eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinBudowa przyłącza światłowodowego w relacjibudynek Komendy Powiatowej Policji w Wałczu przy ul. Kościuszki 33 do budynku Komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Wałczu ul. 12 Lutego 20

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-19

Szczecin: Budowa przyłącza światłowodowego w relacji: budynek Komendy Powiatowej Policji w Wałczu przy ul. Kościuszki 33 do budynku Komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Wałczu ul. 12 Lutego 20
Numer ogłoszenia: 201355 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłącza światłowodowego w relacji: budynek Komendy Powiatowej Policji w Wałczu przy ul. Kościuszki 33 do budynku Komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Wałczu ul. 12 Lutego 20.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłącza rurociągu światłowodowego w relacji: Komenda Powiatowa Policji w Wałczu przy ul. Kościuszki 33 do budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 oraz budowa przyłącza linii światłowodowej w relacji: Komenda Powiatowa Policji w Wałczu przy ul. Kościuszki 33 do budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20. 2. Przedsięwzięcie realizowane jest w związku z powierzeniem przez MSWiA Komendantowi Głównemu Policji zadań związanych z zapewnieniem łączy telekomunikacyjnych dla potrzeb podłączenia węzłów OST 112 lokalizacji Wojewódzkich Centrów Powiadamiania Ratunkowego oraz jednostek Państwowej Straży Pożarnej i Państwowego Ratownictwa Medycznego. 3. Realizacja przedsięwzięcia pozwoli na zapewnienie pełnego dostępu uprawnionym podmiotom do sieci OST 112. 4. Szczegóły dotyczące realizacji przedsięwzięcia zawarte są w: 1) Przedmiarze robót na na budowę przyłącza światłowodowego od budynku Komendy Powiatowej Policji w Wałczu przy ul. Kościuszki 33 do budynku Komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 -przyłączenie KP PSP do sieci OST 112, stanowiącym załącznik do siwz nr 4, 2) Projekcie budowlano-wykonawczym na na budowę przyłącza światłowodowego w relacji: Złącze rozgałęźne w budynku Komendy Powiatowej Policji w Wałczu przy ul. Kościuszki 33 do budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 - przyłączenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej do sieci OST 112, stanowiącym załącznik do siwz nr 5, 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych na budowę przyłącza światłowodowego w relacji: Budynek Komendy Powiatowej Policji w Wałczu przy ul. Kościuszki 33 do budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 - przyłączenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej do sieci OST 112, stanowiącym załącznik do siwz nr 6. 4) Projekcie wykonawczym na na budowę przyłącza światłowodowego w relacji: Budynek Komendy Powiatowej Policji w Wałczu przy ul. Kościuszki 33 do budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 - przyłączenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej do sieci OST 112, stanowiącym załącznik do siwz nr 10 5. Na zakres prac objętych projektem, a do wykonania w ramach zamówienia publicznego nie wymagane jest pozwolenie na budowę. 6. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz procedurami budowy przyłączy i sieci światłowodowych. 7. W ramach obsługi gwarancyjnej Wykonawca zapewni Zamawiającemu przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę, po wcześniejszym zgłoszeniu przez Zamawiającego w formie telefonicznej lub faksowej usunięcie awarii, usterek w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia, w przypadku braku ciągłości wszystkich włókien światłowodu termin naprawy gwarancyjnej będzie wynosił 6 godzin od zgłoszenia. 8. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca w ciągu trzech dni roboczych od daty podpisania Umowy, przedstawi Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram wykonania prac. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnych w poszczególnych lokalizacjach przed złożeniem ofert..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł. 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 05.10.2012r. do godziny 11.30, decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp 8. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wybudowanie przyłącza rurociągu światłowodowego o długości minimum 2000 metrów oraz ułożenie kanalizacji teletechnicznej co najmniej jednej linii światłowodowej o pojemności minimum 24J i długości minimum 2000 metrów. Każda z wykazanych prac powinna zawierać całkowity zakres robót . Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wartość każdej z wykazanych robót nie może być mniejsza niż 125.000,00 zł (brutto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej - co najmniej 1 osoba.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik do siwz nr 1). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w sytuacjach określonych w rozdziale X siwz. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik do siwz nr 9

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.