Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-15
Wejherowo: Prace remontowo - budowlane dla potrzeb kompleksu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wejherowie przy ul. Strzeleckiej 9
w nw. zakresie, z podziałem na zadania w tym:
1. Remont ciągu komunikacyjnego poziomu I piętra od sali 44 do sali 33 w branży:
a/ budowlanej
b/ elektrycznej
2. Remont sali 65 A w branży:
a/ budowlanej
b/ sanitarnej
c/ elektrycznej
3/ Remont zabiegu komunikacyjnego schodów (dwa zabiegi) - wejście małe od strony boiska w
branży:
a/ budowlanej
4/Pokrycie dachu w branży:
a) budowlanej
Numer ogłoszenia: 201302 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wejherowie im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł" , ul. Strzelecka 9, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6724161, 6722509, faks 058 6724161, 6722509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowo - budowlane dla potrzeb kompleksu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wejherowie przy ul. Strzeleckiej 9 w nw. zakresie, z podziałem na zadania w tym: 1. Remont ciągu komunikacyjnego poziomu I piętra od sali 44 do sali 33 w branży: a/ budowlanej b/ elektrycznej 2. Remont sali 65 A w branży: a/ budowlanej b/ sanitarnej c/ elektrycznej 3/ Remont zabiegu komunikacyjnego schodów (dwa zabiegi) - wejście małe od strony boiska w branży: a/ budowlanej 4/Pokrycie dachu w branży: a) budowlanej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Prace remontowo - budowlane dla potrzeb kompleksu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wejherowie przy ul. Strzeleckiej 9; a w szczególności: 1.0 KORYTARZ I PIĘTRO 1.1. CPV 45111100-9 Roboty rozbiórkowe: - wykucie z muru gablot drewnianych - 3 szt - odbicie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych ze ścian, sklepień i łuków z zachowaniem nieregularnej linii (uzgodnionej z Inwestorem) - 246 m2 - wywiezienie gruzu z odbicia tynków na odległość 16 km wraz z utylizacją - 4,92 m3 1.2. CPV 45262520-2 Roboty murowe: - uzupełnienie ścian (wnęk po gablotach) cegłami - 0,66 m3 - uzupełnienie i naprawa ścian cegłami na zaprawie cementowo-wapiennej na głębokość ? c. - 20 m2 1.3 CPV 45410000-4 Roboty tynkowe: - uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych cementowo - wapiennych ścian - 22 m2 - wykonanie pasów tynków zwykłych wewnętrznych cementowo - wapiennych ścian szerokości 10 cm (po bruzdach z przewodami elektrycznymi) - 325 mb - uzupełnienie tynków wapienno - gipsowych na stropach na podłożu drewnianym - 15 m2 - wykucie zaprawy ze spoin z zaprawy cementowo-wapiennej - 246 m2 - oczyszczenie powierzchni ścian z cegły przy użyciu szczotek stalowych - 209 m2 - oczyszczenie powierzchni stropów i łuków z cegły przy użyciu szczotek stalowych - 36 m2 - spoinowanie murów gładkich z cegły gotyckiej wraz z krawędzią pozostawionych tynków- 209 m2 - spoinowanie sklepień i łuków z cegły gotyckiej - 36 m2 - tynki (gładzie) gipsowe gr. 3 mm na stropach na podłożu z tynku - 157 m2 - tynki (gładzie) gipsowe gr. 3 mm na ścianach na podłożu z tynku - 225 m2 1.4. CPV 45442100-8 Roboty malarskie: - zeskrobanie i zmycie starej farby - 383 m2 - gruntowanie podłoża z cegły na ścianach - dwukrotnie bezbarwnym impregnatem do cegieł - 209 m2 - gruntowanie podłoża z cegły na sklepieniach i łukach - dwukrotnie bezbarwnym impregnatem do cegieł - 36 m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem - sufitów w kolorze białym - 157 m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem - ścian w kolorach pastelowych - 121 m2 - dwukrotne malowanie farbami olejnymi cokołów o wysokości do 20 cm - 225 mb - opalanie i szlifowanie stolarki okiennej - 19 m2 - opalanie i szlifowanie stolarki drzwiowej - 107 m2 - opalanie i szlifowanie podokienników - 5 szt - dwukrotne lakierowanie stolarki okiennej - lakierobejcą barwioną w kolorze brązowym - 19 m2 - dwukrotne lakierowanie stolarki drzwiowej - lakierobejcą barwioną w kolorze brązowym - 52 m2 - dwukrotne lakierowanie podokienników - lakierobejcą barwioną w kolorze brązowym - 5 szt - dwukrotne malowanie farbą ftalową rur o średnicy do 50 mm - 70 mb - dwukrotne malowanie farbą ftalową grzejników radiatorowych - 21 m2 - dwukrotne malowanie farbą ftalową powierzchni metalowych pełnych - kanałów wentylacyjnych - 11 m2 - dwukrotne malowanie farbą ftalową elementów metalowych - szafek - 3 szt 1.5. CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne - wykucie wnęk w ścianie z cegły na tablicę rozdzielczą - 0,36 m2 - osadzenie tablicy rozdzielczej z wyłącznikiem nadprądowym i różnicowoprądowym oraz zabezpieczeniami instalacji światła oraz siły dla korytarza oraz 7 sal lekcyjnych - 1 kpl - demontaż opraw świetlówkowych w korytarzu - 10 szt - demontaż żyrandoli w korytarzu - 4 szt - demontaż łączników podtynkowych - 4 szt - wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle - 325 mb - przebicie otworów w ścianie z cegły - 12 otw. - zaprawianie bruzd o szer. do 50 mm 325 mb - ułożenie instalacji światła - przewód YDYp 3x1,5 mm2 750 V - 122 mb - ułożenie instalacji siły - przewód YDYp 3x2,5 mm2 750 V - 40 mb - ułożenie instalacji siły - przewód YDYp 4x4 mm2 750 V - 172 mb - ułożenie instalacji oświetlenia awaryjnego - przewód YDYp 3x1,5 mm2 750 V - 70 mb - montaż puszek rozgałęźnych - 7 szt - montaż łączników podtynkowych wraz z puszką - 4 szt - montaż gniazd wtyczkowych podtynkowych podwójnych wraz z puszką - 4 szt - montaż z podłączeniem opraw świetlówkowych z rastrem (oprawy Inwestora) - 5 szt - montaż z podłączeniem opraw żarowych zwykłych zawieszanych (oprawy Inwestora) - 11 szt - sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego - 3 pom. 2.0 SALA NR 65 A 2.1. CPV 45111100-9 Roboty rozbiórkowe - wykucie z muru krat drzwiowych 3,4 m2 2.2. CPV 45410000-4 Roboty tynkowe: - wykonanie pasów tynków zwykłych wewnętrznych cementowo - wapiennych ścian szerokości 10 cm (po bruzdach z przewodami elektrycznymi) - 127 mb - tynki (gładzie) gipsowe gr. 3 mm na stropach na podłożu z tynku -91 m2 - tynki (gładzie) gipsowe gr. 3 mm na ścianach na podłożu z tynku - 50 m2 - obudowa podciągu stalowego płytami gipsowo-kartonowymi gr. 12,5 mm na ruszcie stalowym - 7 m2 - obudowa pionu kanalizacyjnego płytami gipsowo-kartonowymi gr. 12,5 mm na ruszcie stalowym - 1,7 m2 2.3. CPV 45431000-7 Kładzenie płytek: - licowanie ścian płytkami glazurowanymi - fartuch przy umywalce - 0,5 m2 2.4. CPV 45432114-6 Roboty w zakresie podłóg drewnianych: - ocyklinowanie posadzek z deszczułek (parkiet) - 95 m2 - lakierowanie parkietu - lakierem dwuskładnikowym poliuretanowym na bazie wody, półmatowym - dwukrotnie - 95 m2 2.5. CPV 45442100-8 Roboty malarskie: - zeskrobanie i zmycie starej farby - 147m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem - sufitów w kolorze białym - 95 m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem - ścian w kolorach pastelowych - 52 m2 - dwukrotne malowanie farbami ftalowymi matowymi starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem - 60 - dwukrotne malowanie farbami olejnymi cokołów o wysokości do 20 cm - 41 mb - opalanie i szlifowanie stolarki okiennej - 19 m2 - dwukrotne malowanie farbami ftalowymi stolarki okiennej - 28 m2 - dwukrotne malowanie farbami ftalowymi podokienników - 6 szt - dwukrotne malowanie farbą ftalową rur o średnicy do 50 mm - 36 mb - dwukrotne malowanie farbą ftalową grzejników radiatorowych - 29 m2 2.6. CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne: - demontaż umywalki - 1 szt - demontaż baterii umywalkowej - 1 szt - rurociąg z rur stalowych ocynkowanych śr. 15 mm - 0,70 mb - montaż umywalki porcelanowej - 1 kpl - montaż baterii umywalkowej stojącej - 1 szt - podłączenie się do istniejącej kanalizacji z rur PCV - 1 kpl - próba szczelności instalacji wodociągowej 5,4 mb 2.7. CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne: - demontaż opraw świetlówkowych - 13 szt - demontaż łączników podtynkowych - 2 szt - wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle - 127 mb - przebicie otworów w ścianie z cegły - 1 otw. - zaprawianie bruzd o szer. do 50 mm 127 mb - ułożenie instalacji światła - przewód YDYp 3x1,5 mm2 750 V - 60 mb - ułożenie instalacji siły - przewód YDYp 3x2,5 mm2 750 V - 67 mb - ułożenie istniejącej instalacji natynkowej w bruzdach - 34 mb - montaż przewodów VGA (D-SUB15, RGB High Quality) do podłączenia projektora z komputerem - 20 mb - montaż łączników podtynkowych wraz z puszką - 2 szt - montaż gniazd wtyczkowych podtynkowych podwójnych wraz z puszką - 8 szt - montaż z podłączeniem opraw świetlówkowych z rastrem (oprawy Inwestora) - 13 szt - montaż do sufitu podstawy pod projektor (podstawa Inwestora) - 1 szt - sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego - 2 pom. 3.0 REMONT SCHODÓW 3.1. CPV 45111100-9 Roboty rozbiórkowe - rozebranie okładziny schodów z lastryka - 24 m2 3.2. CPV 45431100-8 Kładzenie terakoty (okładziny schodów): - gruntowanie podłoża emulsją gruntującą - 24 m2 - warstwy wyrównawcze gr. 2 cm z zaprawy cementowej - 24 m2 - okładziny stopni schodowych z płytek z gresowych antypoślizgowych ryflowanych przy zewnętrznej krawędzi 33x33 cm na zaprawie klejowej układane metodą regularną - 11 m2 - okładziny podstopni i spoczników z płytek z gresowych antypoślizgowych 33x33 cm na zaprawie klejowej układane metodą regularną - 13 m2 3.3 Roboty malarskie: - dwukrotne malowanie farbami ftalowymi balustrad z prętów ozdobnych - 13 mb - dwukrotne malowanie farbami ftalowymi cokołów o wysokości do 20 cm - 15 mb 4.0 POKRYCIE DACHU 4.1. CPV 45111100-9 Roboty rozbiórkowe: - rozbiórka pokrycia z dachówki - 160 m2 - rozebranie ołacenia dachu - 160 m2 - rozebranie kominów wolnostojących z cegieł - 2,4 m3 - rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku - 9,7 mb - rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku - 32 mb - rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku - 15 m2 - wywiezienie gruzu na odległość 16 km wraz z utylizacją - 13 t 4.2. CPV 45262520-2 Roboty murowe: - wieloprzewodowe kominy z cegły pełnej - 2,4 m3 - spoinowanie ścian z cegły (kominów) zaprawą cementową barwioną - 14 m2 4.4. CPV 45261910-6 Naprawa dachów: - dwukrotne odgrzybianie konstrukcji dachowej - 34 m2 - impregnacja ogniochronna konstrukcji dachowej - 34 m2 - membrama dachowa paroszczelna mocowana do krokwi - 160 m2 - ołacenie połaci dachowej łatami 50x38 mm z tarcicy nasyconej środkiem grzybobójczym i ogniochronnym - 160 m2 - pokrycie dachu dachówką ceramiczną mnich-mniszka - 160 m2 - izolacja gąsiorów taśmą uszczelniającą - 14,5 mb - obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej - 15,67 m2 - obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej w kolorze brązowym (okna dachowego) - 4 m2 - rynny dachowe półokrągłe o śr. 18 cm - z blachy stalowej ocynkowanej 10 mb - rynny dachowe prostokątne 20x20 cm - z blachy stalowej ocynkowanej 6 mb - rury spustowe o śr. 15 cm - z blachy stalowej ocynkowanej 32 mb 4.5. CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne-Instalacja odgromowa - wymiana przewodów instalacji odgromowej z linki o przekroju do 50 mm2 na dachach stromych na uprzednio przygotowanej konstrukcji - 14,50 mb - wymiana wsporników instalacji odgromowej - 15 szt - pomiar instalacji odgromowej - 1 pomiar.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 19.2 Zamawiający przewiduje, w ciągu 3 lat od dnia udzielenie niniejszego zamówienia, udzielenie zamówień uzupełniających, w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju. Zamówienia te nie będą stanowiły więcej niż 50% niniejszego zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 zł). 8.2 Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego Zespołu Szkół Ponadgimiazjalnych nr 2 w Wejherowie- Bank KBS/W-wo 43 8350 0004 0003 0033 2000 0050 lub w jednej z poniższy form: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 8.3 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.4 Zamawiający uzna wadium za wniesione, jeżeli: 8.5 wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku, gdy dyspozycja przelania wadium na konto Zamawiającego zostanie dokonana przed terminem składania ofert, ale wadium nie wpłynie na konto przed upływem tego terminu, zamawiający będzie zobowiązany wykluczyć wykonawcę. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, 8.6 Wadium wnoszone w pozostałych formach zostało złożone w oryginale w sekretariacie szkoły I piętro - pokój 52 przed upływem terminu składania ofert. 8.7 Wykonawcy, którzy w terminie nie wnieśli wadium zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.8 Dokument w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 8.9 Wadium w formach innych niż pieniądz musi być wystawione na zamawiającego. 8.10 Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym zadaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu zamawiającego. 8.11 Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 8.12 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.13 Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w pkt. 8.11 specyfikacji, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 8.14 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.16.1 specyfikacji. 8.15 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.16 Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.17 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.18 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: 8.19 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w pkt. 6.6 specyfikacji, nie złożyły dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 8.20 Którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 8.21 Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia; Spełnieniem tego warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1) dwóch robót budowlanych w zakresie zgodnym z zakresem zamówienia polegających na wykonaniu remontu pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 100.000,00. zł. każda;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Spełnieniem tego warunku będzie dysponowanie przez wykonawcę osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanym w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika (budowy) robót oraz osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych z co najmniej 5-cio letnim stażem oraz legitymującymi się odpowiednimi uprawnieniami . Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr1 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
16.5 Niedopuszczalna jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana umowy będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 16.6 wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 16.7 wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmian będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 16.8 wystąpienia konieczności zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: 16.8.1. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, 16.8.2. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), 16.8.3. zmiana danych teleadresowych, 16.8.4. zmiana obowiązującej stawki VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp2.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Administracji Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr2 w Wejherowie przy ul. Strzeleckiej 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2011 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego; Sekretariat Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wejherowie przy ul. Strzeleckiej 9 - I piętro pokój 52.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- 1/24. ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dokonywanie oględzin zwłok osób zmarłych, stwierdzanie zgonu i jego przyczyny oraz wystawiania karty zgonu na terenie powiatu wejherowskiego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wejherowie w 2025 r. z opcją
- Świadczenie usług ochrony oraz dozoru osób i mienia wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych dla potrzeb Wejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w roku 2025
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.