eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Kanał Leniwy - odbudowa i rekonstrukcja kanału w km 0+000 ÷ 6+060, gm. Dąbie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Zielona Góra: Kanał Leniwy - odbudowa i rekonstrukcja kanału w km 0+000 ÷ 6+060, gm. Dąbie
Numer ogłoszenia: 201363 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, ul. Ptasia 2B, 65-514 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4527604, fax (068) 327 02 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzmiuw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kanał Leniwy - odbudowa i rekonstrukcja kanału w km 0+000 ÷ 6+060, gm. Dąbie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej pt. Kanał Leniwy - odbudowa i rekonstrukcja kanału w km 0+000 ÷ 6+060 w gm. Dąbie. Odbudowę kanału należy zaprojektować na długości 6,06 km, tj. od ujścia do zalewu rz. Odry do przepustu pod torem kolejowym relacji Krosno Odrz. - Czerwieńsk, po istniejącej trasie z odbudową budowli piętrzących i komunikacyjnych. Odbudowa kanału powinna uwzględniać potrzeby wodne przyległych użytków rolnych. Zakres opracowania dokumentacji powinien obejmować: 1. Wykonanie operatu pomiarowego i uproszczonej dokumentacji geotechnicznej. 2. Przygotowanie materiałów do wystąpienia o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i o środowiskowych uwarunkowaniach w 5 egz. w terminie 3 tygodni od dnia zawarcia umowy 3. Operat dendrologiczny - 5 egz 4. Raport oddziaływania inwestycji na środowisko - 5 egz 5. Wstępny operat wywłaszczeniowy - 3 egz. 6. Projekt budowlany - 4 egz. 7. Projekt wykonawczy - 5 egz. 8. Operat wodnoprawny - 3 egz. 9. Przedmiar robót - 5 egz. 10. Kosztorys inwestorski - 1 egz. 11. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egz. 12. Wersja elektroniczna projektu - 1 egz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia projektowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz wykonali w okresie ubiegłych 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prace projektowe odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Formularz oferty 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z art. 44 Pzp 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert), 7. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację opracowania posiadających uprawnienia projektowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (melioracyjne, hydrotechniczne, hydrologiczne, geodezyjne, geologiczne) oraz dokumenty potwierdzające ich kwalifikacje zawodowe - kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 8. Wykaz prac projektowych zrealizowanych przez oferenta w okresie ubiegłych 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie. 9. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzmiuw.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, ul. Ptasia 2b, 65-514 Zielona Góra, pokój nr 102.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 08:30, miejsce: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze, ul. Ptasia 2b, 65-514 Zielona Góra, pokój nr 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.