Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-22
Warszawa: Wsparcie i doradztwo Agencji Rynku Rolnego w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji w ramach projektu TF2005/017-488.01.08 Rezerwa Elastyczna - Wsparcie Agencji Rynku Rolnego w dostosowaniu do wymagań określonych w Załączniku 1 do Rozporządzenia 885/2006 w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji,
Numer ogłoszenia: 201289 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja FUNDUSZ WSPÓŁPRACY Jednostka Finansująco-Kontraktująca, ul. Górnośląska 4A, 00-444 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4509900, fax 022 4509905.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cofun.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wsparcie i doradztwo Agencji Rynku Rolnego w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji w ramach projektu TF2005/017-488.01.08 Rezerwa Elastyczna - Wsparcie Agencji Rynku Rolnego w dostosowaniu do wymagań określonych w Załączniku 1 do Rozporządzenia 885/2006 w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi polega na: - analizie dokumentacji ARR opracowanej w zakresie zasad bezpieczeństwa informacji zgodnie z normą PN-ISO/IEC 17799:2007, w tym zaproponowaniu niezbędnych uzupełnień systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz wsparciu w przeprowadzeniu testów planów awaryjnych wraz z analizą efektów przeprowadzonych testów i zaproponowaniu niezbędnych zmian, - przeszkoleniu personelu ARR w zakresie stosowania zasad polityki bezpieczeństwa informacji oraz opracowaniu materiałów szkoleniowych niezbędnych do przeszkolenia pozostałych pracowników ARR własnymi siłami, - przygotowaniu platformy e-learningowej - portalu szkoleniowego do samokształcenia z zakresu systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ARR.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.32.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania Oryginalny kod CPV: 74.12.12.20 - Usługi audytu wewnętrznego Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.22.00 - Usługi audytu wewnętrznego Oryginalny kod CPV: 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3000,00 PLN (trzy tysiące).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 2. spełniają warunki szczegółowe, 1) dysponują potencjałem kadrowym: o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje ekspertami: min. 3 konsultantami lub analitykami procesów, min. 2 szkoleniowcami, min. 1 osobą wdrażającą informatyczne platformy szkoleniowe. Osoby te muszą spełniać następujące wymagania: a) konsultant lub analityk procesów: każdy konsultant lub analityk procesów musi posiadać doświadczenie w wymiarze min. 3 wdrożeń lub certyfikacji normy BS 7799 lub ISO 17799 lub ISO 27001, z czego min. 1 wdrożenie lub certyfikacja w instytucjach publicznych, co najmniej 1 konsultant lub analityk procesów musi posiadać certyfikat audytora wiodącego systemu SZBI (System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji) co najmniej 1 konsultant lub analityk procesów musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa osobowego w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych minimum do klauzuli poufne b) szkoleniowcy: każdy szkoleniowiec musi posiadać doświadczenie w przeprowadzaniu min. 3 szkoleń z zakresu bezpieczeństwa informacji, w tym zarządzania ciągłością działania , każdy szkoleniowiec musi posiadać doświadczenie w wymiarze min. 3 wdrożeń polityki bezpieczeństwa informacji i planów ciągłości działania łącznie z przeprowadzaniem testów bezpieczeństwa i testów ciągłości działania, z czego min. 1 wdrożenie w instytucjach publicznych (obejmujące przeprowadzenie testów). c) osoby wdrażające informatyczną platformę szkoleniową: posiadanie doświadczenia w wymiarze min. 3 wdrożeń informatycznych platform szkoleniowych (e-learning), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazane warunki mogą spełniać łącznie. Jedna osoba może potwierdzać spełnienie warunków dla więcej niż jednego eksperta. 2) posiadają doświadczenie: o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, usługi polegające na 3 wdrożeniach lub certyfikacjach normy BS 7799 lub ISO 17799 lub ISO 27001, w tym min. 1 wdrożeniu lub certyfikacji dokonanej w instytucjach publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazany warunek mogą spełniać łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające, czy: a) osoba fizyczna będąca Wykonawcą, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub, czy b) wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub czy c) urzędujący członkowie organu zarządzającego Wykonawcy będącego osobą prawną, nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 8) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wymiany na dzień: zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia, 2. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 2) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 3) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy; 3. Wykonawcy zagraniczni 1) Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1 ppkt 2), 3), 4), 6) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; zamiast wskazanych w pkt 1 ppkt 5) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 3.ppkt1) Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymagana dla tych dokumentów 4.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, składają jedną ofertę, przy czym: 1) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1. ppkt 2) - 6) składa osobno każdy z Wykonawców, 2) oświadczenie wskazane w pkt 1. ppkt 1) składają Wykonawcy wspólnie, 3) pozostałe dokumenty wskazane w pkt 1. ppkt 7) - 8 ) składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia wymagania lub Wykonawcy wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cofund.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Fundusz Współpracy recepcja JFK ul. Górnośląska 4a 00-444 Warszawa. Maciej Ostrowski tel. +48224509885 fax +48224509905 e-mail mostrowski@cofund.org.pl koszt SIWZ 9,00 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Fundusz Współpracy recepcja JFK ul. Górnośląska 4a 00-444 Warszawa..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Transition Facility 2005/017-488.01.08 wsparcie Agencji Rynku Rolnego w dostosowaniu do wymagań określonych w Załączniku 1 do Rozporządzenia 885/2006 w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji. W przypadku gdy załączone do oferty dokumenty zostały sporządzone w języku obcym, niezbędne jest przedstawienie ich tłumaczenia na język polski, poswiadczonego przez Wykonawcę.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.