Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-08
Warszawa: Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu RTV i AGD dla potrzeb MSZ.
Numer ogłoszenia: 201406 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu RTV i AGD dla potrzeb MSZ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu RTV i AGD dla potrzeb MSZ. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera wykaz asortymentu - załącznik nr 1 do ogłoszenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.71.13.10 - Elektryczne zaparzacze do kawy 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.71.34.30 - Odkurzacze 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 32.33.15.00 - Nagrywarki 32.34.42.00 - Odbiorniki radiowe .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.2 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759). 1.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w ogłoszeniu o licytacji elektronicznej, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 2.2. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena wymagań określonych w pkt. 1.1 lit. b),c),d) będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o dopuszczenie do udziału w licytacji. 2.3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2.4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli nastąpi przynajmniej jedna z przesłanek uregulowanych w art.89 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759). 3. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykluczeniu Wykonawców i odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne oraz prawne oraz o terminie, określonym zgodnie z art. 94 ust. 2 ustawy, po upływie którego może być zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, natomiast informacje o dopuszczeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekaże Wykonawcom do dnia 30.07.2010r.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sprecyzował tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w ogłoszeniu o licytacji elektronicznej, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sprecyzował tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w ogłoszeniu o licytacji elektronicznej, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sprecyzował tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w ogłoszeniu o licytacji elektronicznej, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sprecyzował tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w ogłoszeniu o licytacji elektronicznej, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://licytacje.uzp.gov.pl
IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.msz.gov.pl
IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1 Wymagania formalne: a) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl; b) Wykonawcy chcący wziąć udział w licytacji są zobowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na ww. platformie licytacyjnej, o ile nie są jeszcze zarejestrowani; c) Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej otrzymają od platformy przetargowej, drogą elektroniczną, bezpłatne instrukcje obsługi systemu aukcyjnego oraz login i hasło dostępu do systemu aukcyjnego; d) Powyższej rejestracji Wykonawca powinien dokonać przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji (przed wpisaniem loginu w załączniku nr 3 do ogłoszenia, należy się zalogować w systemie i sprawdzić czy system go przyjmie); e) Jeżeli system przyjmie login należy go wpisać do oświadczenia o loginie i wraz z wnioskiem przekazać Zamawiającemu; f) W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. 2 Wymagania techniczne: a) komputer klasy PC (lub równoważnej); b) system operacyjny Windows 2000 lub wyższy; c) zegar 300 Mhz, 64 MB RAM; d) stałe łącze internetowe; e) przeglądarka Internet Explorer w wersji 6.0 bądź wyższa lub Mozilla Firefox 2.0 i 3.0 f) aplet Java, pobrany jednorazowo przy pierwszym połączeniu ze stroną; g) wyłączona autoryzacja na serwerze Proxy.
IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1 Cena wywoławcza: 290 000 PLN brutto 2 Zamawiający przyjął minimalny krok postąpienia: 500 PLN brutto 3 Po dopuszczeniu przez Zamawiającego do udziału w licytacji elektronicznej Wykonawcy zostaną zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przesłane do platformy przetargowej. 4 W czasie trwania licytacji Wykonawcy, którzy otrzymali loginy i hasła dostępu do systemu aukcyjnego, składają za pośrednictwem internetu swoje oferty cenowe (kolejne korzystniejsze postąpienia) za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej http://licytacje.uzp.gov.pl/. 5 Możliwość złożenia postąpienia istnieje od momentu otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 6 Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 7 W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywista cenę oferty brutto wyrażoną w złotych polskich. 8 W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez niech ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 9 Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej; 10 Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. 11 Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.
IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja jednoetapowa czas trwania: 50 minut
IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 16.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Dziennik Podawczy MSZ 00-580 Warszawa Al. Szucha 23.
IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 7 dni po terminie przekazania zaproszeń, godz. 12:00.
IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):
Termin zamknięcia lizytacji - w dniu otwarcia, godz. 12:50. Czas trwania licytacji 50 min. Licytacja kończy się z upływem 50 - tej minuty, tj. jeżeli między 45-tą a 50-tą minutą zostanie bądź nie zostanie złożona nowa oferta
IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):
1 Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa na zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu RTV i AGD dla potrzeb MSZ. 2 Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do niniejszego ogłoszenia. 3 Wzór umowy jest integralną częścią ogłoszenia o licytacji elektronicznej i nie podlega negocjacjom. 4 Zamawiający zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy na podstawie art. 145 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 2 Wniosek wraz z dokumentami i oświadczeniami wymaganymi w pkt. 10 musi być złożony w formie pisemnej, napisany na maszynie lub komputerze (wniosek wraz z oświadczeniami może być wypełniony ręcznie). 3 Wniosek wraz z oświadczeniami należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny. 4 Wymagane w niniejszym ogłoszeniu dokumenty sporządzone w języku obcym, powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5 Do wniosku powinny być załączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami pkt. 10 niniejszego ogłoszenia. 6 Treść wniosku musi odpowiadać treści niniejszego ogłoszenia. 7 Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z załącznikami i dokumentami sporządzonymi przez Wykonawcę powinien być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy wniosek podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do wniosku, wymaga się aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo do podpisania wniosku w formie oryginału (do ewentualnego wykorzystania wzór załącznika nr 7 do ogłoszenia), lub jako kopię pełnomocnictwa uwierzytelnioną notarialnie. 8 Wszystkie strony wniosku powinny być ponumerowane, parafowane przez osobę podpisującą wniosek oraz spięte lub zszyte w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek z kartek. 9 Wszelkie poprawki we wniosku muszą być parafowane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, tj. osobę podpisującą wniosek. 10 Wniosek musi być podpisany przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 11 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku. 12 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 13 Wniosek powinien zawierać: 13.1 Wypełniony wniosek zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia o licytacji elektronicznej. 13.2 Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym wniosek, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 13.3 Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 10 ogłoszenia. 14 Opakowanie wniosku: Wykonawca powinien umieścić wniosek wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego wg poniższego wzoru: Zarząd Obsługi MSZ 00-580 Warszawa Al. Szucha 23 Na opakowaniu powinien znajdować się napis: WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ NA ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWEGO SPRZĘTU RTV I AGD DLA POTRZEB MSZ Znak: ZO/7530/30A/2010 Z dopiskiem : Nie otwierać przed godz. 12:00 dnia 16.07.2010r. UWAGA: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złe opisanie opakowania wniosku przez wykonawcę. 15 Tajemnica przedsiębiorstwa: Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępnione, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, opisanej: Informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa. Informacja o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również we wniosku. 16. W sprawie procedury należy kontaktować się z Panią Patrycją Wojdyna-Milewską, tel.022 523 96 07, codziennie, z wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych, w godzinach 9.00-14.00. W sprawach związanych z przedmiotem zamówienia należy kontaktować się z Panem Wojciechem Żukowskim, tel. 022 523 90 90, codzienne, z wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych, w godz. 9.00- 14.00. Ww. osoby nie mają upoważnienia do udzielania wykonawcom informacji w zakresie wyjaśniania treści ogłoszenia. Ze względu na obowiązkową pisemność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wszystkie ewentualne wyjaśnienia ustne nie są dla wykonawców wiążące..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa ekspresów do kawy dla Wydziału Medycznego
- Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Damicach
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego: Zamrażarka niskotemperaturowa, Chłodziarka laboratoryjna - zakup jest finansowany ze środków projektu badawczego NCN.
- Kompleksowe wykonanie aranżacji stacji paliw
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
- Zakup i dostawa telewizora oraz cyfrowych wzmacniaczy miksujących na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.