Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-28
Myszków: Pomiary nieruchomości
Numer ogłoszenia: 201385 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomiary nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w zakresie: 1. pomiar działek położonych w obrębie Żarki ozn. nr ewid. 1786/1 i 1786/2 niezbędny do uregulowania stanu prawnego i ujawnienie prawa własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej, zgodnie z decyzją Nr KP-ZGT/97/84/74 z dnia 18.11.1974 r. oraz zbiorem dokumentów ZD - 10375 w ramach pomiaru należy: a) dokonać badania zbioru dokumentów ZD - 10375 b) utożsamić, które części działek nr 1786/1, i 1786/2 o powierzchni 0,0617 ha. opisane w ZD - 10375 odpowiadają działce nr 1786 o pow. 0,0512 ha. opisanej w ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Żarki c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi d) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą e) przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: - wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. - kserokopie badania ZD - 10375 1 egz. - kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. - kserokopie protokołu granicznego 1 egz. - wykaz zmian danych ewidencyjnych 2 egz. 2. pomiar działki położonej w obrębie Myszków ozn. nr ewid. 6017 niezbędny do uregulowania stanu prawnego i ujawnienia własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej, zgodnie z decyzją Nr SW/IV/60/1296/67/1296 z dnia 1.04.1968 r. oraz zapisem w księdze wieczystej KW CZ1M/00085699/7 w ramach pomiaru należy: a) dokonać badania księgi wieczystej KW CZ1M/00085699/7 b) utożsamić, która część działki nr 6017 o powierzchni 0,1655 ha. opisane w KW - CZ1M/00085699/7 odpowiada działce nr 6017 o pow. 0,1747 ha opisanej w ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Myszków c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działką objętą pomiarem, której granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi d) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą e) przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: - wyrysy do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym 4 egz. - wyrysy do księgi wieczystej oraz regulacji stanu prawnego po 4 egz. - kserokopie badania KW - CZ1M/00085699/7 1 egz. - kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. - kserokopie protokołu granicznego 1 egz. - wykaz zmian danych ewidencyjnych 2 egz. 3. pomiar i sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa, położonej w obrębie Ostrów, ozn. nr ewid. 276/3, 277/2, 435/1 w ramach pomiaru należy: a) dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz rep. hip. dla działek objętych pomiarem, b) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi c) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem,a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą d) przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: - wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. - kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. - kserokopie protokołu granicznego 1 egz. - kserokopie badań KW, ZD i Rep. Hip. 1 egz. - wykaz zmian danych ewidencyjnych 2 egz. - w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów oraz orzeczeniami o wywłaszczeniu nieruchomości i odszkodowaniu z danymi w ewidencji gruntów, wykonać wykazy synchronizacyjne 2 egz. 4. pomiar i sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego i ujawnienia własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej, nieruchomości położonej w obrębie Przybynów, ozn. nr ewid. 1353, 1363 (rów), zgodnie z orzeczeniami o wywłaszczeniu nieruchomości i odszkodowaniu Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej w Katowicach z roku 1960. w ramach pomiaru należy: a) dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów i rep. hip. dla działek objętych pomiarem, b) przygotować materiały do regulacji stanu prawnego działek wchodzących w skład rowu o nieuregulowanym stanie prawnym c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi d) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą e) przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: - wyrysy do księgi wieczystej oraz regulacji stanu prawnego po 4 egz. - kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. - kserokopie protokołu granicznego 1 egz. - wykaz zmian danych ewidencyjnych 2 egz. - kserokopie badań KW, ZD i Rep. Hip. 1 egz. - w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów oraz orzeczeniami o wywłaszczeniu nieruchomości i odszkodowaniu z danymi w ewidencji gruntów, wykonać wykazy synchronizacyjne 2 egz. 5. pomiar i sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego i ujawnienia własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej, nieruchomości położonej w obrębie Przybynów, ozn. nr ewid. 1419/3, 1421/3, 1422/3, 1423/3, 1424/3, 1425/3, 1456/2 w ramach pomiaru należy: a) dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz rep. hip. dla działek objętych pomiarem, b) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi c) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą d) przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: - wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. - kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. - kserokopie protokołu granicznego 1 egz. - kserokopie badań KW, ZD i Rep. Hip. 1 egz. - wykaz zmian danych ewidencyjnych 2 egz. - w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów oraz orzeczeniami o wywłaszczeniu nieruchomości i odszkodowaniu z danymi w ewidencji gruntów, wykonać wykazy synchronizacyjne 2 egz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii (zakres 2) - co najmniej 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmyszkowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków
pokój nr 308.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków Kancelaria Ogólna, pokój nr 6 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- WYKONANIE BIEŻĄCEJ KONSERWACJI DRÓG W RAMACH ZADANIA PN.: REMONTY DRÓG O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ
- Dostawy produktów żywnościowych - warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1440G o ciąg pieszo-rowerowy na odcinku Wielka Piaśnica - Leśniewo".
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przebudowy i rozbudowy ul. Peowiaków (od Ronda im. Róży i Jana Zamoyskich do Ronda Rady Europy) w Zamościu - Etap 1
- "Wykonanie otworu hydrogeologicznego w msc. Antonie".
- Scalanie gruntów na terenie obrębu ewidencyjnego Samborowice, gmina Pietrowice Wielkie - budowa i modernizacja dróg transportu rolnego - etap 2 - wykonanie dok. projektowej oraz robót budowlanych.
- Zagospodarowanie terenu nad zalewem ZEK w Radymnie poprzez budowę infrastruktury
- Modernizacja basenu w Krupskim Młynie
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.