Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-22
Gliwice: Dostawa oleju opałowego do kotłowni Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach przy ul. Zabrskiej 41.
Numer ogłoszenia: 201407 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych, ul. Chorzowska 5, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 230-68-31 do 35, fax 032 230-68-31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do kotłowni Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach przy ul. Zabrskiej 41..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego do kotłowni Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach przy ul. Zabrskiej 41. 2. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w miarę zgłaszanych potrzeb w czasie trwania umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 7 do niniejszej specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy Oryginalny kod CPV: 60.12.33.00 - Transport paliw Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dostawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnej z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność w zakresie objętym zamówieniem. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia: Wykonanie przez Dostawcę w okresie ostatnich trzech lat, usług/ dostaw o charakterze i złożoności z przedmiotem zamówienia (co najmniej trzy usługi/dostawy). 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Dostawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykaz wykonanych w ostatnich trzech lat usług/dostaw o charakterze i złożoności z przedmiotem zamówienia (co najmniej trzy usługi/dostawy), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających. 3. Oświadczenie finansowe złożone na ZAŁĄCZNIKU NR 4, potwierdzające posiadanie środków finansowych, zgodnie z wymaganiami pkt. VII.1.3. 4. Wypełniony i podpisany formularz oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art.22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 upzp) - ZAŁĄCZNIK NR 2 do niniejszej specyfikacji, zgodnie z wymaganiami pkt. VII.1.4. wraz zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Dostawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia te warunki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.gliwice.pl/index.php?id=8603/1&i=9639
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych 44-100 Gliwice ul. Chorzowska 5 w pokoju 129 - administarcja szkoły..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - sekretariat szkoły - pokój nr 139.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja i przeprowadzenie kursów językowych
- Naprawa wewnętrznych, betonowych: ścian, stropu, dna i słupa w dwóch zbiornikach wody pitnej dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- 192-P-24 Serwis i przeglądy aparatury medycznej - diagnostyka obrazowa
- Usługi utrzymania czystości na terenie wybranych jednostek MZUK
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa 48 000 litrów lekkiego oleju opałowego do magazynu opału w Wapnie przy pl. A. Mickiewicza 2 w 2025 r.
- Dostawa paliw do samochodów, narzędzi oraz maszyn dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Jezioranach
- Zakup bezgotówkowy paliw płynnych dla ZGKiM w Lubrzy na rok 2025
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce w roku 2025.
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla ZSP w Rogowie na okres 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w ilości 43000 litrów.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.