eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówPomiary nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-28

Myszków: Pomiary nieruchomości
Numer ogłoszenia: 201385 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomiary nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w zakresie: 1. pomiar działek położonych w obrębie Żarki ozn. nr ewid. 1786/1 i 1786/2 niezbędny do uregulowania stanu prawnego i ujawnienie prawa własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej, zgodnie z decyzją Nr KP-ZGT/97/84/74 z dnia 18.11.1974 r. oraz zbiorem dokumentów ZD - 10375 w ramach pomiaru należy: a) dokonać badania zbioru dokumentów ZD - 10375 b) utożsamić, które części działek nr 1786/1, i 1786/2 o powierzchni 0,0617 ha. opisane w ZD - 10375 odpowiadają działce nr 1786 o pow. 0,0512 ha. opisanej w ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Żarki c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi d) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą e) przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: - wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. - kserokopie badania ZD - 10375 1 egz. - kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. - kserokopie protokołu granicznego 1 egz. - wykaz zmian danych ewidencyjnych 2 egz. 2. pomiar działki położonej w obrębie Myszków ozn. nr ewid. 6017 niezbędny do uregulowania stanu prawnego i ujawnienia własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej, zgodnie z decyzją Nr SW/IV/60/1296/67/1296 z dnia 1.04.1968 r. oraz zapisem w księdze wieczystej KW CZ1M/00085699/7 w ramach pomiaru należy: a) dokonać badania księgi wieczystej KW CZ1M/00085699/7 b) utożsamić, która część działki nr 6017 o powierzchni 0,1655 ha. opisane w KW - CZ1M/00085699/7 odpowiada działce nr 6017 o pow. 0,1747 ha opisanej w ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Myszków c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działką objętą pomiarem, której granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi d) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą e) przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: - wyrysy do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym 4 egz. - wyrysy do księgi wieczystej oraz regulacji stanu prawnego po 4 egz. - kserokopie badania KW - CZ1M/00085699/7 1 egz. - kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. - kserokopie protokołu granicznego 1 egz. - wykaz zmian danych ewidencyjnych 2 egz. 3. pomiar i sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa, położonej w obrębie Ostrów, ozn. nr ewid. 276/3, 277/2, 435/1 w ramach pomiaru należy: a) dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz rep. hip. dla działek objętych pomiarem, b) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi c) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem,a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą d) przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: - wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. - kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. - kserokopie protokołu granicznego 1 egz. - kserokopie badań KW, ZD i Rep. Hip. 1 egz. - wykaz zmian danych ewidencyjnych 2 egz. - w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów oraz orzeczeniami o wywłaszczeniu nieruchomości i odszkodowaniu z danymi w ewidencji gruntów, wykonać wykazy synchronizacyjne 2 egz. 4. pomiar i sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego i ujawnienia własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej, nieruchomości położonej w obrębie Przybynów, ozn. nr ewid. 1353, 1363 (rów), zgodnie z orzeczeniami o wywłaszczeniu nieruchomości i odszkodowaniu Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej w Katowicach z roku 1960. w ramach pomiaru należy: a) dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów i rep. hip. dla działek objętych pomiarem, b) przygotować materiały do regulacji stanu prawnego działek wchodzących w skład rowu o nieuregulowanym stanie prawnym c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi d) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą e) przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: - wyrysy do księgi wieczystej oraz regulacji stanu prawnego po 4 egz. - kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. - kserokopie protokołu granicznego 1 egz. - wykaz zmian danych ewidencyjnych 2 egz. - kserokopie badań KW, ZD i Rep. Hip. 1 egz. - w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów oraz orzeczeniami o wywłaszczeniu nieruchomości i odszkodowaniu z danymi w ewidencji gruntów, wykonać wykazy synchronizacyjne 2 egz. 5. pomiar i sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego i ujawnienia własności Skarbu Państwa w księdze wieczystej, nieruchomości położonej w obrębie Przybynów, ozn. nr ewid. 1419/3, 1421/3, 1422/3, 1423/3, 1424/3, 1425/3, 1456/2 w ramach pomiaru należy: a) dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz rep. hip. dla działek objętych pomiarem, b) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli działek graniczących z działkami objętymi pomiarem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi c) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą d) przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: - wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. - kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. - kserokopie protokołu granicznego 1 egz. - kserokopie badań KW, ZD i Rep. Hip. 1 egz. - wykaz zmian danych ewidencyjnych 2 egz. - w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów oraz orzeczeniami o wywłaszczeniu nieruchomości i odszkodowaniu z danymi w ewidencji gruntów, wykonać wykazy synchronizacyjne 2 egz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii (zakres 2) - co najmniej 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmyszkowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków pokój nr 308.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków Kancelaria Ogólna, pokój nr 6 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.