęd optyczny Nagrywarka DVD +/-RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania płyt 9. Obudowa Typ obudowy: midi Tower Moc zasilacza: max 350 W 10. Oprogramowanie systemowe Microsoft Windows 7 Professional 64-bit PL lub równoważne. Dołączony nośnik z oprogramowaniem 11. Oprogramowanie biurowe Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm OEM PL lub równoważne. 12. Dołączone wyposażenie Czytnik kart pamięci 19-in-1 13. Inne Niezbędne sterowniki i oprogramowanie na płycie CD/ DVD. Microsoft Windows 7 Professional 64-bit PL lub równoważny Deklaracja CE (należy załączyć przy dostawie dokument potwierdzający spełnienie wymogu) 14. Gwarancja 3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Naprawa zakupionego towaru powinna być dokonana w terminie dwóch dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki). Gwarancja producenta komputera. W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy musi pozostać u Zamawiającego. 15. Monitor LCD (2 szt.) Przekątna ekranu: Ekran ciekłokrystaliczny z aktywną matrycą TFT 22 cale Rozdzielczość nominalna: 1680 x 1050 piksele Kontrast: 1000:1 Jasność: 250 cd/m2 Czas reakcji plamki: max. 5 ms Kąt widzenia poziom/pion: 160 °/160 ° Ilość wyświetlanych kolorów:16,7 mln Cyfrowe złącze DVI: tak System podświetlenia LED Spełniane normy jakościowe: ISO 13406-2 lub ISO 9241, Energy Star 5.2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez Wykonawcę na dostawę przedmiotu zamówienia o parametrach równoważnych nie gorszych niż wymienione powyżej. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ o parametrach technicznych, właściwościach eksploatacyjnych i funkcjonalnych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Z uwagi na wieloletnie korzystanie z wyspecyfikowanego oprogramowania lub wcześniejszych jego wersji, Zamawiający posiada zasoby zbiorów danych, dokumentów itd. oraz pracowników posiadających przeszkolenie i/lub nabyte doświadczenie w posługiwaniu się tym oprogramowaniem. Dlatego dla zapewnienia ciągłości pracy Urzędu - w przypadku dostarczenia oprogramowania równoważnego dla wymienionego w poniższych tabelach - Zamawiający będzie wymagał: 1) przeniesienia danych, dokumentów, modeli, innych produktów wytworzonych przy pomocy dotychczas używanego oprogramowania do formatu natywnego dla dostarczonego oprogramowania równoważnego, przy zachowaniu wszystkich cech użytkowych tych produktów; 2) konfiguracji środowisk pracy, w których to oprogramowanie będzie używane w taki sposób, by nie nastąpiło pozbawienie użytkowników możliwości, które posiadają obecnie lub które byłyby dostępne w przypadku oprogramowania wymienionego w wykazie poniżej; 3) przeprowadzenia szkoleń użytkowników w Urzędzie, gwarantujących nabycie przez nich umiejętności wykorzystywania dostarczonego oprogramowania. PAKIET II - Urządzenie wielofunkcyjne (cyfrowe urządzenie powielająco - drukująco - skanujące) kolorowe A3 - w konfiguracji nie gorszej niż: Lp. Parametry/wymagania minimalne 1. Technologia Druku Elektrostatyczna, laserowa 2. Szybkość kopiowania/drukowania A4: min 22 kopii/min A3: min 12 kopii/min 3. Rozdzielczość druku Min. 1800 x 600 dpi 4. Format oryginału A5 - A3 5. Powiększenie co najmniej 16x, co 0,1%, niezależny w osi X i Y dokumentu 6. Szybkość skanowania Min 65 stron/min w duplexie poprzez automatyczny podajnik dokumentów 7. Tryby skanowania sieciowe skanowanie TWAIN skanowanie do e-mail, do FTP, do SMB, do skrzynki, do WebDAV, do DPWS, do USB 8. Formaty plików JPEG, TIFF, PDF, kompaktowy PDF, szyfrowany PDF, konturowy PDF, XPS, kompaktowy XPS 9. Miejsca przeznaczenia zeskanowanych dokumentów (pojedyncze + grupowe), obsługa LDAP 10. Standard faksu (opcja) Super G3 (opcjonalny) 11. Przesyłanie faksu analogowy, i-Fax, kolorowy i-Fax, faks IP, faks SIP 12. Pamięć systemowa Min. 2.048 MB 13. Systemowy dysk twardy Min 162 GB 14. Interfejs 10/100/1000 Base-T Ethernet USB 2.0 15. Protokoły sieciowe TCP/IP (IPv4/IPv6) AppleTalk (EtherTalk) SMB LPD SNMP HTTP 16. Automatyczny podajnik dokumentów Min. 100 oryginałów (80g/m2), duplex 17. Wyświetlacz LCD Dotykowy, kolorowy LCD 18. Format papieru A6 - A3+ papier transparentowy min: 1.200 x 295 mm 19. Pojemność wejściowa Min. 1 150 arkuszy 20. Źródła podawania papieru 2 kasety uniwersalne po min. 500 arkuszy, A5 - A3, 64 - 256 g/m2 Podajnik ręczny: 150 arkuszy, A6 - A3+, rozmiary niestandardowe, transparenty, 64 - 271 g/m2 21. Automatyczny druk dwustronny TAK A5 - A3+ bez marginesów, 64 - 256 g/m2 Zamawiający uzna wszystkie parametry lepsze niż opisane w SIWZ i załączniku nr 3 A lub 3 B do SIWZ za zgodne ze specyfikacją. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko dostarczyć do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia. W dniu przekazania przedmiotu umowy zostanie sporządzony protokół odbioru. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 33.19.51.00 - Monitory 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany - w zakresie pakietu (części) I wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł, zaś w zakresie pakietu (części) II - 200,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU BANK Pekao S.A. KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: wadium w postępowaniu przetargowym nr ZP.271.74.2012 - PAKIET (CZĘŚĆ) nr (w zależności, na którą część (pakiet) Wykonawca składa ofertę należy wpisać I lub II). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. W/w formy wadium muszą się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 2) Opis techniczny przedmiotu zamówienia (wraz z kalkulacją ceny), sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 A lub 3 B do formularza oferty i SIWZ. 3) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy: 1) Między dniem złożenia oferty, a dniem dostarczenia towaru zaistnieje sytuacja, że zaoferowany towar nie będzie dostępny na rynku na skutek wycofania z produkcji pod warunkiem, że nowy towar będzie posiadał parametry techniczne nie gorsze niż towar wcześniej oferowany, 2) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zawiercie.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 202)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Informacyjny (parter UM)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19 września 2012 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.