To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-22
Galewice: Modernizacja systemu odwadniania osadu na oczyszczalni ścieków w Galewicach..
Numer ogłoszenia: 201293 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266456 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Galewice, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, faks 062 7838039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu odwadniania osadu na oczyszczalni ścieków w Galewicach...
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pn.MODERNIZACJA SYSTEMU ODWADNIANIA OSADU NA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W GALEWICACH polegająca na wykonaniu modernizacji systemu odwadniania osadu na oczyszczalni ścieków w Galewicach ul. Leśna działka nr 410 1 w zakresie; - opracowania dokumentacji technologicznej i budowlanej z pozwoleniem na budowę, - wymiany prasy komorowej na prasę taśmową, - montażu sprężarki (wg wymogów dla oferowanej prasy) - montażu zespołu odzysku wody płuczącej z pompą, - montażu pompy osadu, - wymiany stacji polielektrolitu, - montażu przenośnika śrubowego, - montażu zespołu do higienizacji osadu z pojemnikiem i dozownikiem, - montażu prasy do skratek, - automatyki i podłączenia do istniejących instalacji, - dostawa dwóch kontenerów na osad i skratki z dachem zakrytym, z zakończeniem zadania z czterotygodniowym rozruchem technologicznym i pozwoleniem na użytkowanie lub zawiadomieniem o zakończeniu robót 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowym, załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmować wszystkich części zamówienia zostaną odrzucone. 3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających i wnoszenia ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 6. Zamawiający nie przewiduje porozumiewania się z Wykonawcą drogą elektroniczną. 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art.29 ust.4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zadania w walutach obcych. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy. 12. Wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę w ofercie tych części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 13. Wymagane jest aby oferent załączył do swojej oferty wykaz podstawowych materiałów i urządzeń z nazwami handlowymi i kopią DTR z parametrami technicznymi. 14. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia z czterotygodniowym rozruchem technologicznym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.69.00 - Urządzenia do obróbki osadów 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOFINN_POL Sp. z o.o., ul. Leśna 12, 80-297 Banino, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 382506,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 424965,00
Oferta z najniższą ceną: 424965,00 / Oferta z najwyższą ceną: 424965,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie schroniska dla bezdomnych zwierząt
- Roboty budowlano-remontowe i renowacyjne internatu żeńskiego zw. "dużym" stanowiącego własność Skarbu Państwa i znajdującego się w Leśnej Podlaskiej na działce nr 16/21
- Przebudowa pomieszczeń w Oddziale w Piotrkowie Trybunalskim Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.
- "Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Maluch+ 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Oporowie - Oporów 57a, 99-322 Oporów"
- Remont drogi gminnej nr 292653 K Skrzętla - Koło Janusa w Lasy w km od 0+195,00 do 0+495,00 w miejscowości Skrzętla-Rojówka, Gmina Łososina Dolna - ETAP I
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu kontenerów wraz z instalacjami wewnętrznymi, ich posadowieniem i montażem
więcej: Urządzenia do obróbki osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.