eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWymiana stolarki okiennej w kompleksie koszarowym w Gliwicach, ul. Andersa 47

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-22

Kraków: Wymiana stolarki okiennej w kompleksie koszarowym w Gliwicach, ul. Andersa 47
Numer ogłoszenia: 201387 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6131297, fax 012 6131306.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w kompleksie koszarowym w Gliwicach, ul. Andersa 47.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien na drewniane jednoramowe w budynku nr 7 - zadanie nr 1 oraz wymiana okien z drewnianych na PCV w budynku nr 9 - zadanie nr 2 a także wymiana parapetów wewnętrznych, montaż nawiewników, obróbka wraz z pomalowaniem wnęk okiennych. Szczegółowe zakresy prac objętych zamówieniem, określa przedmiar robót i specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych c) dołączą do oferty wszelkie dokumenty wymienione w pkt. 7.2. niniejszej specyfikacji. d) spełnią wymogi określone w niniejszej specyfikacji, Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz OFERTA - Załącznik Nr 1, b) kosztorys ofertowy , wypełniony ściśle według wzoru podanym w przedmiarze robót -Załącznik nr 2, c) dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia poprzez okazanie wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat trzech zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie(Np. referencje, pisemne oświadczenie zamawiającego danej inwestycji, protokoły odbioru końcowego danej inwestycji), Załączniki nr 3, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Załącznik nr 4, e) oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 5, f) wykaz pracowników wraz z potwierdzeniami posiadanych kwalifikacji oraz z zaświadczeniami przynależności do właściwej izby inżynierów (techników) - którzy będą pełnili funkcje Kierownika budowy w zakresie ogólnym i stosownie do realizowanej branży zamówienia. ( dotyczy kadry kierowniczej) - Załącznik nr 6 g) Zaparafowany wzór umowy przez osobę podpisującą ofertę - Załącznik nr 7 h) wykaz podwykonawców, przy pomocy których wykonawca będzie realizował przedmiot umowy (jeśli ich brak-wpisać nie dotyczy), Załącznik nr 8

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY 30-901 KRAKÓW 50 ul. Mogilska85 fax. 012 - 355-13-06.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 12:30, miejsce: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY 30-901 KRAKÓW 50 ul. Mogilska85 Kancelaria.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana okien na drewniane w budynku nr 7.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien z drewnianych na drewniane jednoramowe w budynku nr 7..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana okien na PCV w budynku nr 9.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien z drewnianych na PCV w budynku nr 9.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.