eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynZad. nr 1 - remont nawierzchni jezdni ul. 3-go Maja w Tuszyn Lesie na odcinku od ul. Poniatowskiego - do ul. Prusa o dł. 525 mb. poprzez wykonanie warstwy ścieralnej Zad. nr 2 - remont nawierzchni jezdni ul. Poniatowskiego na odcinku o dł. 295 mb. poprzez

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-27

Tuszyn: Zad. nr 1 - remont nawierzchni jezdni ul. 3-go Maja w Tuszyn Lesie na odcinku od ul. Poniatowskiego - do ul. Prusa o dł. 525 mb. poprzez wykonanie warstwy ścieralnej Zad. nr 2 - remont nawierzchni jezdni ul. Poniatowskiego na odcinku o dł. 295 mb. poprzez wykonanie warstwy ścieralnej Zad. nr 3 - remont nawierzchni jezdni ul. Tysiąclecia na odcinku o dł. 268 mb. od ul. Piotrkowskiej do ul. Jagiełły poprzez wykonanie warstwy ścieralnej
Numer ogłoszenia: 201338 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, fax 042 6143069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zad. nr 1 - remont nawierzchni jezdni ul. 3-go Maja w Tuszyn Lesie na odcinku od ul. Poniatowskiego - do ul. Prusa o dł. 525 mb. poprzez wykonanie warstwy ścieralnej Zad. nr 2 - remont nawierzchni jezdni ul. Poniatowskiego na odcinku o dł. 295 mb. poprzez wykonanie warstwy ścieralnej Zad. nr 3 - remont nawierzchni jezdni ul. Tysiąclecia na odcinku o dł. 268 mb. od ul. Piotrkowskiej do ul. Jagiełły poprzez wykonanie warstwy ścieralnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. nr 1 - remont nawierzchni jezdni ul. 3-go Maja w Tuszyn Lesie na odcinku od ul. Poniatowskiego - do ul. Prusa o dł. 525 mb. poprzez wykonanie warstwy ścieralnej Zad. nr 2 - remont nawierzchni jezdni ul. Poniatowskiego na odcinku o dł. 295 mb. poprzez wykonanie warstwy ścieralnej Zad. nr 3 - remont nawierzchni jezdni ul. Tysiąclecia na odcinku o dł. 268 mb. od ul. Piotrkowskiej do ul. Jagiełły poprzez wykonanie warstwy ścieralnej. Remont nawierzchni polega na wzmocnieniu konstrukcji istniejącej nawierzchni bitumicznej warstwą asfaltobetonu o gr. 4 cm. i częściowej wymianie krawężników oraz roboty towarzyszące

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zad. nr 1 - 4 000 zł. zad. nr 2 - 2 000 zł. zad. nr 3 - 2 000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej niniejszym zamówieniem oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych ze zmianami Warunek posiadania przez wykonawcę: - niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a/ dysponuje kierownikiem budowy, b/ wykonanie przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 3 robót o wartości minimum 800 000 zł netto z zakresu remontu drogi Warunek znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a/ posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 200 000 zł dla każdego z zadań lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000 zł dla każdego zadaniab/ posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . Udzielenie 4 lat gwarancji na wykonane roboty, wbudowane materiały oraz zainstalowane urządzenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. 2. Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4)) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW. 3.Oświadczenie z art. 24, ust. 1- 2 u.p.z.p. sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW 4. Wykaz osób (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5 Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem i narzędziami koniecznymi dla prawidłowego zrealizowania zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do niniejszej IDW 6. kierownik budowy oraz kierownicy robót ( w specjalności do kierowania robotami drogowymi ), - posiadają co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego od momentu uzyskania uprawnień oraz aktualny wpis na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i wymaganego ubezpieczenia OC. 7. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW) zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania przetargowego robót budowlanych podobnych (odpowiadających swoim rodzajem i wartością do niniejszego zamówienia). Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres. 8.Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 6 do niniejszej IDW zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej:a) wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy,b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c) wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, d) wskazanie wartości zamówienia, e)wskazanie daty wykonania, f) wskazanie miejsca wykonania, g) opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b) stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie, h) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt. B) 9. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych w wysokości co najmniej 200 000 zł dla każdego z zadań lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 200 000 zł dla każdego zadania. 10. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 11. Oświadczenie ( sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej IDW ) zawierające potwierdzenie udzielenia gwarancji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tuszynie, 95-080 Tuszyn , ul. Piotrkowska 2/4 , pok. nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta w Tuszynie, 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4 (sekretariat - pok. nr 1)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1- Zad. nr 1 - remont nawierzchni jezdni ul. 3-go Maja w Tuszynie Lesie na odcinku od ul. Poniatowskiego - do ul. Prusa o dł. 525 mb. poprzez wykonanie warstwy ścieralnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wzmocnienie konstrukcji jezdni o istniejącej nawierzchni bitumicznej warstwą asfaltobetonu o gr. 4 cm oraz częściowa wymiana krawężników - zakres rzeczowy wg. załączonego do s.i.w.z przedmiaru robót dla zad. nr 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cześć 2 - zad. nr 2 - remont nawierzchni jezdni ul. Poniatowskiego na odcinku o dł. 295 mb. poprzez wykonanie warstwy ścieralnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wzmocnienie konstrukcji jezdni o istniejącej nawierzchni bitumicznej warstwa asfaltobetonu o gr. 4 cm. oraz częściowa wymiana krawężników - zakres rzeczowy wg załączonego do s.i.w.z. przedmiaru robót dla zad. nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - zad. nr 3 - remont nawierzchni jezdni ul. Tysiąclecia na odcinku o dł. 268 mb. od ul. Piotrkowskiej do ul. Jagiełły poprzez wykonanie warstwy ścieralnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wzmocnienie konstrukcji jezdni o istniejącej nawierzchni bitumicznej warstwa asfaltobetonu o gr. 4 cm. oraz częściowa wymiana krawężników - zakres rzeczowy wg załączonego do s.i.w.z. przedmiaru robót dla zad. nr 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.