Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-22
Bielsko-Biała: Dostawa środków czystości - ZP 20/2007
Numer ogłoszenia: 201401 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły, ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, fax 033 8272505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości - ZP 20/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości z podziałem na 6 pakietów:
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy udokumentują stosownymi oświadczeniami lub dokumentami, że spełniają nastę-pujące warunki: 1. spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej dwa zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3. złożą oświadczenie o zapoznaniu się, akceptacji i przyjęciu bez zastrzeżeń warunków zawartych w niniejszej specyfikacji wraz z jej załącznikami oraz zobowiążą się w przypadku wyboru ich oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 4. W celu potwierdzenia, bezpieczeństwa i jakości, oferowany asortyment musi posiadać: Dotyczy: Pakiet I pozycja 6, Pakiet II, Pakiet V i Pakiet VI. A. Dla wyrobów podlegających ustawie z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych: 1) Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych). 2) Deklaracja Zgodności (zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r). 3) Certyfikat CE ( nie dotyczy klasy wyrobu I niesterylnej) Na certyfikacie CE musi być numer CE i pełne dane jednostki notyfikowanej.. 4) Kompletne karty charakterystyki produktu, wydane przez producenta, 5) Opinia lub atest wydany przez PZH B. W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o Wyrobach Medycznych, oferowany asortyment musi posiadać inne niż wyżej wymienione odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. - kartę charakterystyki preparatu, - atest wydany przez PZH i numer opinii 5. dołączą próbki oferowanego przedmiotu zamówienia zg. z opisem w części III, pkt 5 SIWZ. 6. przedłożą aktualne dokumenty i zaświadczenia wymagane w części IV, pkt B SIWZ, 7. przyjmują termin płatności nie krótszy niż 30 dni. 8. posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zestaw dokumentów wymaganych w postępowaniu o zamówienia publiczne: 1. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 SIWZ formularz asortymentowo-cenowy - załącznik 1A - 1F do SIWZ) 2. wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (załącznik nr 2 SIWZ), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodar- czej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia ( W przypadku wspólników spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. odpis umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeżeli dotyczy, 5. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 6. oświadczenie potwierdzające spełnienie wszystkich warunków art.22 ust.1 oraz o nie podleganiu wyklu- czeniu z postępowania na podstawie art.24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 3 SIWZ), 7. oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby/ produkty posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami (załącznik nr 5 SIWZ), 8. W celu potwierdzenia, bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów/produktów Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: Dotyczy: Pakiet I pozycja 6, Pakiet II, Pakiet V i Pakiet VI. A. Dla wyrobów podlegających ustawie z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych: 1) Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych). 2) Deklaracja Zgodności (zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r). 3) Certyfikat CE ( nie dotyczy klasy wyrobu I niesterylnej) Na certyfikacie CE musi być numer CE i pełne dane jednostki notyfikowanej. 5) Kompletne karty charakterystyki produktu, wydane przez producenta, 6) Opinia lub atest wydany przez PZH B. W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania: - kartę charakterystyki preparatu, - atest wydany przez PZH i numer opinii 8.1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8 winny być umieszczone w ofercie przetargowej w miejscu pod danym pakietem, którego dotyczą i powinny być opisane w następujący sposób: W prawym górnym rogu dokumentu należy wpisać numer pakietu i numer pozycji danego pakietu . Przykład : Dotyczy Pakietu nr : 00 pozycja nr : 00 9. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat nie mniej niż 2-ch zamówień, a jeżeli okres prowa- dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 SIWZ). 10. oświadczenia Wykonawcy zawarte na druku Oferty zał. nr 1 do SIWZ. 11. kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności. Uwaga: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w części IVB pkt 3 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upły- wem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pok. zamówień publ. I p. osobiście lub pocztą (cena 15,00 zł); opłata przelewem lub gotówką w siedzibie zamawiającego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pok. zam. Publ.- I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości B.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki jednorazowego użytku (TORKI).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki myjąco-czyszczące-koncentraty W ramach oferowanego pakietu należy zapewnić na czas trwania umowy, użyczenie, dostawę i montaż automatycznych ściennych urządzeń dozujących, służących do przygotowania gotowych roztworów produktów chemicznych, w zakresie stężeń od 05% do 1% wraz z przeszkoleniem pracowników higieny szpitanej, w ilości: 19 szt, w tym 16 urządzeń na 2 produkty i 3 urządzenia na 3 produkty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do maszynowego mycia i dezynfekcji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "Obsługa ratownicza pływalni Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji" Część 1: Pływalnia "Start" przy ul. Startowej 36 w BB Część 2: Pływalnia "Panorama" przy ul. Marii Konopnickiej 5 w BB
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową bulodromu, street workout oraz mini boiska do piłki nożnej przy ul. Słowackiego w Bielsku-Białej (...).
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. M. Konopnickiej i ul. Traugutta w Czechowicach-Dziedzicach
- 19/25 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
- 16/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- ZP/TP/2025/21-środki czystości
- Dostawa - środki czystości i artykuły przemysłowe na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II PRZETARG dla PAKIETU NR 2
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.