eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szaflary › Dostawa i montaż kontenera mieszkalnego na osiedlu romskim w Szaflarach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Szaflary: Dostawa i montaż kontenera mieszkalnego na osiedlu romskim w Szaflarach.
Numer ogłoszenia: 201478 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Zakopiańska 18, 34-424 Szaflary, woj. małopolskie, tel. 018 2754703, faks 018 2754977.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż kontenera mieszkalnego na osiedlu romskim w Szaflarach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SPECYFIKACJA TECHNICZNA kontenera mieszkalnego Dane konstrukcyjne: 1. Konstrukcja kontenera mieszkalnego samonośna, metalowa, posadowiona poprzez ruszt z podwalin na stopach betonowych lub palach, 2. Kontener mieszkalny parterowy (2 kondygnacje - parter + poddasze użytkowe-mieszkalne), 3. Ściany z płyt warstwowych lub ocieplone styropianem przytwierdzonym do konstrukcji ścian wraz z wyprawą elewacyjną - tynk akrylowy - kolor jasny, stonowany, o współczynniku przenikania ciepła mniejszym niż 0,30 W/m3*K. 4. Strop nad parterem - belkowy, 5. Dach dwuspadowy o kącie nachylenia 45-55 stopni (wymóg obligatoryjny) o konstrukcji metalowej (blacha powlekana, trapezowa w kolorze brązowym), ocieplony od spodu, wraz z odwodnieniem i podsufitką. Przybliżone dane użytkowe: 1. Miejsce na ok. 4 osoby, 2. Aneks kuchenny - min. 6m2, 3. Sień - min. 2m2 4. Pokój dzienny z aneksem jadalnym - min. 15 m2, 5. Korytarz + komunikacja + klatka schodowa - min. 7m2, 6. Łazienka - min. 3m2. 7. Dwie izby sypialne - min. 10m2 każda, 8. Korytarze - ok. 5m2. 9. Stolarka okienna PCV biała i drzwiowa drewniana płytowa. Drzwi zewnętrzne wzmocnione-metalowe. 10. Obręb drzwi zewnętrznych, WC, aneks kuchenny - posadzka z płytek ceramicznych, pokoje - posadzka z paneli podłogowych. 11. Kominy z kanałami spalinowymi i wentylacyjnymi + wentylacja w WC. 12. Powierzchnia (zabudowy) min. 35m2 tj. min. 5m x min. 7m. 13. Powierzchnia całkowita - min. 53m2 14. Kubatura - min. 130m3/Wysokość pomieszczeń min. 2,5m. 15. Schody zewnętrzne do drzwi zewnętrznych na poziomie +/- 0,00, wraz z balustradą. 16. Oświetlenie parteru: hall, aneks kuchenny, łazienka. 17. Oświetlenie poddasza: pokoje, schody. Wyposażenie: 1. Instalacja wodociągowa wewnętrzna wraz z przyłączem wodociągowym. 2. Instalacja kanalizacyjna wykonana w taki sposób, aby przyszłościowo umożliwić ujście do kolektora sanitarnego lub szamba. 3. Instalacja elektryczna wewnętrzna z przyłączem energetycznym, oraz lampa zewnętrzna nad wejściem. 4. Instalacja grzewcza grzejnikowa wodna - elektryczna i wykorzystująca piec węglowy (podkowa) do grzania wody i pomieszczeń. 5. W aneksie kuchennym - zlew +szafka pod nim, blat na długości ok. 2mb. + szafka dł. 80cm pod nim. 6. W łazience - prysznic, umywalka, muszla ustępowa. Zakres opracowania: 1. Koncepcja projektowa (elewacje, rzuty, opis, obliczenia statyczne konstrukcji, zestawienie konstrukcji, itp.). 2. Kosztorys ofertowy. Zakres robót montażowych: 1. Niwelacja terenu pod posadowienie kontenera mieszkalnego - do własnych potrzeb. 2. Kontener mieszkalny będzie posadowiony na nowo wykonanych stopach betonowych lub palach, 3. Dostawa i montaż we wskazanym miejscu. 4. Prace porządkowe i wykończeniowe - osypka, wykonanie skarp wokół kontenera mieszkalnego, obsianie trawą skarpy. Terminy: 1. Termin realizacji dostawy i montażu kontenera mieszkalnego - 60 dni. 2. O gotowości do posadowienia obiektu na osiedlu romskim Wykonawca poinformuje Zamawiającego, z 14 dniowym wyprzedzeniem ze względu na konieczność przygotowania terenu posadowienia kontenera, co leży w gestii Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj., posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Spełnienie wymogów podanych w rozdziale VIII ust. 1 należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia, oraz przedłożenie dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia) 4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty). 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert - zawiera błędy w obliczeniu ceny - w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów Inne podstawy odrzucenia oferty Została sporządzona bez zachowania warunków i wytycznych określonych Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy - Załącznik 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenia (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) lub oświadczenie własne, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (Urząd Skarbowy), opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (ZUS), lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami określonymi w SIWZ - załącznik nr 2. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa dodatkowo: a) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, b) wykaz posiadanych narzędzi i sprzętu przydatnego do zrealizowania przedmiotowego zamówienia. 5. Dokumenty dodatkowe 5.1. Wykaz zamówień podobnych, zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu latach, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5.2. Referencje - min. 3 sztuki na zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu. 5.3. Koncepcja projektowa (elewacje, rzuty, opis, obliczenia statyczne konstrukcji, zestawienie powierzchni itp.). 5.4. Kosztorys ofertowy. 6. Uwagi dotyczące dokumentów (1 - 5.4): Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem notarialnie bądź przez osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem) - każda zapisana strona dokumentu. Dokumenty sporządzone przez Oferenta mają być załączone do oferty w formie oryginałów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szaflary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Zakopiańska 18 34-424 Szaflary gops.szaflary@wp.pl Godziny urzędowania: pon. 8,00 -16,00 wt.-piąt. 7,30 -15,30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Zakopiańska 18 34-424 Szaflary Pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.