eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoRemont budynku mieszkalnego wielorodzinnego z przeznaczeniem na lokale socjalne przy ul. Dąbrowszczaków 15 ab w Jaworznie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Jaworzno: Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego z przeznaczeniem na lokale socjalne przy ul. Dąbrowszczaków 15 ab w Jaworznie.
Numer ogłoszenia: 201331 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181758, fax 032 6181758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Miasta Jaworzna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego z przeznaczeniem na lokale socjalne przy ul. Dąbrowszczaków 15 ab w Jaworznie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego z przeznaczeniem na lokale socjalne przy ul. Dąbrowszczaków 15 ab w Jaworznie w natępujących branżach: a) ogólnobudowlanej, b) wodno-kanalizacyjnej i c.w., c) centralnego ogrzewania, d) instalacji elektrycznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium pozostaje w dyspozycji zamawiającego przez czas związania ofertą. 3. W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert i zawieszenia biegu terminu związania ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu, Zamawiający wezwie w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadiów, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, po ostatecznym rozstrzygnięciu protestu. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelew lub wpłata na rachunek Zamawiającego ING Bank Śląski S.A. Nr 39 1050 1142 1000 0023 1659 7737; do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109 poz.1158 z póź. zmianami) Oryginały przedmiotowych dokumentów ( ppkt b-e ) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Dziale Zamówień Publicznych Miejskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul Północna 9b ( IV piętro, pokój 405 lub 404) przed upływem terminu składania ofert. Kserokopie powyższych dokumentów należy przedłożyć wraz ze składaną ofertą. 5. Zwrot wadium nastąpi, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę, c) Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca , którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), b)NIP (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), c)REGON (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), d)oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania Zamawiającego - złożone na formularzu będącym załącznikiem nr 3 do SIWZ, e)wykaz ważniejszych realizacji podobnych do przedmiotu zamówienia ( roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, f)referencje: minimum 3 sztuki od różnych Zamawiających, które dot. robót budowlanych w zakresie budownictwa wielorodzinnego ( wskazanych w załączniku nr 5), których wartość nie może być niższa niż 500 000,00 zł ( brutto) za jedną robotę. Poszczególne referencje winny zawierać: -zakres wykonywanych robót, -termin w jakim te roboty były zrealizowane, -wartość wykonanych robót brutto. g)aktualne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne bądź też zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. h)aktualne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, o braku zaległości podatkowych bądź też zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego i)wykaz wszystkich osób po stronie Wykonawcy, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego wykonywaniu, zawierający informacje o posiadanych kwalifikacjach wraz ze wskazaniem kierownika budowy - załącznik nr 6 do SIWZ, j)kserokopia uprawnień kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, k)kserokopia uprawnień kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych wraz z zaświadczeniem stwierdzającym, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. l)kserokopia uprawnień kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i urządzeń cieplnych wraz z zaświadczeniem stwierdzającym, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. m)kserokopia uprawnień kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych wraz z zaświadczeniem stwierdzającym, że osoba posiadająca uprawnienia jest członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. n)kserokopia zaświadczenia wydanego przez ENION SA, Oddział Będziński Zakład Elektroenergetyczny o upoważnieniu kierownika budowy i robót, w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub innego pracownika posiadającego uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych na stanowisku eksploatacji lub dozoru, do podpisywania zgłoszeń w Rejonie Energetycznym, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w ust. V pkt 1 ppkt a-d i g-h SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. V pkt 1 ppkt a-c i g-h SIWZ, Wykonawca składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaworzno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno ( pokój 405 lub 404) - bezpłatna.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2007 godzina 08:30, miejsce: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno ( pokój 405 lub 404 ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.